Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.07.2017 14:24 - Воини на Титан
Автор: fantasta Категория: Изкуство   
Прочетен: 318 Коментари: 0 Гласове:
0



                                          Фантастика

 

 

 

 

 

                                                        От

                                   Стефан костов тодоров                                       

 

 

 

 

 

                                                        От

                                   Стефан костов тодоров

 

 

Днес бе голям ден 2155 год 23  октомври

Добре че платих цялата сделка наведнъж но се пак

Да тераформираш цала планета и да ти земат само един метеорит

 

От злато които намерих случаино при убиколката си в астероидния пояс

 Да си признаия  и мечтата ми бе такава но се пак да попаднеш

На метеорит от злато бе малка но се пак изкарах касмет че го намерих

Та тои просто е чакал мен да доида и да го намера   

 

 

Аз и без това исках да намеря такав и да си устроия живота

Та аз бях на двасет сега тепърва ми престоеше да живеия

И знаех отсега на татак как ще го подреда

Първо и наи важно  щях да си тераформирам една планета

Само се чудех коя  в слънчева система 

 

Свободни да бадат тераформиране .

 

Прекрепих с магнитно силово поле златния

Метеoрит и го поткарах на наи близката луна кадето имаще

Искупателен приемен пукт предадох им го и те ми

Платиха с универсални земни кредити бяха много

Достатъчни да купа поне три планети.

 

Почти веднага се свързах с фирмата групата по

Тераформиране и им порачах да ми тераформират

Титан спатника на Юпитер те ми обещаха да

Пратят роботите .Слет като платих те ме поканиха

Да присаствам на тераформирането.На самото тераформиране

Щеще да се састои на другия  ден затова аз си наех стаия

Слет това аз се отправих към наи извесната дискотека

На близък астероид която се казваше

ХАЛИ ГАЛИ

И бе една доста добра дискотека намиращата се   на близък  астероид

 

Но тя се водеше за селска

 

 

Престигнах доста барзо и се приземих на паркига на

Дискотеката да дествително дискотеката бе пална

Спорет автомобилите прет тях дори видах доста

Луксозни марки

На портала на заведението ме пострешнаха стандартни

Роботи охранители изглеждаха доста внушителни

Изглежда бяха хов модел то сега почти секи ден излизаха

Нови модели и за сякаква денос

Та като ведах роботите се сетих и аз да си купя такива

Убадих се по телефона и си порачах от наи блиския  магазин

Роботи само че порачах да са хуманоиди и да ми ги доставят

Веднага на адреса на дискотеката

Лесно и бързо доставиха ми ги за двасетина минути е

Малко недобно стана че изчаквах 20 минути но

Роботите си заслужаваха .

Бяха последен модел и не се различаваха по нищо от

Хората пълна визия на човек без проблем

Могат да ги збаркат с хора ако не беше еднаквоста

И стандартните костюми и типичната робтска     похотка

А те от далеч се разбирираше  тяхното  презначение

Да са телохранители . бодигардове

Без ного мисал те се насочиха към мен и застанаха

Отдвете  ми страни разпознаха ме веднага изглежа

Ми имаха сичките  биометрични дани

 

-на вашете заповеди изрекоха те  в един глас

-добре момчета

 

 

- нека един от вас да приеме за сега формата на

-Слави Трифонов нали го знаете онзи чалга певец

-единия  прие визията на  Слави Трифонов

пточут чалга певец.

-ти с визиата на Слави ще се казваш Николай

-а ти другия ще се казваш БОИКО

добре запаметихме отварнаха в един глас

-момчета доста се забавих тука да влизаме

с влизането във заведението намах проблем гардовете

на входа и моите само се взгледаха и аз влезнах в заведението

 

 

то бе доста просторно влиза се по стълби надоло

и се попада в доста просторно помещение

насякаде имаше барове отлаво,одасно насякаде

насочих се кам наи блиския  бар .

 

-добър ден или вечер ако претпочитате то тук в

дискотеката нама ден нощ       то се е ден за копони

нали така госпожице –попитах сервиторката на бара

 

-да господине за нас е се едно ден или нощ

-какво да баде за вас иавно господата с вас не си

падат по пиенето и хапването.

