Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.07.2017 15:49 - Дуел
Автор: fantasta Категория: Изкуство   
Прочетен: 2998 Коментари: 0 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
  

 

 

Тои не бе от най бързите стрелци но се пак се съгласи за да се състои доела 

Нямаше как да не участва ако искаше да си запази авторитета на най известния коцкар и човек с голямо реноме  той бе поискал една млада дама на 16 но тя имаше непокорен брат които не даде да я обезчести и да е зареже просто ми обяви дуел а той бе военен и бе добър стрелец

Секундантите бяха на линия те бяха на една от луните на Юпитер и бяха в огромна гора имаше само едно малко голо местенце от поне декар най малко те бяха там и всеки държеше лък и бе застанал на 150 метра  един от друг а това бе не чак толкова голямо с съвременните лъкове бе смъртоносно разстояние но бе трудно да улучиш камоли да убиеш някои но се пак противника бе добър стрелец и бе стрелял с всякакви оръжия  надяваше да не се е срещал с лък за да успее

Той имаше малък опит с лък но бе стрелял на по близка дистанция и не бе факир се пак

 

-         Господа готови ли сте опънете лъкове моля прицелете се след като сте готови кажете –каза един от секундантите

-         Аз съм готов –казах аз

-         И аз –каза другия

-         Стреляте –казаха те

Стрелите излетяха сякаш минаха часове преди да поразят целите си

Аз почувствах остра болка в гърдите и преди да припадна си казах не си струваше да ме убият за една малка пикла

 

Дуела приключи един бе мъртъв другия ранен и защо заради жена вечната дилема борбата за жените

 




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: fantasta
Категория: Лични дневници
Прочетен: 252233
Постинги: 663
Коментари: 15
Гласове: 101