Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.07.2017 19:43 - Грозна битка 1
Автор: fantasta Категория: Изкуство   
Прочетен: 7856 Коментари: 0 Гласове:
-6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Стрелях с автомата по мутантите но те идваха и се по се доближаваха до мен в последния момент натиснах копчето за аварино истрелване нагоре веднага се напълни с хелии и водорот и се истрелях нагоре за секунди бях горе на площатката за кацане на град Нова България ...

Притичах до блиския паркинг на летящи коли и си избрах една платих наема с джиесема си и веднага отлетях надоло бях ядосан още слет като ги доближих мутатите започноах да стрелям с електрическото оръдие виждах как ги олучва ел заряда и те падаха на земята но мутантите бяха много стрелях вилнех и парализирах чудовищата ...

Изведнъш се появиха сякаш по комада летящи мотати подобни на хора те ме притиснаха наложи се да избягам въпреки яда си ..

Щях да го окрота яда си в пиене в градат горе .....

 




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: fantasta
Категория: Лични дневници
Прочетен: 252223
Постинги: 663
Коментари: 15
Гласове: 101