Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.11.2019 17:30 - Далеч Далеч
Автор: fantasta Категория: Хоби   
Прочетен: 361 Коментари: 0 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
  

 

                                 Невероятна история  

 

 

 

Малкото сила която ми остана я вложих в това да се искачвам се по нагоре не можах да се искача бе много високо за това се отказах бях го хванал градът но не можех да с екача с помоща на самоделното ми огнестрелно оръжие бях истрелял кука и с тъко важе се бях закотвил издърпах по голямото и здраво въже но градът плуваше на някаде аз вървях с него но това не бе лесно бе пълно с дървета а те бяха огромни но се пак се минаваше покраи тях и аз маневрирах след като почнах да се катеря аз се надявах да с еискача достатъчно да не се удрам в дърветат а и те не бяха високи просто бяха широки но се отказах зарязах градът и весящото ми важе от него та те бяха наи малко на 1000 или повече метра няма ше шанс за успех но и аз не се надявах много исках да им превлеча вниманието и да доидат да ме видат тежи хвъркати

За това завързах долния краи за едно дърво и веднага забелязах как огромния град спря да се движи след малко от него изкочи кола и тя се спусна надоло но забеляза проблема и просто одряза въжето и пак отлетяха след  малко започнаха да се издува градът и да се изкачва се по нагоре след не много време градът вече бе малко тяло в океяна на въздуха маи с ебяха искачили поне на десет километра сега и да исках нямаше как да ида горе а изках имах запасен план и бях направил огромен балон от плад и каквото намерих щях да го напълна с топъл въздух от един голям оган а за по нататък бях зел горелка с спирт ..

Заех с ес това накладох оган и слет няколко часа тои се издигаше солидно и стабилно нагоре възах спирната горелка и с помоща на кош оплетен от мен с пръчки от млади клони отлетях нагоре включих горелката и я запалих веднаха се осети подемната сила сега започнах да чакам да ме закарат ветровете достатъчно близо за да се насоча към някои град ама нямах късмет отнесе ме в незвесното а дори не доближих някакъв град за това реших да слизам а и се одаличавах с епо далече от нас според мен се бях одаличил някаде към русия това бе много  дълече как ще се преберя щях да кацна и когато имаше подходящ вятър щях да се издигна и да се надявах да ме отнесе до моята родина България ...

Оспях някак да се приземя върхо едно огромно дърво с височина поне петнасетина метра и с огромен дияметър от поне дваисет метра ..

Като кацах се оплетох в клоните и сега те висяха на дървото като парцали в огромните му клони и се веха като знамена в него ..

Бях много гладен и жаден водата ми бе свършила а храна не бях си зел освен пушката ми и пистолета нямах кои знаи какво имах брадвичка и нож но почти нямах други важни работи Ами сега казах си аз какво ще правя маи ще се наложи да остана малко тук ама малко слезнах от коша които висеше на метър от средата на дървото което бе чисто и плоско може би тук щях да си построя колиба за сега а после можех да си ископая голямо жилище в дървото за да съм в безопасност докато съм тук за сега докато намерих начин да се прибера

Свалих сичко което имах на дървото и след като зех пушката и пистолета заредих ги и започнах да слизам по клоните бавно бавно маркирах дървото с ножа си написах зъ и тръгнах в посока нагоре от дървото ми тук бе страшно и доста гъсто с дървета и трънаци личеше си че тук и животни не са идвали камоли хора чудех каде съм има ли град на близо дали не пари месноста и дали не гореща но нямаше как да разбера вървях и маркирах дърветат с знаци които да ме насочват като се връщах времето минаваше а аз се повече се очаивах маи тук нямаше дивеч и като казах това пред мен се откри поляка не много голяма с езерце в нея а там сякакви мутати и дивеч имаше заци,елени дори мечки изглеждаше че се търпяха докато пиеха и се хранеха там но сигорно другаде не се търпяха а се ядяха а те ако имаха възможност и мен щяха да изадат за това си набелязах голям бик крава мутант и гръмнах тои падна веднага а зверовете се распръснаха в сички страни аз излязох и се заех да си запаля голям оган одрязах голямо парче месо и на огана го испекох горе долу изядох го гореши но с енаядах зех се да изчиствам Кравата и да я режа на парчета завързах ги на въжета и ги дигнах на едно дърво и започнах да нося месото след много време около 5 часа и повече аз я бях занесал на моето дърво като вървях насам натам забелязах някакви руини и ги одбелязах като имах време щях да ги разгледам а те бяха изчезнали в тръни и трева и дървета за това не се занимавах за сега бе наи важното да си построя дом горе и го построих след още часове бях намерил малък извор близо до моето дърво запасих се с вода с наличните си туби и вече към 9 вечерта си остроих барбекю хапнах добре и решех да поспа събудих се бодър и отпочинал но бях се очачл как и кога щях да вида приятелите си  които навярно са помислили че ме изял някакъв мутант а може да са помислили че съм се изгубил и да ме търсят като рескуваха тях самите да ги изадът ...

