Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.08.2017 20:14 - Траперът на 22 век
Автор: fantasta Категория: Други   
Прочетен: 224 Коментари: 0 Гласове:
1



 Траперът бе модерен заради това че се бе родил в 22 век той нареди на дрона да почне поставянето на капаните той дрона излетя взе един капан и отлетя да търси подходящо място за капана скоро се върна взе втори капан и отлетя така десет пъти само за заешките капани ..

Той нареди на дрона да постави големите капани за вълци и други по големи хищници  дрона с мъка издигна капана които бе 10 кила и бе от алуминии и бе доста голям в него можеше да се хване и прасе или малко мече ..

Той се прибра в дървената си къща която се намираше в гората кадето дори пътища нямаше а и не му трябваха личния дрон кола бе паркиран отзад на осечени място специално за нея

Домът му бе просторен и мебелиран с дървени мебели но ватирани с мека вата седна в един фотол и си поръча водка с лед дрона сервитьор му я достави робота барман му я сервира дори си позволи да му прати малка шопска салата тури и маслина отгоре той не възрази напротив ..

-          благодаря мери ..- каза на робота

-          няма нищо сър ..- каза тя

-          Мери днес съм много уморен не тръгнах с дрона да вида как и къде ще постави капаните ..- каза той

-          Ела при мен не стои там ..- каза той на робота

-          Добре сър ..- каза

-          Не ми викаи сър а ми казваи на име нали вече знаеш как се казвам се пак си от два дни тук вече ..- каза

-          Да сър Стефан ..- каза тя

Робота доиде и седна в фотола срещу мен и се отпусна погледна новия си господар и зачака тои да каже нещо а тои пи глътка от питието и си мълчеше ..

-          Трябва да ида до града да занеса стоката ,кожите доста станаха а се охарчих с теб ..- каза тои на нея

-          Да Стефане идете ако е нужно ако поискате аз ще ида вместо вас мога да се справа ..- каза

-          Отиваи да вземеш хубави пари ..- каза

-          Тръгвам ще взема колата с стоката ..- каза тя

-          Добре аз ще пина малко да се отпусна и почина .. – каза

Тя тръгна и скоро се чу бръмченето на дрона кола той стана взе бутилката вотка от бара и седна пак сипа си произволно голямо количество водка и си отпи голяма глътка ..

Изминаха два часа и бръмченето на дрона автомобил китаско произвоство показа че тя пристига влезна с сила и бързина постави пачка рубли на масата ..

-          колко са ..- попита траперат

-          10000 рубли .. – каза тя

-          Сериозно аз нямаше да взема и пет ..- каз тои на нея

-          Мерси много сядаи сядаи расказваи как успя да вземеш тази цена . – попита

-          Лесно сър с алгоритъма ми за пазарене и намиране на най добра цена и пазар за стоката ви – каза тя

Чухме бръмченето на ловния дрон които долиташе

 

-          Чакаи ловния дрон донесе капан да излезем да видим какво е ..- казах аз

Дрона бе доставил капан с огромен заек в него

-          а идеално можеш ли да се справиш с него и да го опечем на барбекюто ми отвън ..- казах аз на нея

-          Да имам програма за почистване и изпичане на дивеч – каза

-          Добре дестваи аз отивам да преброя парите и да си сипя бричка че ожаднях полее заека с бира за да стане по вкусен ..- казах аз

-          Да сър заемам се – каза тя

Аз влезнах взех си бира от хладилника и я отворих изпих я на една глътка




Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: fantasta
Категория: Лични дневници
Прочетен: 249868
Постинги: 663
Коментари: 15
Гласове: 101