Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.09.2017 23:39 - няма име 4
Автор: fantasta Категория: Други   
Прочетен: 222 Коментари: 0 Гласове:
0



  Мъртво пиян ме докара малката летяща кола на дървото дето живеех  влезнах с асансьора на първия етаж в хола отидох до бара и си налях питие  - набери 33555677  - казах - Иване ела да пием едно – казах ок идвам ти как си виждам че си пийнал малко – каза той не баж малко ама и не много – му казах паля колата и долитам след малко глей да не заспиш – каза  Екрана угасна и аз наредих на телевизора да пусне музикален канал веднага се разля яка чалга  Иван дойде след 1 час аз бях задремал но званеца ме сабуди отворих  - Мара Чефи да не заспа – попита - Отдавна дори отрезнях сядай какво ще пиеш смокинова ракия или водка и уиски от хлебно дърво – попитах го  - Уиски разбира се и едно сок че от квота имаш – каза той  - Имам Кола с подсладител мед – казах му  - Ходи ли на дискотека – попита Иван  - Не бях в Шадравана там се напих ако искаш да пием и да идем на дискотеката на въздушния град Пловдив или искаш да идем на някоя малка въздушна кръчма – казах му  - Може може ще видим ай де носи че съм жаден да знаеш ти си напред в материала ма аз съм трезвен – каза той  - О забравих те – казах  Отидох до бара и му налях питието и колата донесох и малко за мезе заешко от вчера уловено от капаните  Дадох му питието и поставих мезето  - а браво зайчето ще вкусно – каза Иван  - сигурно от вчера е прясно е а като казах прясно чакай да нерада да прата дрона да събере дивеча с капаните може да имаме късмет да съм хванал някои друго пернато па заек с сигурно ще има ма не ми се занимава ако е за заек да извадя от фризера да метнем на камината – казах му  - добре ще направиш ако има някои друга дива кокошка аз ще я изчиства и ще я пекнем на камината ще ги сложим на шиша и ще ги пекнем дано са повече – каза Иван  - ще се занимаеш с пилетата да не повярваш сигурно ти се яде пилешко на шиш – казах аз  - компютъра пусни дрона за дивеча даи сигнал на ходещите дронове с пилета да дойдат – казах аз на компютара на домър ми  - заповета зададена – отвърна тои  - та расправяи как е сервитьорката на Шадраванчето – попита Иван  - ами станала е по красива от преди маи серазхобавява всеки път като ида или съм влюбен в нея – казах аз  - а сега влюбен толкова гаджета горе ти тази земна путка си се влюбил – каза Иван  - а наздраве сега за Сервитьорката – казах му  - наздраве Чефи  След малко дойдеха капани и Иван се зае турна на шиша пет диви кокошки и започнаха да се печат скоро замириса хубаво бяха готови те искаха малко да станат сложихме ги на масата донесох хляб хапнахме и продължехме да пие след 5 питиета решихме да идем на дискотека горе извикахме въздушно такси и след като се качихме отлетяхме за въздушната дискотека   



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: fantasta
Категория: Лични дневници
Прочетен: 249890
Постинги: 663
Коментари: 15
Гласове: 101