Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.10.2019 01:53 - у дома
Автор: fantasta Категория: Хоби   
Прочетен: 190 Коментари: 0 Гласове:
0



 

Тои не е идиот но си мислеше че щом постъпва така е идиот той бе оставил приятелката си долу за да се качи горе но това бе интересно там имаше летящи градове и села и много кръчми там има сигурно много гаджета които ще го търсят само да се докоснат до земен жител а тои бе земен плъх живее в дърво и цял живот от 20 години бе прекарал там баща му и майка му го бяха създали в време на войни и бедствия но тои бе оцелял и сега бе млад  двадесет годишен младеж който бе готов на всичко да видя нови и опасни места за това когато му предложи млада дама от горе да го вземе горе тои не се замисли въобще нищо че го предупреди че може да остане там завинаги ако решиха старешените на градът за да се запази тайните на летящите хора е те самите хора не бяха летящи но имаха машини главно балони и дирижабли и тук там някои дрон кола които бяха модерни за тези опадъчни времена на време след голямата Трета Световна Война която почти затри светът но и създаде огромната растителност на земята който успял да си построи дирижабли и в последствие и градове се изнесъл на безопасно горе и чисто а които не могъл с е заровил под земята а в последствие след избиването на растенията и завладяване на планетата от хлебни дървета мутанти геномодифицирани дървета които растяли ужасно бързо и с голям дияметър хората от доло се нанесоли в вътрешностите на дърветата където получели храна вода и безопасно място да живеят на спокоствие и защитени от почти сичко с исключение на хората други злини нямали случвало с еда се нападат и обират къщи за цени суровини но хората правеха стабилни врати и толкова сляти че не се забелязваше а ако пазеха дървото а не го унищожаваха с огромни стаи и мебели в него то не загиваше а оцеляваше въпреки стаите издълбани в него то ги хранеше и пазеше така и аз се бях родил в това дърво и сега тя ме забираше от земната глъч и живот за да ме в незвесното горе …

Колата кацна до огромното дърво мой дом през тия двадесет години живот до сега сега само крета сега щях да живея

-         Идваш ли да не се отказа – каза засмяна тя

-         А не не се отказвам в никакъв случаи – казах и

-         А на мен ще ми дадете ли кола като твоята –попитах я

-         Не знам савета трябва да реши аз само исках да видя дивак в Дискотеката – каза тя

-         А  аха аз съм дивакът и искаш да се повеселим с мен –казах аз

-         Но да знаеш ще се учудиш от мен аз съм умен учил съм в къщи знам много мога да поправям стара техника и съм много сръчен в дърводелството мога да правя мебели за чудо и приказ –казах аз

-         Не съм маимуна а човек – казах и

-         Е не се обиждаи бях искрена а и ще видим да се докажеш има време много да ме обедиш също –каза тя

-         И така как се казваш и на колко години си маи си на 15 според мен –казах и

-         А не на 40 но ние сме запазили медицинските си техники при нас 100 годишните са като на 15 а петнайсет годишните са като дядовци мутации и дефекти но ги лекуваме и стават като нас –каза тя

-         А аз се казвам Иванка и съм на 40 и съм от знатния род на Тодорови –каза тя гордо

-         Ние сме богат род от пловдив и сме избягали преди войната 2020 година моите роднини са предвидили какво ще стане и са купили първите градове села къжти летящи които са се пускали тогава и са се оттеглили и 2025 година когато избухва войната те са били на безопасна височина от 30000 метра за да не ги достигнат дори са се издигали и до космоса на 45 километра височина където едва са дишали но са оцелели през денят на големия мор тогава измира пощи всичкото население остават някои единици като моето семейство снабдили с ес балони дирижабли след воината много дойдоха отдолу с подръчни балони и дирижабли но постепенно те спрели да идват и след 100 години вече никои не идва от долу и те дори не знаели как изглеждат а бе забранено да се слиза долу от страх за здравето на хората които щяха да слязат долу там бе радиоактивна касапница но тази радиация повлия на светът и планетата толкова добре че планетата избуя и се снабди с огромни дървета навсякъде на планетата и много животни се развиха в нея него мутираха станаха по големи по вече различни видове и така самата планета се излекува от човешките рани тя завладя руините на градовете и те изчезнаха всички се преместиха одолу или по късно по дърветата маики и домове за хората долу – обясни тя