Спрях да мисля и се отправих към руините намерих ги по пладне много с елутах и разгледах и за това бях се измори затова поседнах по едно време нещо поскърца и аз паднах в дупка е то се оказа не а стая запазена цялата в паяжени и прах но запазена имаше легло и маса която се бе рападнала късмет паднах върху леглото то пое час от удара и се распадна и то огледох с еимаше мебели шкаф и много дрехи полураспаднали и захвърлени насякаде почудех се какво е това мазе или част от зграда запазена и затрупана от пръс поразгледах оказа се голяма къща затрупана от пръста и заровена някои е оспял да излезе и да се измъкно но домът е останал под земята бе добър дом имаше доста неща ножове истромети и дори храна в косерви намерих но след толкова години едвали ставаха оказа се че това е руски дом имаше полураспаднали с еснимки но се пак се виждаше младо руско семество а озат имаше натписи на руски ..

Чудех се да остана ли тук или да пренеса сичко цено на дървото реших да остана за сега тук и да го подреда и почиста за когато ми с еналожи да гостувам тук като хижа можех да я позвам а и бе по сигорна ..

Набързо направих стъба и с помота на намеринити истромети тесли триони други истромети се заех да си направя подходящо стълбеще направих го след час на работа заех се да почиствам къщата и след усилен труд сичко б еподредено почистено и сега спокоино можех да живея тук направих си хубаво лехло от остатъци и се опънах след като послах каквото намерих върху него заспах събудих се след 3 часа бях гладен реших да ида да си зема един бут за да го испеча поразгледах кухнята и намерих жито запазено в специялен килер брашно и много жито и царевица дори си бяха мотирали и ръчна машина за смилане в брашно не мио се наложи имаше вакомирани чували с брашно зех си брашно и си направих тесто оставих го да втаса и с езаех с кухнята имаха стара запазена печка с фурн апочистих ч и я запалих след време хлябат се печеше аз отидох на бързо и донесох бут с месо опържих го в един тиган и за първи път се наядох чудесно те имаха и сол и потправки дори намерих и алкохол дори имаха казах за ракич както те го наричаха самогон ..

По едно време намерих и моторна резачка на спирт на нея пишеше „для спирт”разбрах че мога да я позвам с спирт но на нея пише 100 процетов значи обикновен няма да свърши работа можех да превара няколко ботилки и да получа малко спирт но защо да си хабя алкохола за това смятах да си сваря ще потърся плодове и ще си направя джибри две три преварки и съм готов ...

Къщата бе голяма и богата занесох каквото можях на дървото а от там донесох вода и месо истрометите бяха важни и цени за мен за това ги занесох на дървото тук в къщата можех да съм на безопаснос само след като направих желязна и стабилна врата за входа заех се и след много труд си стакмих врата в една стая навярно мазе намерих опаковани слъчеви батери и сичко нужно само почистих заредих с киселина и бях готов искарах два панела и сега имах около киловат ток поправих мрежата и след като сичко бе готово пуснах тока сега сичко светна и блесна дори телевизора се включи и тои бе опакован и запазен седнах на дивана и се загледах в телевизора имах чуството че работи с образи а тои само светеше незнаех как се пуска аз бях млад и не помнех телевизорите като тези при нас имаше но не работеха казваха че няма сигнал в ефира не знаех какъв е този сигнал но съм гледал записи на видео от касети и лети за това ми бе познат до някаде но не знаех как да го вклуча видях едно копче на телевизора чарвено и го натиснах телевизора изгасна пак го натиснах телевизора се вклучи разбрах принципа исклучих го и го оставих за по късно зарязах го и се насочих към домът слизах по надоло по едно време намерих голяма стая с машина в нея познах е кола до помещенито имаше друго там пак имаше машина но бе с ерки познах я бе подомна на машината на хвъркатите маи бе летяща кола тук маи бях попаднал на гаража на къщата така го наричаха на времето преди голямата воина преди голяма смърт ...

Ето с какво ще ги хвана тия хвъркатиа и ще си ида в къщи само да разберях как да я искарам горе например ако я разглоба и я занеса час по час там горе или да ископаех тунел през които да се изкача десетина метра нагоре ...

