Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.07.2017 20:31 - няма име 222
Автор: fantasta Категория: Изкуство   
Прочетен: 212 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 31.07.2017 11:39


 Ние се биехме с ТЯХ но не постигахне оспех те бяха мотати от едно минало което се да е омряло но не те бяха пред нас и ние ги ОБИВАХМЕ но те бяха много милиарди от радияцията на планетата имаше много заради воината на воината добре че русия бе победила садинетите щати и мирът бе възтържествувал бяха минали 300 години но радияцията си дестваше ние бяхме горе на 30 километра и се справяхме добре слизахме само за месо и суровини долу за сега се справяхме но мотатите ни бяха натиснали напоследак сякаж осещаха каде ще се появим и винаги бяха с хиляди там  кадето слизахме добре че имахме хидропони оранжерии и не ни се налагаше да се борим за  сичко само да го набавят и да искарат малкопари които да исхарчеха по заведенията и вертепите на градовете а те бяха много имаше дирижабли градове в атмосверата бяха стотици секи които надуеше балон можеше да си направи летящ дом и имаше хиляди дори милиони които бяха ГЛАДНИ за месо и продукти наи добрата ракия се извличаше от плодовете на радиоктивните и мотирали наи вече мутирали плодни дръвчета ато смокинови и други плодове но наи распростромената ракия бе смокиноват  бе чудесна

За нея се водиха битки и стражения бе сметнато че ако се продължава с това тепо щеше да се освободат от зомбитата и атомните мотанти за 10 години

 Днес аз се отправих на лов за месо и смятах да спечеля за да ида на дискотека

Бе лесно ако обиех някакъв малак дивеч щях да спечела 1000 рубли

А това бяха достатъчни пари за да си искарам добре и при това ако обиех поне един малак заек ..

Реших че искам повече пари затова изпратих 5 капана дрони за заици да ловуват доло но аз реших да порескувам и да се заема лично с лов на поне някои елен за да се снабда с пари ...

Качих се в колата и се издигнах нагоре слет това веднага се насочих надоли започнах да обикалям земята която бе огромна гора главно от смокини кацнах и слет като сим зех оръжието пушка и пистолет слезнах от колата и започнах да дебна ...

Веднага забелязах заици гората бе пулна с тях но аз дебнех елен поне

А прет мен изникна мечка огромна поне тон месо

Стрелях и го оних веднага но ме нападнаха щом подушиха кръвта се появиха зомбитата

Опитах се да претпаза мечката но те бяха много и гладни дроните не оспяха да я издигнат на безопасна височина и аз бях разорачерован  бяха захапали мечкат месото стана негодно за косумация аз загубих ЛОВЪТ БЕ ПРОВАЛ  ....

 




Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: fantasta
Категория: Лични дневници
Прочетен: 249783
Постинги: 663
Коментари: 15
Гласове: 101