-         Аз се реших да сляза и така те намерих би се спасил от един мутат на едно дърво и аз те спасих от там така се срещнахме –каза тя

-         Аз не бях в опасност щях да изчакам и да се шмугна в къщи а там ми  е пушката щях да го застрелям и после да го изям а ти ми попречи ти си виновна това са 300 кила месо за скарата щях да направя купон с приятелите в кръчмата в подземния трябва да те заведа но сега няма как да стане се пак искам да видя огромните плаващи градове в въздоха – казах и

-         Качвай се че закъсняваме –каза тя

-         От другата страна има дръжка на врата отвори я и седни вътре на седалката –каза тя и ми посочи с ръка

Аз се качих и тя пусна компресорите да виятат с огромна скорост и мош колата се наду и олекна и след това се отласна нагоре бавно се издигна нагоре ние летяхме тя увеличи газта и ние започнахме стремително да се изкачваш нагоре и да летим напред и нагоре към далечния град който бе увиснал на поне пет километра от нас и на такава височина сигурно ...

-         това с какво работи –попитах

-         с спирт много е ценен ние си го произвеждаме за това не се ползват много от тези коли имаме доста но нямаме гориво за тях –каза тя

-         аз имам 1 тон спирт за водка от хлебно дърво мога да ви снабдя с много спирт при нас е евтин има много хлебни дървета и правим много водка от жито с еднна преварка и е чис 100 процентов спирт – казах и

-         сериозно ли имаш спирт и то тон –каза тя

-         секи дръвник които има казан си прави повече за продажба и собствена консумация имам отлежала водка от над 20 години имам бренди на татко от не знам колко години –казах и

-         връщаме с еда ми дадеш малко алкохол и гориво –каза тя

-         ами добре да бе казала щях взема колкото искаш – казха и

-         аз ще видя да ти дадат една стара кола от склада само да се съгласят старейшините но за алкохол човек убивам – каза тя

-         при нас е скъп спирта използвам го за колите а алкохола е рядко ако ни снабди с алкохол и спирт ще те допуснем горе и то като жител на нашия град и нашата фамилия –каза тя

-         нямате проблеми –казах аз

Ние завихме с  колата и се върнахме кацането бе лесно и бързо аз натоварих няколко десетки дамаджани и няколко бутилки коняк заредих и резервоара с 100 процентов спирт и полетяхме бяхме доста тежки но бавно бавно двигателите загрява но кацнахме без проблем на платформа на града цял ден ме развежда като маймуна пред хора и накрая ходихме в съвета тя обясни ситуацията каза за спирта подари по някоя бутилка коняк и съвета ме призна за техен гражданин даде ми наи запазената и нова кола напечатана наскоро на принтера които го използват рядко че нямаха суровина петрол аз им обясних че знам един петролен кладенец които бе направил езеро от мазут и петрол те се зарадваха много за тази новина и веднага отидохме с колите долу аз бях в моята кола която бе много лесна за управление с един лост и кормило се управляваше тя и останалото вършеше компютър за това само ми показаха и аз я подкарах бе чудесна кола и бе много здрава бе от пластмаса която ми обясниха че  е по здрава над 10 пъти от стоманата но бе лека ...

Показах им токсичното езеро така го наричахме ние те казаха че ще построят дестилатор на бензин и фабрика за суровина за принтер някаква гранула ми обясниха те че с нея се правело всичко имали и принтер с метал но отдавна не е останало руда при тях те ми обясниха че ще потърсят тук долу но трябва да си осигурят защита от животни мутанти и токсичната среда а то радиацията бе с паднала но за тях бе проблем те ме помолиха да им намеря работници за да им помагат с копаенето на метал и суровини щяха д аим плащат с техника и информация а ако искат щели да им правят коли и да ги допускат горе да купонясват горе ще им отварят партиди горе и ще могат да се  веселят с нашите хора ...

Аз разбрах какво се иска от мен и се заех за няколко дни организирах всичко и след 3 месеца вече имахме връзка с горе сега започвам да ги познаваме и да купонясваме с тях аз се отдадох на летене и разходки от  град в град след година на бурен живот аз се върнах долу и се върнах У ДОМА ...

 





Гласувай:
0



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: fantasta
Категория: Лични дневници
Прочетен: 250903
Постинги: 663
Коментари: 15
Гласове: 101