Зарязах сичко и се качих горе и хапнах на бързо полегнах заспах като къпан санувах как летя с машината в гаража събудих се облян в пот бе станало сутрин излезнах навън на покрива зарязах сичко и с еотправих към езерото зех си оръжието и след час бях там и дебнех имаше пак много животни този път стрелях по елен убих го и слет много труд и зор бе в поземния ми дом и се печеше в камината целия бях го опънал на шиш и сега с помоща на тока се въртеше сам и се печеше щеше да му отнеме много часове аз си хапнах мек хляп с месо и се отправих в гаража зех да оглеждам летящата кола горе доло разбрах че не може да се разглобява а само някои неща от нея и не си струва да я режа и да я разваля за това изводът бе дупка сетих се за един начин с експлозит но нямах експлозит знаех формулата на черения барут но откаде елемети е намерих ги изглежда някои бе помислил имаше тор и сяра и дори дървени въглища в вакумирани чували дори намерих и чис барут в няколко кутии в склада с храната ..

Поспах пак малко да съм бодър и се заех с експлозите започнах с пробиване на вратата на гаража пробих я но веднага се срути отгоре и я затрупа пак отпред пак пробвах и постепено постепено започнах да навлизам напред отне ми ден но я пробиох дупката бе не много голяма но с помоща на лупата и много труд щях да искарам някога пробих стената на гаража и свързах двата гаража искарх автомобила до дупката и започнах да се занимавам с събиране на плодове събрах и в един бидон намерих и малко захар сложих малко и мая и зачаках след десетина дни ще варим аз сварих сичкия алкохол на спирт и сега имах към 10 литра спирт съзалявах за алкохола но нямаше начин а и ми трябваше спирт пробвах резачката работеше с нена помош и машини кито намерих започнах да ращирявяан дъпката отне ми 10 дена но и джибрата бе готова сварих я и имах още 10 литра спирт пак заложих плодове и джаки и пак зачаках сложих литър в резерваран колата която навярно Джип както им викаха едновреме запали дори тръгна бях изчистил и с помоща на джипа и с платформа която зглобих от дървета едва и два направих чудо искарах летящата кола одгоре сега да знаех да карам щях да литна но дори не разбрах как се включва след много разочаване разбрах че иска ток за да се издигне но след толкова години батерията се бе скапала намерих резервна но и тя бе се повредила с помоща на кабел я включих и я размърдх но освен на нетър от земята не можех да я подкарам но за това се учех чудех се ако махна батерията и мотирам малък и лек спиртов генератор дали нямаше да стане а другия варият слъчев панел имах много и с различни волтажи но тук искаше киловатове остана само генератор с поне 15 киловата и нагоре заехсе и потърсих тук и там но не намерих нищо тук трябва да има и други къщи наблизо а можеше да е сама къща но нищо не намирах освен руини и дървета много дървета ..

Реших да  се позанимая и с помоща на двете бътери и много ток от панелите които качих сичките горе и сега имах 20 киловата но дали ще оспех да я зареда и вастановя след катопремахнах електрониката на едната и сложих на другата смених елеметите почистих и смазах и след ден на мъка започнах да я зареждам нямах идикация дали с езарежда ще почакам ще вида отне ми ден и след като я пробвах имаше ток но дали е достатъчно мотирах я в колата дрон така пищеше на корпоса и личнъи персоналнъи дрон  за това аз се качих и включих сичките системи то ситеми нямаше един клуч и ръчки и кормило бе ного опростена имаше електроника която бях забиколил първоначално но след като я въстанових батерията се включи сама и тръгна направи си диягностика и показа сичко на монитора на таблото пред мен колата бе метална главно тръбна имаше по две перки от пред и озад в средата имаше корпос с седалка от ляво и одясно озад бе закрита а отпред бе до половината тавана бе само с панел одгоре лека пласмаса и прозрачна аз премахнах седалката до мен и нагласих другата да е в средата така стана хем по лека колата и ного по стабилна можех да я мотирам зад мен но не исках за сега ...

Подкарах я издигах се овладях я и се запътих напред с помоста на лоста я подкарвх напред назат нагоре и надоло гаста бе пред мен и кракът ми определяше оборотите и така с еизкачвах се по нагоре погледнах идикатора на дисплея кадето очиташе пълна батерия но спадаше по малко за десет минути бе паднала с 10 процета според мен не можеше да издържи и част доиде ми идея да мотирам някои друг малък слънчев панел а ако исках и намерих генератор на спирт ще мотирам и генератор на ток в самата кола ...

Покарах още извесно време и слет като бипна че батерията намалява аз кацнах пак ч вклучих да се зарежда за първи път се огледах нагоре забелязах от летящите градове и тук а за близо месец откакто бях тук не се бях замислил или загледал нагоре сега осъзнах че и тук ги има и номера бе дали да ги приследвам или да си ида у нас а и не знаех как и дали ще мога да долета до нас а и цяло море ме делеше от нас ...

