Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.08.2017 00:04 - Случаино убиство
Автор: fantasta Категория: Други   
Прочетен: 171 Коментари: 0 Гласове:
0



 Беше лятото на 2207 март

 

Събудих се с лошо настроение и главоболие защото се  бихме сбили  в дискотеката а  аз не бях удареният а другия бе  във  болница на 3 магистрала и 3000 метра във първа градска въздушна болница защото  аз го подредих така  че не можеше да седи прав линейката го взе от дискотеката и го отведе  направо в операционната за да го спаси . и тогава се сетих че той беше  мои стар познат  от града ...

Беше  ме страх да не ме арестуват поради това че  чакам  всеки един момент те  да почукат ..

И почукаха отворих на вратата бе полицаи с други двама

-  Арестуван си за убийство ...- казаха

- ма той  бе жив ...- казах

-  ПОЧИНА НАПРАВО СИ УМРЯ  – казаха  те 

Ах как съжалих защо го УБИХ ...




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: fantasta
Категория: Лични дневници
Прочетен: 252237
Постинги: 663
Коментари: 15
Гласове: 101