Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.08.2017 20:20 - Мъгливините на Пловдив 2
Автор: fantasta Категория: Други   
Прочетен: 185 Коментари: 0 Гласове:
1



  

 

                                             Мъглив град

                                                     Обирът

 

 

Тои ме настигапе с неговия мотор моят не смогвапе да задържа преднината си скоро се изравнихме аз дадох мръсна гас и се издигнах стремително нагоре тои ме последва скоро забелязахме Пловдив тои бе овит в мъгла и облаци .

Тои се изравни с мен и двамата плавно и стабилно намалихме скороста и височината

Моят мотор протрепера и изгасна хоризоталния двигател мотора плавно се спусна и кацна на граски паркиг за коли и мотори

 Попа и аз този път бяхме дошли да теглим малко пари от граските банки ,отидохме до наи блиската бака и слет като влезнахме извадихме пупките и казахме ..

ТОВА Е ОБИЍР  казах аз и насочих малката си пушка помпа към касиерката  ,посочих човалче и показах да го напълне

Попа стори с втората също напълниха чувалите и ни ги върнаха претърсихме за боя и веднага напуснахме сирените закрещяха в един глас полицията се насочи към нас ние среляхме по тях аз лично олучих един и оплаших друг които се скри от истрелите

Попа стреляше като луд бе извадил калашников и стреляше

Качихме се на моторите и дадохме мръсна гас и ряско се спуснахме надоло слет нас се истреляха дузина полицаи с коли и мотори но ние бързо намалихме огромната височина просто падахме и накрая включихме двигателите и се щмугнахме в огромната гора на земята колите не ни последваха но моторите да но слет малко ни загубиха в дествената мотирала гора която познавахме от малки

                                            Избягахме им ...




Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: fantasta
Категория: Лични дневници
Прочетен: 250832
Постинги: 663
Коментари: 15
Гласове: 101