Заех се с това да избирам соларни панели и да ги мотирам отзад отпред острани и одгоре губех видимоста одгоре но тя н еми трябваше за сега а и ми даваше още ватове сметнах че имах около 1 киловад изходна мошнос според мен поне 15 двасет часа трябва да зареда колата но пък с тях ми даваха още малко време с помоща на опита щях да вида колко време според мен десетина педнасет минути в повече трябваше да потърся генератор в нашия град можеше да се намери някои стар генератор но дали ще работи и дали ще е достатъчно малък и мощен не знаех трябва да е поне 5 киловатов за да мога за три часа да го зареда ако намерех 15 то тои ще ми подържа постояно колата и с помоща на гориво ще карах часове не един час или по малко ..

Можех да ида на гости на крилатите или да потърся други руини с още сресва и техника ако бяха запазени аз сега бях намерил сичко това с помоща на късмета а и бяха се погрижили да запазят сичко бяха вакомирали бяха смазвали и ги бяха запазили но не на сякаде ще е така а и пръста бе подествала така че бе изолирала зградата от кислород и влага а и от мародели  никои не бя я намерил и не бе я ограбил до мен кито бе намерил съкровище

Насочих колата към блъзък малък град и след като доближих градът от него искочиха няколко коли те застанаха пред мен и до мен нещо говорега в някакви телефони с големи атени един се доближи до мен и се провикна

-         Ти кои си от кои си имаш ли нужда от нещо с мир ли идваш- каза тои

-         Аз съм Стефан и съм от земните хора и съм за първи път тук и сега не бях летял искам да попитам ще ми помогнете ли –казах

-         Следваи ни – се провикна тои

Аз го последвах и с сички други като ме оградиха и младежът дето говорих ме поведе скоро бяхме над градът и каснахме на площада на цетара хората се събраха сички наизлязоха младежат дето ми крещеше с едоближи до мен и ме заговори

-         здравеи как попадна на тази красавица – попита

-         колата имам предвид – каза

-         намерия в един изоставен гараж и я направих д алети еи ме ся тук но батерията е паянтова а генератор нямам искам да поставя поставих платна но са слаби –казах

-         батерия ще ти дадем ще ти напечатаме на принтера сичко нужно ще ти въстановим колата до съвършесво а генератор ще ти напечатаме за 20 киловата и вероятно на спирт ще бъде остави я и ела с нас да те разведем те ще с езаемат с нея не се бои ние сме чесни въздушни граждани дори след това като ти направим колата ще те приемем за наш почетен гост член и гражданин ако желаеш де секи които може да лети и има уменията е добре дошъл-каза ми

-         добре то това ми е мечта знаете ли колко съм мечтал –казах му

-         последваи ме но остави оръжията си в колата тук не се разрешава оръжия нож може да си земеш ако искаш –каза тои

-         добре няма проблем –казах аз и оставих оръжието си пушката и пистолета вътре

-         да вървим ще те заведа да хапнеш сигорно си гладен но първо храната или да те разведа –каза тои

-         хора разотиваите си ще го разведа да се погледа после ще го доведа в Механата на Иван ако искате елате да го видите –каза тои

-         разведи ме после ще хапнем –казах му аз

-         да вървим –каза тои

-         междудругото аз съм Ваня и съм крилат грард с лична кола – каза тои

-         Ванка вие руснаци ли сте – попитах

-         Да  жащо питаш – каза тои

-         Ами аз съм Българин и за това те разбирам и говоря малко руски – казах му

-         А за това ти е такъв  езика но горе доло говориш чудесно – каза

-         Как се казва градът –попитах

-         Малката Москва 5 – каза тои

-         Имали гоям град Москва – попитах

-         Не те са 10 малки ние сме под номер 5 – каза Ванката

-         Да вървим –каза и ме поведе

Обиколихме целия град за час и нещо бях оморен и гладен и ми се спеше не можех да си държа клепачите бе светло но според мен скоро щеше да се стъмни върнахме се там кадето бяхме и видяхме че двама човека човъркаха колата ми

-         не се бои наи добрите са –каза Ванката

-         а аз не се боя ако трябва мога да остана тук да живея имате си сичко полиция кино теятри кръчми дори малък басен кво още ви трябва а да попитам как се изхранвате – попитах го

-         имаме цели ферми те са наблизо като видеш одоло не разбираш че някои е град а другото ферма но при нас е дефицит месото а и алкохолат не чак толкова наличен при нас е скъп ела да хапнеш една пажола от мен и да пинеш бира аз имам голяма заплата мога да си го позволя но ние имаме и програма за бесплатна храна има бесплатни кухни на две места се предлага нямах време да ти покажа тя е за по бедни граждани –каза тои

-         аз имам доло елен и крав да ти донеса месо – казах

-         сериозно ма донеси ще ти плата при нас има пари но месото е кът – каза тои

