Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.08.2017 20:30 - Горската Луна
Автор: fantasta Категория: Други   
Прочетен: 6711 Коментари: 0 Гласове:
-15


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
  

                                                     Експеримента

 

 

 

 Космоса бе пред мен изборът бе живот или смърт като герои трябваше да натисна бутона за да включа свръх светлина скорост

Ако подействаше и не се взривих щях да скоча произволно светлини години та просто не знаех или щеше да се получи и да скочи или щеше да се взриви на парчета

Натиснах бутона сякаш замръзнах за секунда и аз бях цял проверих системите на малката совалка с размер на автомобил всичко бе наред индикатора отчете 1 светлина година изминалото разстояние натиснах бутона пак като го задържах малко повече

Същата ситуация  но този път изминах 100 светлини години бях на 101 светлини години въобще не познавах звездите пред мен а една бе наблизо

Сканирах сектора и разбрах че се намирам до звезда клас G жълто джудже и има една голяма планета и над 100 луни

Избрах наи вероятната луна за живот и отлетях към нея свършвах горивото минах до звездата и заредих плазма в клетките на автомобила совалка сега бях спокоен можех да се върна ако исках всичко бе записано от КОМПА луната кафинеше пред мен с просто око се виждаше че е обрасла с джунгли поразгледах още няколко луни подходящи за живот и на подходящи една бе заледена друга водна но повечето бяха водни планети

Луните с растения бяха няколко системата се оказа ненаселена и подходяща за колонии изстрелях дран с цялата информация копирана на компа и се насочих към джунглата едва кацнах на едно огромно дърво с размери на град  бе подобен на нощи смокинови дървета но с огромни размери

Дървото бе голямо над 2 километра в радиус а бе високо 100 метра бе с дебели клони с десетки метри дебелина а основата бе 300 метра в диаметър с расклоненията минаваше според мен два километра но предположех че е толкова в средата имаше равна част с размер над 20 метра и аз приземих колата там веднага забелязах живот дървото „растението”гъмжеше от птици и малки мамуноподобни същества

Анализирах атмосферата азот и кислород но поне 40 процента кислород то и за това се бе развила тази гора според мен взех един малък автомат взех боеприпаси и храна и слезнах от автомобила ,Совалка реших да поразгледам бях забелязал че нямаше никакви радио сигнали за това не си взех радиостанцията ..

Намирах се на огромно дърво от всякъде прелитаха паткиподобни птици постоянно се озъртах тук там изскачаха мамуно подобни същества но нямаха нищо общо с маймуните по вероятно да имаха нещо подобно на влечугите ...

Обикалях и разгледах малка част от огромното дърво което имаше плод на вкус на портокал и с същия размер отнеми доста време огладнях застрелях първата ми префъркаща паткоподобна краи мен почистих птицата и след като издълбах с ножа малка дупка запалих с сухи клони хубав оган испеках я хубаво и с моя хляб от хранителния запас хапнах хапнах и две портокалчета ...

Започна да се стъмва потърсих колата но дървото бе с огромен размер и се бях загубил а и радиосистемата остана в колата с нея можех да я повикам над мен и да ме изтегли с важе  намерих затънтено местенце на дървото и заспах ....




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: fantasta
Категория: Лични дневници
Прочетен: 250905
Постинги: 663
Коментари: 15
Гласове: 101