Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.08.2017 22:59 - Бякство от Боиковия Затвор 123
Автор: fantasta Категория: Изкуство   
Прочетен: 7072 Коментари: 0 Гласове:
-3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
                                           Боиков Затвор 123  

 

 

 

 

 

 

Роботите напредваха се по напрет азимовците бяха се остремили към завладяването на няшата мила малка държава българия но тук нямаше прости хора пуснаха вирос които накара половината асимовци да се бият взаимно а останалите ги натиснахме с сила и оръжия българите се биеха за сяка педя аз бях от тях един с звание сержант имах оделение от българските роботи които бяха по прости но се съпротивляваха с силата и характера на техния сержант

Впуснах се в атака стрелях по роботите с калашника роботите правеха щит около мен и ме претпазваха с цената на живота си скоро падна и последния мен ме прониза лазар на асимовец и аз паднах робота коитобе последен падна одгоре ми и ме претпази от сигорна смърт

Взеха ме в плен и ме откараха на астероиден затвор

Бяхм прет огромна врата и слет като се отвори и ни пропусна тя се хлопна слет нас градът бе село с много малки згради храна нямаше но добитак имаше които си хванеше оцеляваше над нас имаше надуваем купол и много ама много звезди

Аз се намирах на улицата веднага бях нападнат за багажа и храната която имах гол бес нищо пуснат на свобода в огромно астерпоидно село но не смятах да се предавам нападнах следващия които влезна и го ограбих скрих се  спридобитото в една блиска построика и заспах

Събудих се и реших да си скрия предобитото храна и дрехи и един нож които даваха на секи

Започнах да обикалям насягаде се чудеха как да те ограбят и да те нападнат но катовиждаха че нямам нищо ме оставяха обеколих насякаде видях ситоацията набелязах някоя крава и няколко офце откраднах ги при следвашите ми набези окрепих се в една по стабилна сграда но бях несигорен набелязах една малка ферма там кадето имаше трева и възможност за гледане на добитак ако не ти го откраднеха и изядяха а това бе практиката добре че постояно докарваха един вит храна клонирани крави и овце на ковер те се произвеждаха автоматично в специялни регенерациони ковери

Нямахме достап до тях те бях отвън и ни ги вкарваха на определени интервали на месец на пример овцете секи ден по няколкооспях да нахрана добитака с  косачка кото бях откраднал за целта а утре не знаех ..

Измихаха 3 месеца аз окрепнах продавах за техника и оръжие храна наи търсената стока опазвах дроните и добитака и станах независим и стабилен имах дронови достатъчно да ме опазат от секи

Но не бях спокоен исках да се върна у дома в боикова идилия  както бе нарекал боико борисов бях заловен от даначните на борисов и бях оцелял бяха ме пратели тук но аз бях силен и щях да отмастя за обиството на семеството ми което бе с мен но бе обито

Знаех че Брат ми бе жив и трябваще да го пратат при мен но разбрах с поткопи храна и груги работи секс че е пратен е един от затворническите градове на боико над земята аиро грат затвор

Трябваше да избягам и да го спася брат ми Въло

Оспях слет година на подготовка совалка ме върна на земята тя бе автоматична с поткопи и секс бях на земята в гората далеч от боикова идилия която бе далеч и бе пот земята но на мен ми трябваше епериметален затвор 11 зона 5 месност 3 







 




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: fantasta
Категория: Лични дневници
Прочетен: 251008
Постинги: 663
Коментари: 15
Гласове: 101