 

-познахте госпожице

-има ли свободни сепарета за мен и господата с мен

-разбира се заповядаите

и тя ме поведе в едно просторно сепаре което се намира6е

в близос до същия бар

масата бе кръгла и стъклена отдвете страни имаше 

меки фотиоли     които бяха в посоката и  сочиха към дасинга

на заведението аз седнах и двете ми горили седнаха

от двете ми страни

отпуснах се и се вгледах в заведението то бе пълно

и то с селяни главно Бългаски мусюлмани

в дискотеката звучеше главно българска чалга музика

и то главно ретро от 21 век

 

-Добар вечер какво ще

поръчате .прекасна ми мисалта сервиторкат коиато иавно бе

робот и то доста стар модел се пак хуманоид

 

но доста груб .

 

Бих желал една бутилка СМИРНОВ   и пъжени картофи

С троика кебапчета и пет филий препекан хлаб

Не сам иял скоро    а за мезе

 

Първо искам  две  порцйи  свиски ребра  , цаца пилешки

Хапки и шопска салата а също и порция пилешки  .крилца

-това е

 

Робота се отегли бешумно и слет три минути

Ни донесе поръчката

 

Налах си чашата с смирнова и отпих голяма глатка

 

И слет това се сетих че не сам си поръчал

Безалкохолно натиснах бутончето на масата с което

Се викаше сервиторката .      доста барзо  доде  почти веднагадоиде серветиорката

.

 

Да господине .

 

Госпо. Извинете донесете ми кока кола и сода .произнесох  сащо толкова бързо ми донесе и безалкохолните

 

Отпих от колата и се сетих че преди наколко години имах диабет

И нетрабваше да пия слатко но се сетих че почти слет

Като ми го откриха ми пресадиха стволни клетки и

Диабета бе победен и сега намах проблем

 

Но по навик аз парво помислях за това и слет

Това се сещах че съм го излекувал

Набързо хапнах кюфтетата и картофите

Сервиторката почти веднага ги зе слет като приключих

Иаденето започна да си пивам и да си хапвам мезенце

И да поглеждам дасига а на него имаше голам купон много

Мацки и малко пичове танцуваха мадамите бяха притиснали

Доста  пичовете е и доста мадами гледаха кам моето сепаре

 

дори една набра смелост и се отправи към мен и ме заговори

 

Виждам че сте сам можели да се присадена кам вас поне да не

Сме сами-ме попита тя

Да разбирасе заповядаите аз се казвам Стефан и подадох ръка

А това са моите охранители 

 

Да разбира се

То си личи не сте ни посищавали .

 

Да аз до сега не сам идвал насам повечето време сам

Прекарвал в Пловдив БАЛГАРИЯ 

 

А на астероида Балгария ходила сам там не сам не сам ви виждала

 

Не не ме разбрахте аз сам от пловдив грат  на земята

Там съм бил наскоро излезнах в космоса да търся богаство

-изглежда маи ви е  проварвяло

Да как разбрахте

 

Лесно по роботите те са доста скапи тук е голяма ряткос

Да доиде човек с охрана

За нас това е събитие

-сериозно ли смятате така –я попитох

Разбира се та и нашия краи на космоса е доста забутан

Тук идват хора от блиските махали тоес астероиди

 

Тук е заселен главно с прогонени от България турци

 

-да аз знаех  та затова ви избрах поне можем да се разбираме

сигорно  сички тук разбират и говорят  повечето бългаски

 

Знаият сичките знаият но не претпочитат

Да говорат на него но се пак навика и те не се

Осещат че постоияно  говорат на него

Повечето знаият аглиски немски но се пак говорят

На Български

Но да ви предопредя те не обичат чистите и горди

БЪЛГАРИ

Те ги мразат внимаваите могат да ви се нахвърлят

 

Изпитват голяма омраза към тях та те ги изгониха от там

 

О но вие нама за какво да се претиснавате с тази охрана никои не

Ще се осмели да ви нападне

Нали разбирате те са доста страхливи

Аз сащо съм от тах и признавам че са стахливи

Как нама един смел човек между тях

Добри хора са но страхливи

И наи вече подвласни на религията големи фанатици

 

О аз доста се отплеснах

Аз се казвам ГЮЛАЙ .

Ние се здрависахме и аз и показах место близо до мен

Да седне и тя седна много близо до мен

Аз се вгледах в неия бе диствитвлно разкошно момиче

 

Бе строина хубава леко закраглена но приатно момиче 

Бе много красива с типично децко лице

Ного приятна и  доста общителна както се разбираше

 

-Извиняваи аз не те попитах какво ще пиеш

-Един малак коняк с сода не бих отказала

но настоиавам да си го платя .