-         а защо не слизате долу да си наловувате – казах

-         ами забранено е опасно е и ного от нашите граждани дори не могат да си служат с оръжие а и радияцията – каза

-         о бях забравил за нея да имате гаигеров брояч за мен –казах му

-         ще ти намерим ти донеси качествено а и некачествено смо да не многорадиоктивно –каза

-         ще ти го купя сичкото –каза Ванката

-         даи брояча и ще ти покажа – казах му

-         ето-  каза тои и ми дади брояча от джоба си бе малък и елегатен доближихме се до колата и измъкнах чата и извадих месо от нея доближих брояча а той дори не пиуна показваше савсем малко завешена доза за това не пищеше

Размятах брояча по мен и пак не пиуна пак показваше лек завишен радиоктивен фонд

-         кво ти казвам няма опасност минали с агодини отдавна е било когато е опасно – казах аз

-         ами то пак си остава главната причина нямаме ловци и смели хора които да го вършат ти донеси ние ти го копуваме а и другите градове ще поискат – каза тои

-         по нататък и ние може да наберем смелост и да слезнем долу за дивеч но сега няма желаещи –каза тъжно тои

-         аз ще ви донеса колкото мога обещава ще се облагодаря за добрината ви и твоята разбирасе да идем да хапнем аз ще зема и моята храна дано да имате печка да я стоплите –казах аз

-         ма как имаме микровълнова от принтера  донеси с яца ще стане страхотно ядене –каза тои и ме пове скоро бяхме до малка Механа влезнахме и за нас бе приготвена двумесна маса самата мехамна бе пълна до горе много дори нямаха къде да седнат

Хапнахме супа от зелечуци и след като ни направиха ядене от мото месо раздадоха на които можаха да опитат обясниха че от долу и че е проверено с гегаров брояч кото показвал че е безопасно сички които оспяха и стигна з атях опитаха с яца и сички бяха доволни много ми предложиха да купуват месо от мен само да им донеса след като се наядох пихме бира и на мен ми с еприспа закараха ме до стаята ми в мехатата на втория етаж бе пълен с стаи намериха стая за мен малка бе два на два но бе приятно топла и с меки пухкави завивки и бе много чисто заспах веднахга на сутрита отидох и колата ми бе готова бяха я тунегувли и сега бе завършена бяха свалили панелите и бяха покрили с някакви лепеки бяха ми обяснили че те се прозрачни и произвеждат дори повече ток от другите бяха я затворили бяха направили врата и бяха мотирали две леки седалки системите бяха въстановени и сичко лъщеше от чистота бяха сменили софтоера с по нов бяха въстановили компютарът ми на колата и сега на дисплеч показваше пълна батерия прихот на ток от панелите 15 киловата и система в готовност с генератор от 20 киловатов агрегат бяха ми мотирали и двасет литров резервар с негова помощ можех да лета 30 часа с едно зареждане резервоарът бе празен но аз имах долу спирт а на борда имах към пет та ги исипах вътре в резервоара отлетях ...

И подкарах колата тя се държеше чудесно виждаше се че има енергия и е много мошна подкаръх я към долу слезнах и заредих с спирта резервоарът бе почти пълен не знаех колко но бе там някаде излетях с гас и сила и с енасочих към дома полутах се но скоронавигационите ми системи които ми бяха мотирали и новия софтоер ме закраха до у нас ..

Отне ми часове но сега летях над вратата на моя град одоло излезнаха много хора и започнаха да викат по мен сега се сетих че трябва да кацна някаде другаде и да се прибера направих го и кацнах на едно голямо дърво наблизо изкарах захранващия клуч зех си оръжията и с еотправих към нас по залес вече бях на вратат хората бяха оше доста възбудени и имаше към десетина човека

-         Здрасти Стефка видя ли го тоя хвъркат над нас до сега не се беше случвало а – каза един мои познат

-         А ти каде се бе изгубил ние помислихме че сме те изгубили маикати с епритесни но вярваше че ще с еприбереш – каза тои

-         Отиваи и я зарадваи бащати се бе очаял и те търси но вече и тои спря отиваи приятел ще ги зарадваш много а приятелката ти те заряза с Петю се хванала нали го знаеш оня идиот – каза ми

-         Добре мерси за иформацията няма как да ти обясня но с един балон се загубих в пощинака едва съм с еприбрал а оная пача да ми се маха от очите Василена как е – попитах

-         О тя е добре нали я знаеш затворено момиче умна и лубознателна ама срамежлива смос теб говореше а и е малка на 18 е но тя е добре бягаи да те видат вашите че са се хванали в чудо –каза ми

-         Отивам –казах аз и влезнах прес вратата поземния град бе голям но тои бе западнал нямаше технологи и сичко с ебе распаднало повече хора го зарязваха и излизаха по големите мутирали дървета и си изрязваха домове в тях и аз исках но за сега нямах време насякаде се получаваха срутвания и няколко семества бяха загинали за това и аз се страхувах за моето семество но мечтата ми бе да живея на някои от летящите градове сега като рабрах какво е горе мислех да си купя някоя разбричкана оранжерия и да я направя мои дом а с помота на лов да си докарам пари и срества за живот на мен и моето семество ...

