Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.08.2017 12:37 - Богат Бойко
Автор: fantasta Категория: Други   
Прочетен: 206 Коментари: 0 Гласове:
-1



 Изтрилите проехтяха гръмогласно по мен аз залегнах дроните се втурнаха да ме защитят за тях бе важен човешкия живот те безстрашно се хвърляха в битката на данъчния патрул и нашето семейство ..

Взех един автомат калашников и ги пот пуках с злоба с която исках да спася децата и семейството ..

Отказаха се та дроните си свършиха работата аз бях щастлив се отървавах от боиковото потисничество данъчните се мъчиха още час но бяха изтласкани от границата на нова България

Изтребителите на Нова бяха на мода и с сила ги изтласкаха кацнах на първата площадка и веднага зарязахме колата отправиха ни към близкия приемен пункт след като разбраха че сме българи просто ни пуснаха дадоха ни по една карта за превод на помощи от нова и ни пуснаха

Събрах семейството и потърсих празен апартамент намерих там където ми казаха в турския квартал имаше  свободни апартаменти насочих се в гнездото както го наричаха всички  чух яка чалга от близка кръчма която бе наблизо

Апартамента бе четиристаен и просторен бе обзаведен кухня спалня хол и баня имаше коридор настанихме се в четиристайния апартамент

легнахме бяхме аз майка ми жена ми и детето ми на другата сутрин се събудех рано намерих работа като охраните в кръчма след три дена щях да ида за първи път на работа предплатиха  ми  аванс 300 лева за сега бяха добри пари дадоха ми вал чери за храна 200 лева като семейство накупих заредих хладилника бях донесъл много дрони ловци,капани пуснах ги и скоро от долу ми донесоха заек риба и крадено жито от Борикова идилия ..

Предложиха ми да стана водник но веднага отказах имах чин млад срежат арменски ,полицейски отговаряше на сержант предложиха ми да стана неофициално сътрудник в полицията сержантска длъжност командир на отделение провокатори приех с задоволство винаги съм искал да бъда полицаи ...

Зарязах моментално охранителния бизнес но се пак си запазих връзки с тях  прибрах се и съобщих новината ..

Майка ми се скара но скоро разбра че съм  командир и се съгласи с мен ...

Първата ми задача бе да се приземя на идилия и да организирам бягство на още хора но бе провал бях арестуван и затворен ..

-          Кои си той  ..- попита 

-          Никои а вие ..- попитах

-          Полковник Иванов аз съм наместник на него превасходителство Бойко .. каза 

-          Ма  още ли е жив .. – попитах

-          На колко стана от кризата ..- попитах

-          На 220 с силата на господ ще изкара още толкова ...- каза полицая

-          Ба не вярвам да не е киборги или  Лили Иванова .. – казах подигравателно

-          Не не е но той е нашето светейшество той е нашия бог на Бикова Идилия ...

-          Ще умре като куче каквото е .. казах аз

-          Осъден си на смърт за обида на бога ни  идола ни най святото ни абе  ламбада е




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: fantasta
Категория: Лични дневници
Прочетен: 249801
Постинги: 663
Коментари: 15
Гласове: 101