-А не шом си на моета маса аз плащам  ще ме обидиш

 

добре щом настояваш

Нама да се опъвам

 

Нещо за мезе аз имам но ако желаеш да порачаме и за теб

 

Ного одавна не бях яла  шопска салата .тук е доста

Трудно да си ги намериш пак тук е доста скъпо мезе

 

Друго нещо за хапване искаш ли да ти порачам кебапчета с картофи

Мисля  и тах ви са дифицит

 

-То тук сичко бългаско от преди е лукс  и дефицит

 

повиках сервиторката и тя много бързо донесе поръчката

 

Порачах и двасет кибапчета и куфтета смесено

 

аиде наздраве каза тя и дигна чашата си аз дигнах моията и се чукнахме

 

та как забогатя -попита тя

о ного просто намерих огромен метерит от злато и го предадох дори си порачах планета за тераформиране

 

утре трабва да ида да вида как ще я тераформират

 

о ного добре сега ного хора търсят златни метерити но малко са щасливците дето ги намират голям касмет си

искарал да знаеш .Да знам и сматам да ги използвам за моето бъдище ще си тераформирам титан

 

ще направа мои свят там само ми трабва съпруга да живеем там

 

могали да доида да погледам как се тераформира планета на мен винаги ми е било мечта да си имам тераформирана моия планета

 

разбира се  поканена си изкаш ли да потанцуваме .Разбирасе и ние станахме да танцуваме и танцувахме много часове

 

 

цала  вечер искарахме с танци  и пиене  .

 

ИСКАМ ДА СИ ХОДЯ      .-произнесе тя

 

ще те испратя  ако желаеш разбира се  -произнесох аз

 

с удоволствие

 

И ние станахме и се насочихме кам изхода роботите ни последваха малчаливо

 

Качихме се в моият автомоби охраната сащо се качи

 

Извиняваи каде живееш -попитах аз

 

Тя ми даде адрес а и аз се насочих към нената махала 

 

Престигнах доста бързо автомата на колата се справи доста бързо

 

пък и тя не живеше далеч .

 

Оставих я отях и дори тя ме целуна за лека нош проследих я с поглет като  влезе  у тях

 

още с влизането чух как тяхните и се карат защо е закасняла и защо идва с този гяурин

 

Преди да влезне тя ми каза че ще ме чака в 12 часа страндартно време да я зема и да  идем на

 

титан заедно .

 

На сутринта ме болеше страшно главата пих два аспирина с два аналгина  и слет десетина минути главоболието ми мина  .

 

Искапах се и хапнах добре че хотела дето отседнах бе на висота та ми осигориха обилна храна пих и една бира за отрезнаване .

 

Насочих се към колата си в паркига на хотела роботите ме съпровождаха

 

Вклучих колата на автопилот и тя ме закара с вазможно наи голямата скорост

 

на астероида на Гюлаи

 

Тя ме чакаше облякана с къса рокля с жълт цвят и много каса толкова каса че ако се наведеше малко щях да и вида бикините .

 

Бе ного красива гардите и бяха много големи .Беше просто разкошна

 

Здравеи как си -ме попита тя

 

А  не ного добре изглежда сноще сам прекалил с алкохола -казох аз

 

Незнам спорет мен пихме нормално незнам какво разбираш пот прекаляване

 

аз когато прекаля не помна нищо и ме боли страшно глава

 

 

дали аз пия   ного а ти малко не  знам но спорет мен не изпиеш ли ботилка

 

се едно не си пил и по добре да не пиеш въбще

 

И аз така смятам но изглежда акохола е бил не чак толкова добър

 

 

Е  тук одари десятката -рече тя

 

Подкарах колата и я насочих към  ТИТАН

 

КРАИ НА ПЪРВА ЧАС

 

                                            ЧАС ВТОРА

 

 

Прелетях около ТИТАН   наколко пъти за да разбера каде са роботите слет

 

като ги видях се спуснах в атмосверата на титан и се насочих кам тях

 

те се намираха на един от континентите и изграждаха огромен грат мегаполус

 

месноста бе равнина и ного лесно може да се строи на неия спорет мен трябваше тук да си направя столицата .

 

Група хора ме очакваха на една площатка .Преземих се с Гулаи си облякохме скафандрите и слезнахме . -Здравете господине очаквах ме ви дори сме започнали да изграждаме един от градовете ви но се пак трабва да ви питаме наколко неща преди да почнем спешната работа .