Вървях и след много ходене уморих с ебях пред нас в краиния квартал влезнах и Маика ми ме посрешна

-         а казах им аз че няма кои да те затрие такава луда глава като теб иди да те види таткоти да го зарадваш- каза тя и ме прегърна

-         здравеи Мамо как си –казах и

-         добре сине ти каде се затри над месец притеснихме се с бащати –каза

-         много е сложно и заразказване ще ми отнеме много време ами бях се качил в един балон оня дето го подготвих и тоя зе че ме отнесе в Русия –казах

-         чак в Русия и как се върна кои те докар пак балона ли –каза тя

-         а не аз долетях сам с колата ми –казах и

-         каква кола бе пък и летяща – каза тя

-         ами моята ама после ще ти обясня да видем татко –казах и

-         да ,да – каза тя

Отидохме в другата стая и бащами бе седнал на мекия фотиол и гледаше вратата като ме вида се осмихна и с езарадва

-         е наи накрая се налудува жено сложи миу да хапне и на нас сложи да хапнем на масата заедно а ти мамуна такава защо не се обади бе каде беше – каза тои

-         Татко един балон ме отнесе в Русия – казах му

-         Чак в русия ли те отнесе бе –каза тои

-         Ами да чак там гонех един град ама духна в неправилната посока и оп в русия се разбих – казах му

-         Сяда сине доре че си жив и здрав остави маикати да ни донесе мажата и салатат и да пинем по бира че съм ожаднял – каза ти и стана и седна на масата на цетъра на стаята аз също седнах мама донесе боба и салатат от марули и сипа по халба бира от хлебно дърво ...

-         И казваи сега – каз татко

-         Ами хванах един град но не можах да го задържа одрязаха важето и се чупиха аз си направих балоба и ги подгоних ама духна на исток към русия и опа там с е рабих на едно дърво намерих поземна къща вътре кола наземна и кола летяща а моя балон на парцали заех с еи оп полетях отам на гости на москва 5 и те ми направиха колата и аз долетях – казах им и млъкнах

-         Така значи доста преживял си добре че си добре каде остави колата – попита

-         Ами на близо на километър от тук на едно дърво – казах му

-         Трябва да ме повозиш – попита

-         Може ако искаш и на някакъв летящ град ще те закарам аз сега съм почетен гражданин с тях се разбирам – казах

-         Оле сине чак до русия д аидеш колко пъти ти говорех да не се занимаваш нали щеше да правих къща за наз и приятелката ти – каз амама

-         О не ми говори за оная не ща да видя а ако искате ще ви направя дом наблизо в гората а мога да ви закарам горе – казах им

-         А горе е опасно ако паднем ще загинем сичките – каза тя

-         Ного ти разбира да си видяла да пада някои от тия те са по леки от въздоха и нямат падане – каза татко

-         Прав си татко но ще се заема с къщата – казах им

-         Дестваи сине – каза татко

-         А Василена как е добре ли  е- попитах ги

-         Ами иди я виж нали знаеш каде живее тя постояно пита за теб –каза бащами

-         Еи имали някои тук – попита момичешки глас

-         Влизаи Василенке тои е тук върна се зив и здрав – каза маиками на Василяна която влезна в стаята

-         Яла ли си е ние хапваме да ти сложа ли – попита тя и направо стана и сипа и на нея

-         Оле ма ти си добре толкова се бяхме притеснили – каза тя нежно

-         Веси как си кукло ела да хапнеш ако си гладна де – казах и аз

-         Еми ще хапна с вас приятно ми  е да ям у вас а маикати готви хубаво а и ми с е ядеше боб мама отга не правила –каза тя и седна с нас на масата на четвъртия стол до мен

-         Ма ти сериозно си добре дори не си и ослабнал – каза ми

-         Ми да хапвах си меце на скара –казах и

-         И расправаи – каза

-         О уморих се едно и съто на крадко балон изгубен летящи кола тук и сега и наи важното добре съм и имам летяща кола –казах и

-         А сериозно много хубаво ще ме повозиш ли – попита

-         Абе аз и на друго бих те повазил ама ще те повоза знам че си любопитна –казах и

-         Е няма да ти одговарям за возенето нали си имаш гадже  а тя те заряза на крадко а аз искам много ма много да ги вида как изглеждат видя ли ги –попита  тя

-         Да дори им бях на гости сега съм техен гражданин ще правя търговия с тях ще си купя и къта горе –казах

