Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.08.2017 18:18 - Новодомци на 22 век
Автор: fantasta Категория: Други   
Прочетен: 316 Коментари: 0 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
  Днес бях тръгнал да си търса Дърво то трябваше да е голямо и просторно за да си направех хубав дом за мен и женами щях да се женя за Василена и затова ми трябваше жилище дървото трябваше по възможност да е забиколено с хлебни и плодни дървета за да си осигорим хляба и алкохола ...

Търсих в гората цели 10 часа нападнаха ме няколко мотата прострелях няколко елена испратих ги в града направо на пазара за месо ..

Се пак намерих бе голямо 22 метра в дияметър и бе високо 35 метра отрупано с жито щях да го обера преди да го распробия и преди да исъхне много ВОДКА щеше да стане

Месноста бе спокона нямаше мутати щях да пусна дрони да охраняват зоната имаше много хлебни и смукинови дървета видях и чарничеви и дюлови с много плодове ..

Маркирах дървото и поставих знака за сопсвеност на месноста надух балон и се издигнах нагоре скоро с маневри бях на площатката на малкото село Брани Поле бях кацнал на цетара отправих се при Василена скоро бях пред вратата и  тя ми орвори и ме покани в малката си семена къща ..

-         Намерих  голямо хубаво дърво ще направим голям дом  - казах и

-         Колко е голямо има ли хлебни дървета   -  попита

-         22 метра е широко 35 високо пълно е с хлебни плодни дървета раионе е сравнително безопасен скъпа   -   казах на нея

-          Да идем утре да го видем и да почваме да го дълбаем   -   каза тя

-         Ще поръчам утре инстромети и гориво ще вземем колата на вашите и ще кацнем на дървото и го почваме  -  казах аз на нея

-         Първо скъпа трябва да оберем плодовете на дървото преди да е исъхнало ще излезне много брашно

-         Аде ела да хапнеш приготвих ти печено агнешко  - каза тя

-         А като каза агнешко да ти преведа сумата дето получих от лова на няколко елена които испратих на пазара – казах аз и ги приведох с помоща на телефона

-         Ще потрябват за мебели и сичко нужно за домът ни скъпи -  каза тя

-         Добре – казах и я последвах

Отидохме в малка кухня в средата имаше маса седнах и тя ми сервира двамата хапнахме и слет това отидохме в спалнята бе станало късно легнахме си но първо правихме яак секс заспахме уморени телевизора продължи да работи цяла нощ но не ни пречеше да спим

 

Събудихме се бодри и отпочинали приготвихме храна и сичко което трябваше и отидахме на паркига да земем семената кола отлетяхме до магазина за инстромети натоварихме ги на колата и веднага се отправихме към дървото а то с радос сякаш ни посрешна намерихме малко местенце кадето да кацнем

Кацнахме и веднага започнахме да пускаме дроните които щяха да оберат дървото надухме товарен балон и започнахме да го товарим испращахме го като се напълнеше или достигнеше максималния товар ..

-         Скъпа аз слизам долу и започвам с резачката да дълбая и режа -  казах и

-         Добре аз ще се занимавам с дроните и брането – каза тя

Слезнох и пътвото което одрязах бе врата в дървото два на един метър започнах яко дълбаене цял ден се занимавах и направих първия етаж прекарах маркуч до малко езерце на дървото кадето имаше естествен джоб пълен с вода тои бе голям 10м на 3 дълбок имаше много вода на бързо зглобих баня и се искъпах бях плавнал от сърбеж заради дървените стружки Василена доиде и тя се искъпа бе потна не се искуших да правим секс бяхме изморени .

-         скъпи ще поръчм мебелите и ще ги внеса вътре ти почни втория етаж там ще ни бъде спалнята ще направим и таваски етаж нали скъпи – каза тя

-         да мила ще направим  - казах и

Тя започна да поръчва по телефона аз се заех с дълбаенето на втория еташ и таванския до  няколко минути долетя товарен автомобил и стовариха с дрони дивани кресла столове скоро тя ги бе подредила дроните бяха почистили боядисали с лак и лепило и бяха вентилирали помещенито долния етаж стана хол с баня в дъното направихме и кухнески ъгал тя поръча и кухнеската мебел и печки дроните ги мотираха аз ги свързах поръчахме няколко панела за ток и топла вода и слет като дроните ги поставиха така че да се нагряват аз ги вклучих като набързо прекарах инсталация от кабели ..

Бе станало 3 вечерта и двамата заспахме по диваните поспахме няколко часа и се сабудихме в 10 аз започнах да довършвам втория етаж а тя се прибра при тяхните че я търсеха техните постояно званяха по телефона

-         скъпи аз отивам да оспокоя нашите а ти продължаваи като мога ще се прибера да довърша да не се запиеш та да немога да те намеря – каза тя

-          няма – казах презоста

Та като каза да не се запия аз се замислих и взех телефона поканих Кокито ,Любо Дибелия и Руснака да доидат и те се истърсиха с едно такси посрешнах ги на вратата която не бях поставил набързо изрязах едно парче 2 на 1 и го мотирах с панти 


не е обработен за ПРАВОПИС КАТО ИМАМ ВРЕМЕ ЩЕ ГО ОБРАБОТЯ 




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: fantasta
Категория: Лични дневници
Прочетен: 252462
Постинги: 663
Коментари: 15
Гласове: 101