 

ДА ПИТАИТЕ -казах аз

 

ПЪРВО И НАИ ВАЖНО

 

да ви питаме колко града искате и каде ,слет това за какво население да го проектитаме сега какво да изградим като згради ,например кина,бани заведения

 

басени и други подробности .

 

ИЗВИНЕТЕ МОЖЕ ЛИ ДА КОПИРАТЕ НЕЩО НАПРИМЕР ДАРЖАВА ПО МОЕ ЖЕЛАНИЕ

 

 

Разбирасе та това е наи лесно.

 

ДОБРЕ ТОГАВА ИСКАМ ДА КОПИРАТЕ БЪЛГАРИЯ

 

НАМАТЕ ПРОБЛЕМ .

 

ЗА КОЛКО ВРЕМЕ БИ БИЛА ГОТОВА

 

Спорет ускорените планове като имаме предвит тераформирането около

 

ДВА МЕСЕЦА

 

Не повече

 

 

Има ли вазможност там кадето има обслужващ персонал да се доставят роботи

 

Но господине та това влиза в ослугата по изграждането та вие само трябва да се настаните да си живете живота без да правите нищо

 

Дори предлагаме бонус специални полицески роботи които можете да програмирате както желаете.

 

Гюлаи ти нама ли да предложиш нещо. попитах гюлаи

 

Господине океани предлагате ли -попита тя

 

Трудно но се пак вазможно но се оскапява малко .

 

Парите не са проблем -казах аз

 

А каква тепература ще има тук на планетата .-ПОПИТА ТЯ

 

Ами с повишаване на парниковеите газове малко над нулата около 10 градоса

 

тя тепературата слет време ще се покачва но за блиските 20 години около десет

 

-каза техника

 

А има ли вазможност с огледала да се повиши тепературата -ПОПИТА ТЯ

 

Никакав проблем просто ще се забавим малко и ще поскапне малко но не е проблем .

 

НАЛИ ВИ КАЗАХ ЩЕ ПЛАТА КОЛКОТО КАЖЕТЕ САМО ДА СТАНЕ -рекох аз

 

не е  проблем това влиза ли -попита тои

 

ДА

 

Аме за три месеца и 5 процента по скъпа цена и сичко ще е готово -ми каза тои

 

НЕ Е ПРОБЛЕМ

 

ГОСПОДИНЕ ДА ЗАПОЧВАМЕ ЛИ ПОРЪЧКАТА .

 

ДА САМО ИСКАМ ДА МИ ДОБАВИТЕ САТЕЛИТНА СИСТЕМА ЗВЕЗДЕН ЩИТ МОДЕЛ ПЕТ .

 

Сега ние ще кажем няма проблеми -изрече тои

 

Мога да ви предложим и роботи армески сили за защита на планетата

 

стрещи 1 процент по скапа сума -изрече техника

 

Кои модел са -попитох аз

 

3ч56-ми каза тои

 САГЛАСЕН СЪМ

 

ДЕСТВАИТЕ НИЕ ОТИВАМЕ ДА СЕ ВЕСЕЛИМ

 

ГЮЛАИ СКЪПА ДА ТРЪГВАМЕ

 

РАЗБИРА СЕ СТЕФАНЕ ОТИВАМЕ

 

 

 

 

 

 

 

тук маи ще стане голяма работа саме да си намериш подходящата съпруга

 

КАТО СПОМЕНА    СКЪПА ГЮЛАИ АКО ПРИМЕРНО ТИ ПРЕДЛОЖА БИ ЛИ СЕ САГЛАСИЛА ДА СИ ДАДЕШ ЯЦЕКЛЕТКИТЕ ЗА СЪЗДАВАНЕ НА НАШИТЕ ДЕЦА .

 

 

РАЗБИРА СЕ ТА ТОВА МИ Е БИЛО МЕЧТАТА

 

Иасно благодаря ти за чесния  одговор а сега нека да пинем и хапнем

 

 

винаги сам готова  -каза ГЮЛАИЮ

 

Ние се качихме в колата и отлетахме кам стария   ресторант ного внимателно робота бодигард коло преземи колата и ние сичките излезнахме от колата

 

 

насочихме се кам вхо




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: fantasta
Категория: Лични дневници
Прочетен: 252212
Постинги: 663
Коментари: 15
Гласове: 101