-         Ма сериозно оле супер и аз искам да живея в летяща къща и да се рея в въздоха и да сум спокона и щаслива – каза тя

-         Ами да отидем ще те закарам още сега тук на километър ми е колата а и нес е събота нали ще им погостуваме но ще трябва да си занесем месо и алкохол – казах и

-         Аз ще зема от нас имаме ракия – каза тя

-         Няма нужда татко свари стотина литра мога ли да зема пет литра татко – попитах

-         Ма разбираса земи и отлежала имаме в мазето виж кво е останало има хубав коняк – каза тои

-         Повеселете се с Весито и вижте свят нали сте млади дествате – каза тои

-         Е тои сега се прибира и веднага изчезва пак – каза маика

-         Е ще се върнем полунош или на сутринта мамао не се притесняваи – казах и

-         Да отиваме нямам търпение – каза весито и ме поведе

Вървхме не много и аз се качих на дървото подкарах я и се приземих до нея отворих вратата която ми бяха поставили и се отваряше н агоре та седна и затвори вратата аз подкарах издигнах с енагоре ...

-         оле по бавно ще ми стане лошо и ще ти уповръщам хубавата кола – каза тя

-         не няма да я ми я оповръщаш ще намаля не с епритесняваи –казах и

Подкарах я бавно към близък град след като го доближих забелязах че град оранжерия

-         а това е оранжерия ще си купа такава за мен и теб да знаеш – казах и аз и се наведох да я целуна тя ми отвърна

-         за на с двамата и за децата ни – каза тя

-         оле а де и аз ги искам малки те звечета поне три а – казах и и пак я целунах

-         с удовосвие- каза тя и също ме зацелува дори ме хвана за слабините

-         о не не сега по късно – казах и аз

-         добре както искаш мога да ти духам ако искаш но се пак ти караш – каза тя и си дръпна раката

-         да и аз за това не че не ми се иска мо се пак не съм овладял машината –казах

-         а бе тук няма ли място да паркирам –казах и и се огледах намерих го и кацнах имаше  малка площатка за една кола кацнах на нея и излезнахме веднага влезнахме под купола на Летящата градина попаднахме в раи на зелечуците и плодовете сичко бе искуствено подържано не забелязахме хора бе и късно сигорно са си отишли а не смятат че някои ще ги нападне имаше камери видяхме ги ние порагледахме откъснахме си няколко домата и краставици и марули и  се  качихме на колата отлетях

този път поскитахме но намерихме град никои не ни направи проблем кола като кола кои да знае че сме одоло е бе по различна от стадартите но секи си ги окрасяваше и преработваше по свои избор колата си градът бе среден може би село а не град и кацнахме на паркиг одгоре слезнахме по стълба доло някои бе направил колите да не заемат място а да са вдигнати високо имаха и асансиор но ние се спуснахме по стълбите за да разглеждаме да дествително бе село имаше натпис пишеше „Село .Браниполе” на един пилон бе опънат натписа а одоло призоваваше доре дошли приятели и гости потърсихме дискотека ,кръчма и я намерихме в цетъра селото казваше Агорапуп и бе мехама а не дискотека влезнахме а аз се сетих че нямам пари

-         оле ма аз нямам пари скъпа да поразгледаме и да си ходим –казах и

-         чакаи сетих с енали имаме алкохол и храна а и дори и салати сега да попитаме оправетелката дари не иска да и продам алкохол и месо а ние да си пинем и хапнем с нашето –казах и

-         ако не те е срам попитаи – каза тя

Аз се насочих към бара и попитах за шефът след умуване от минута с епояви една дама

-         здравеи младежо какво ще искате – каза тя и с еосмихна

-         ами аз не съм отук и нямам ваши пари имам стока за размяна Акохол и храна месо ще обменим ли срешо пари за да ви ползваме заведението с приятелката ми – казах и

-         ти от кои град си не съм те виждал а за алкохол и храна съм винаги готова да търгувам покажи какво имаш –каза тя

-         елате да ви покажа – казах и

-         идвам на паргига ли е – каза тя

-         да – казах и

-         ще си хванем асансиора че се катеря ртрудно по стълбите  скъпи – каза тя

отидохме и с екачихме в асансиора тя натисна копче и бяхме горе слезнахме и отидохме до колата показах и и дори и дадох да опита от алкохола и месото ..

