Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.08.2017 12:06 - истрелат 2
Автор: fantasta Категория: Изкуство   
Прочетен: 202 Коментари: 0 Гласове:
0



                                                  Истрелът 2

 

 

 

 

Изстрелът бе силен усетих такава болка като се събудих ,събудих се в болница и то в огромна стая която бе празна имаше само едно легло и това бе моето легло

Надигнах се от леглото и набързо се освободих от иглите и системите които бяха празни  ,но това не ме притесни нямаше хора никакви

-         Ало има ли някои –попитах

Никои  не ми отговори  ,натиснах копчето до леглото но пак нищо изчаках седнал на масата която ми убиваше много на задника ми

Чаках не много и ми омръзна и напуснах болницата която бе абсолютно празна

Излезнах отвън и до мен се приближи летяща носилка качих с на нея и се отпуснах на нея

Карай в село Брани поле област Пловдивска –казах аз

Апарата се издигна малко като се напълни с горещ въздух и полетя към селото ми ,апарата летеше с бавна скорост но навсякъде не се виждаше никои и нямаше жива душа

По едно време доближихме до екран телевизор на пътя а на него се излъчваше някакъв материал някакъв човек обясняваше нещо

-         спри  -казах аз

апарата спря и спадна за да се снижи с пътя без да каца

-         Граждани не с се паникьосваните има 1 месец до разбиване на  астероида просто се насочете към космическите кораби за новата земя (Марс ) – каза съобщението и започна да се повтаря

-         Абе какво става да не е настъпил армегедон –казах аз

-         Продължи - казах аз

-         Пусни интернета да разбера какво става –казах аз

-         Не разбирам уточнете искането си –каза апарата

-         Пусни интернета –казах аз

Скоро разбрах всичко  бе забелязан метеорит които щял да се блъсне в земята бе изчислено че не могат да го унищожат и спрат за това бе решено 10 милиарда човеци да се преместят в трансформираната Марс и да се изнесат за известно време там  .

-         Спри обади се за апарат които да ме откара до най близкия космодрум до най близката микро совалка или каквато и да е превозна машина за Марс –казах аз

-         Секунди ви делят до договорът –каза апарата

-         Намерена е една кола космически кораб но не е оборудвана за далечен полет няма провизии и кислород и гориво –каза апарата

-         Добре закарай ме там ,и кажи колко време остава до сблъсъка –попитах

-         -3 часа и 50 минути –каза апарата на които летях

Мале добре че се събудих на време си помислих аз

Скоро апарата ме остави до една мижава кола затънтена в една гора забравена от хората качих се в нея и скоро обикалях с нея насам натам наляво надясно по градовете но се пак успях да я заредя и след като бе готов  казах

-         излитай към Марс и ме преспи за времето до полета до там да не го усета –казах аз

апарата  излетя аз заспах

събудих се над марс на няколко хиляди километра над марс  планетата гъмщеще от кораби  оттклоних кораба и го насочих към астроидния пояс скоро кацах на един доста голям астероид от поне 10 километра кацнах на равно място и след като се приземих излезнах от колата като преди това навлякох малкия си скафандър които бе много лек и удобен  взех и лазерна дрелка ,разрушител  и започнах да копая като изпарявах материал след 50  часа на усилен труд и бе всякаква светлина бях изкопал огромна галерия от поне километър  в диаметър и всичко бе направено така че да се направи град в бъдещето ,полетях до Марс и скоро всичко бе оборудвано за да се живее на астероид  и бе оборудвана роб о уредба която да ми осигурява кислород и нужния газ за живот на астероида гравитацията бе толкова слаба че се наложи да засиля астероида  за да се образува центробежна сила горе-долу до 1 ж и бе подобно на земята

полетях няколко пъти до Марс докарах няколко влекача с машини и техника и скоро бях се снабдил с доста от тях и над 10 робота Асимо 7 поколение

наредих им да ми помагат и скоро бях си изградил малък град с кръчма ,дискотека много стаи и басейн и дори транспорт в града с влак всичко роботизирах и дори се опитах да произвеждам роботи скоро и това постигнах но ги произвеждах по робот на ден скоро с още машини щях да увелича производството на 3 на ден

започнах производство

мина един месец имах вече над 30 робота от производството и отделно моите десет имах 40 робота бях ги впрегнал в производството на град ,село имитирах по снимки село Брани поле и скоро бе направено по тях  ас се настаних в моята къща и се устройвах над месец  след като бях готов се бях омърля и отидох на един от моите плажове които бях сложил в селото поплувах и се покъпах забелязах че ми липсва копания

пратих съобщение до Марс с информация и скоро беше пълен градът ми ,селото с корените жители и9 то действително корените бях настанил всички хора които се бяха спасили на Марс от брани поле получи се голям проблем хората поискаха да си отглеждат добитък и животни за това нарасналото количество роботи бързо се справи и създаде места оранжерии и ферми за нуждите на хората които искаше му се предоставяше и той си избираше и се занимаваше с фермата

аз се отказах от всичко и започнах да поддържам дискотеките и барчетата на селото които бях създал специално за мен

имах доста проблеми за това си поставих роботи (Асимо ) охранители ,бодигардове 




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: fantasta
Категория: Лични дневници
Прочетен: 250838
Постинги: 663
Коментари: 15
Гласове: 101