Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.08.2017 00:09 - Сам в Гората 2
Автор: fantasta Категория: Изкуство   
Прочетен: 323 Коментари: 0 Гласове:
1



                                          Намерен

 

 

-         Не може да бъде имаш ли технологи от миналото които да продадем  ще забогатем ще си купим летящ грат или поне къща ...- каза х аз

-         Имам оръжия книги храна ,бояприпас ,лекаства атибиотици имам дори летяща кола заровена е тук някаде в радиос сто километра ...- каза тои

-         А сетих се има трасподери на сяко скривалите трябва да намерим скенер и да потърсим сигнала знам честотата ...- каз

Тои започна да яде припряно и спря да говори аз се замислих ако бе истина и се потрудех малко можех да забогатея антибиотиците бяха лукс и търсени много оръжието също ние расчитахме на миналото но то се бе изчерпало за сто години знанията се губеха забравяха умираха и сега новото поколение бе тъпо и лежеше на старите  богаства

Ако се здобиех  само с малка час от антибиотиците бих купил стар и евтин грат ако исках да купя нова надуваема къша щеше да е по скъпа

Градовете се разваляха и нямаше кои да ги оправя с сложната електроника която нямаха а им бе нужна много такава за да заработат

-         имаш ли копютри ,лаптопи и таблети ....- попитах аз него

-         о имам цяла стая подготвих се добре но как не се сетих да си оставя нужните истромети и храна за намирането им но не се сетих смятак че зградите ще се запазат в зградата имаше сичко нужно ... – казаха тои

-         споконо ще намерим едно старо радио  или някои скъп таблет в краен случаи  ... – казах аз

-         о даи ми таблет и ше ти намеря сички таиници в земята само да е запазена космическата ифраструктора .. – казатои на мен

-         таблета е скъп атрибут те се позват за градове и машини и е трудно да се намери но радио ще намерим – казах аз

-         ох наядах се мерси много спаси ми живота благодарен съм ти ще ти плата ...- казах аз

-         о с сигорнос ще ми платиж ..- казах аз

Аз също се наядох и трябваше да се припираме но бях далече имах палатка извадих я и я надух слет като засилих оганя и легнахме да спим говорихме си няколко часа тои ми разказваше за едно време аз му разказвах за сега тои слушаше с интерес и захлас

Заспахме

Събудихе се сутринта и тръгваме за дома ми които бе един поземен град наблизо тои се казваше Брани поле името бе от старо село съществувало навремето и онищожено от бомби които са паднали в пловдив които са били три и не са били много мошни но са били достатъчни за да унищожат

Стигнахме бързо и бяхме пред входа на градът на вратата нямаше роботи наи вероятно бяха пак на ремонт за това двама идиоти които познавах те бяха с огромни кремачни брутни пушки на кръстовете имаха хубави лъскави саби

-         мара бе Чефи как си кои е тоя ..- каза

-         никои не ви интересува безопасен е няма оръжие и го намерих в гората спасих го от глад и мутанти ....- казах аз

-         о много се надуваш нешо влизаите ниш колко ни дреме ....-каза Петър

-         ок петре мерси а ти Иване да го духаш..- казах аз

-         о и ти .. – каза иван

Ввлезнахме и право в моя дом а тои бе малка пещера която бях ископал и окрепил с дърва и летви тя бе направена в стената на градът която бе пробита за врата имах 3 малки стаи и една доста голяма градина за зеленчуци които едва подържах с ток които крадях  от мрежата без да плащам и с зелечуците се издържах те бяха доста скъпи бях задоволен

Поканих госта и го въведох в хола  тои бе малак но добе обзаведен имаше диван фотоли четири  и мас имах и бюро кадето си записвах моите работи в тетратка

Одясно ми бе малката кухня влезнах и донесох хляб и  риба за да хапнем

Хапнахме набързо и решихме да идем до пазара да земем радио

Набъзо намерихме битпазара там се продаваше сичко от храна до оръжие и техника

-         аве приятел не ти знам името ... - попитах аз

-         Джими   ...- каза тои

Тои ми помогна да събера нужните части и слет като ги купих с твърдо злато тои на бързо зглоби уред които зе да писка и пука

Аз се зарадвах много предосетих тръпката за пари и власт

Особено щях да се зарадвам на къщата в небето само богатите и свободните имаха там и те бяха богове за нас  

Исках аз да стана такъв щях да имам гаджета и пари

Гледах Джимито и си мислех а тои се занимаваше с апарата кото пищеше и пиукаше  аз си мислих как да забогатея бързо и мног мен ме тресеше златна треска .

-         и така готов е сега с него ще търсим и ако записка натам вървим ...- каза тои

-         добре утр тръгваме ..- казах

Не го слушах просто си вантазирах за гаджета  и купони по дискотеките и кръчмите ...

-         добре да идем на дискотека днес е събота 31 .2117 година  и днес време за купон .. – казах аз на него

-         хубаво да вървим – каза тои

-         е рано е но ще идем на кръчма първо ..- казах

аз на Джимито  облякохме се дадох му дрех добре че му станаха ..

-         да вървим  .. – казах

 

 

Краи на 2 част следва продължение ....

 суров материял 




Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: fantasta
Категория: Лични дневници
Прочетен: 252434
Постинги: 663
Коментари: 15
Гласове: 101