-         момче ти не си от тук от долу ли доиде и как намери тази кола твоя ли е –каза тя и ми се осмихна

-         да позна ние сме от доло Московчаните ми я подариха –казах аз

-         даваи сичко купувам това е зладна мина това коняк ли бе маи ми стори бе много ароматен –каза ми

-         остави сичко аз знам колко струва ще ти отворя сметка ако искаш ако искаш ще ти дам парите кеж но те съветвам остави си ги тук хем ще пиеш и ще се веселиш с дни –каза тя

-         съгласен съм и без това тук е хубаво а не ми с езанимава за сметки и прочие ще ме предопредиш кога свършвам парите – казах аз

-         о няма да е скоро с тази стока можеш да си купиш оражерия а и ще останата видях че имате зелечуци и плодове ще ви ги приготвим в салати и ще ви ги сервираме заповядаи с мен ти си ми гост а и сега ще почне музиката на живо и програмата на заведенито – каза тя и ме поведе

Влезнахме и ни настаниха на голяма маса за четерима но масата бе голяма след малко започна да се отрупва с мезета и пиене донесаха ми една с ракия и една с коняк и тяхно питие но в по малък съд някаде към 200 милилитра ботилката бе кравива и то доста одгоре имаше петече прес остата течеше алкохола донесаха ни едни малки чашки по двасет трисит милилитра огледах с ето на сякаде имаше такива чашки и бутилки ..

-         маи тук не пият или им е скъп алкохола – попита Весито

-         второто аз знам че те нямат алкохол и тои е скъп не вида ли че като им дадохме нашия алкохол те полодяха а коняка направо ахнаха каза ми че съм имал да зимам пари колкото за цяла оранжерия нали видя колко е голяма и колко плодове има там –казах и

-         ма сериозно ли ами да и купим ще стане страхотен дом- каза тя

-         има време мила ще стане и това а сега да пием да опитаме тия малките с техния алкохол- казах и и сипах на нея и на мен

-         ма то е отврат – каза тя

-         и аз смятам така спирт с вода

-         ами да –каза тя

-         сипи ми коняк не искам това- каза ми тя

-         сипвам – казах аз и сипах коняк на мен сипах ракия отпихме и двамата

-         а бе наишли какво ми доиде на ум като се напия аз и ти кои ще ни свали по добре не се напиваи –каза тя

-         ами скъпа гато ми обясняваха за колата казаха натискаш бутона и колата си отива сама в къщи а за нас е дървото дето отлетяхме а мога да те закарам там в Русия имам огромна къща за чудо и прикас ако някои н ее намерил с оная голяма дупка не се сетих поне да я скрия или да сложа врата –казах аз

-         о аз съм навита колко време ще летим до там час или повече –каза тя

-         повече но ще правим секс в колата –казах и

-         о с сигорност – а как не ако сме пияни може и да заспим – каза ми тя

-         може няма лошо но тва е идея решихме натискаме и в русия после натискам теб и си правим дете чудо и номер едно –казах

-         съгласна съм –каза тя и си сипа и отпи

Прекъсна ни разговора силна музика маи бе чалга

-         а и тук имало хубава чалга а – казах и

-         ами маи не ми е позната но е хубава после ще потанцуваме ли – попита ме тя

-         разбира се скъпа –казах

-         да пием а на сутринта сме в русия аможе и да поспим в колата и после да отлетим за русия да ти покажа къща чудо е дано не са я ограбили да бях се сетил да направа врата или да скрия дупката от гаража – казах

-         ще му мислим после ами вашети нали обещахме – каза тя

-         е да ще се наложи по късно да попатуваме към русия – казах и

-         да пием скъпи за нашите деца – каза тя и ме награби зацелувахме се

-         хората ни гледат – казах аз

-         да гледат тия сноби – каза тя

 

Попихме цяла нож и танцувахме веселихме се с сички танцувахме на сотринта отлетяхме и след малко бяхме кацнали на дървото прво повращахме и двамата след това правихме стадартен секс и след ходене се бяхме прибрали тя доиде с мен и спахме в моята стая пак правихме сек но нестадартен запахме на сутринта закусихме заедно и аз я откарах до колата качихме  се и  отлетяхме за русия летяхме доста но кацнахме там кадето бе поземната ми къща влезнах през огромната дупка където с еоще стоеше джипат ми е имахме иформация разбрахме че не са го намерили влезнахме вътре с Василена и показах сичко тя ахна

-         тук е супер но не за деца да знаеш но е готино като вила ще го посещаваме а колата дето ми я показа за нищо не става няма пътища и няма каде да я караме можеш да я прибереш и да запишиш входа на гаража и да влизаме и излизаме отгоре но само за вила –каза ми тя

-         добре щом така казваш но е готино тук нали – казах аз

-         да бива го за сек скривалище става – каза тя

-         а като каза за секс да го направим и тука а –казах и

-         винаги съм съгласна толкова те искам – каза тя

Првихме и стандартен и нестандартен секс и си поспахме и хапнахме от месото дето бе останало от кравата

 

 

 

                                                                        




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: fantasta
Категория: Лични дневници
Прочетен: 250847
Постинги: 663
Коментари: 15
Гласове: 101