Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.08.2017 22:51 - Среща в гората
Автор: fantasta Категория: Други   
Прочетен: 177 Коментари: 0 Гласове:
1



 Миг на забавяне и бях пронизан от болка в гърдите някои стреля по мен помислих си добре че имах жилетка стара износена но ме спаси паднах на земята и се направих на умрял но с изваден пистолет ТТ в ръка .. След малко се показа млада девойка с пушка в ръка доближи се внимателно и с притеснен поглед .. - хвърли го – казах и  - няма селяй ако искаш аз не исках обърках те с друг – каза тя  Насочих пистолета надуло и се изправих - аз се казвам Стефан и съм от Пловдив – казах аз - аз се казвам Иванка бивша робиня не знам от къде съм – каза тя на мен - а сериозно това е от Хасково сигурно там мангалите практикуват робство – казах аз  - Може аз избягах помислих те за тях – каза тя  - На колко години си пиле .- попитах  - На 16 сега ги навършвам затова и избягах искам да съм свободна – каза тя  - Да те откарам някъде да те нахраня – попитах  - О благодаря гладна съм много .- каза тя  Извадих от торбата опушено месо и комат от хлебното дърво тя ги взе и се нахвърли с глад и болка наяде се дадох и вода и тя отпи .. - ей там ми е колата – казах аз - какво е кола – попита и погледна в посоката която посочих  - това е моята летяща кола с нея се лети и можем да идем навсякъде – казах аз  - а у ма това лети видях я в гората не знаех какво е – каза тя -    

 




Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: fantasta
Категория: Лични дневници
Прочетен: 252429
Постинги: 663
Коментари: 15
Гласове: 101