Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.09.2020 22:37 - Път към Забравената спяща планета
Автор: fantasta Категория: Хоби   
Прочетен: 255 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 23.09.2020 02:55


 Докато спях аз бях спокоен за това че няма да пострадам та в камерата в която бях бе добре заровена в земята на голява дълбочина отворих очи и се огледах се и разбрах че съм в камерата ...

Камерата автоматично се отвори и аз излезнах

  • най сетне -казах аз на глас

     

    Огледах се бях в малко помещение не по голямо от 15 квадратни метра то бе абсолутно голо в една от стебите бе потпрян апарата за хибернация а отляво и одясно имаше накачени оръжия на едната страна бяха пистолети на другата пушки ,пушките бяха самоделни а пистолетите бяха газови ,знаех че стрещо камерата стехата бе вградена и там бяха барута и бояприпасите които бях събрал ...

  • За краткото време преди ядрената воина аз бях събрал доста но и доста не оспях но имах формулата за барута а това ми бе нужно .

  • Погледнах цифрите на дисплея на хибернатора показваха 100000 години бяха изминали бях проспал стохиляди години дано да са бяха запазили барута и бояприпасите най вероятно небяха се запазили но щях да направея нови ..

  • Огледах с еи започнах да испадам в паника бях заровен и като се сетих изпадах в паника отидох до изхода на средата на стаята имаше лук и аз бях изградил стълби с тяхна помош стигнах люкът одръпнах се настрани и го отворих да стана това на което с енадявах исипасе пръста над него и светна светлина от дупката която се образува но според мен бе поне няколко метра как щях да се искача нагоре в малката работилничка в стената бях постажил куки и жериги за да мога да ги запазя ги бях сложил в масло извадих ги и с помоща на специялно остроиство истрелях с помоща на пружина куката оспях да се изкача след много премеждия и зор бях одгоре бе пладне според мен и бе доста топло бях в гора гъста гора насякад имаше дървета и храсти едва седях спокоино погледнах нагоре и видях огромни висящи градове и села дори имаше и оделни къщи те летяха на около 3 километра и си плуваха спокоино в небето бе пълно с градове

  • и къщи бе толкожа запълнено че рятко с евиждаше свободни места в небето ..

    Учудих се как така мислех че след воината няма да има хора па камоли да запълнят небето ...

    Заех се с това да сеча дървета с брадва от работилницата доло бях я зел и други истромети направих стълба и я поставих така че да ми е одобно влизането в камерата направих врата от дървета и затворих дупката взех една пушка и слет като я заредих заредих и зарядното в пушката и слет като бях готов стрелях по дърво наблизо указасе добре добре че имах малко зарядно с слъчев панел та оспях да я зареда ..

  • Тръгнах по гората тя бе гъста и аз се борех много но пък изглежда бе дествена толкова много дивеч имаше и птици и заици и елени наложи се да застрелям един елен взех го и го занесох в дупката едва я намерих но бях маркирал дърветата и за това оспях ...

    Прибрах се и си направих оган с помоща на дърва и камани в стаята опеках малко месо и след като го излапах на бързо аз бях доволен бях намерил вода в гората и си бях налял в 10 литрова туба която бях оставил в работилницата .

    Полегнах направо на пода заспах веднага и се наспах доста добре събудих се призори и се отправих да проучвам оспях да се лутам цял ден но не намерих никакви следи освен някакви руини не намерих нищо но за това намерих много плодови дръвчета праскови ябалки и банани ..

    След като се прибрах се зарових в работилницата в стена и слет много зор си направих дрон и го пуснах да лети огледах много площ с него но не намерих и грам признаци на разумен човешка деност оказа с егората абсолутно дествена изглежда са се изнесли сички горе а как се хранят там не можех да се свъжа с хората или машините горе не знаех какво има горе не знаех нищо за там според мен имаше или хора или извъземни или роботи ..

    За се га нямам начин да стигна там горе пробвах да зглобя радио оспях но ефира бе чист нямаше нищо навярно не позват радио пращах сигнали но никои не се обади...

    Чудех се как во има горе бях любопитен чудех се как да ида горе смятах да исползвам балон нямах друк начин ..

    Започнах да скитам пак и да иследвам търсех нещо което да намеря за да ми помогне как да се кача горе един ден пропаднах в една дупка оказа се поземен бетонен паркиг които бе оцелял вътре бе пълно с коли и желерия колите се бяха запазили идечлно но бяха мръсни и раскапани обеколих го целия паркик да намеря нещо което да помогне за да ида горе бях обзет от огромен мерак и желание да се кача горе бях много любопитен ..

    Намерих само коли от моето време но се пак можех да направя нещо стига да имах ток истромети и ключове ..

    За няколко дли оспях да си осигоря електрожен и шлаиф докарах си ток от акомолатори и слънчевия ми панел намерих и истромети ..

    Отне ми дни и много рязане и заваряне но така и не оспях да подкарам машинарията която направих за това се отказах и се заех да направя балон събрах кожи и платове и направих не голям балоб надух го с водорот и опитах да се издигна нагоре но бях доста тежак и не помръднах трябваше ми по голям балон  




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: fantasta
Категория: Лични дневници
Прочетен: 250862
Постинги: 663
Коментари: 15
Гласове: 101