Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.04.2018 22:46 - ноща на мутиралия заек
Автор: fantasta Категория: Изкуство   
Прочетен: 199 Коментари: 0 Гласове:
0



      Къс Разказ на Стефан Костов Тодоров         Дъждът валеше силно той бе радиоактивен и киселинен за това седях в своето дърво дом реших да подишам радиоактивен въздух взех таблетка йод и се качих на беседката в клоните на огромното дърво седнах на пейката и си сипах безалкохолно от смокиня бе доста газирана и сладка но освежаваше изпих си една халба на един дъх и се загледах в огромната гора тя бе огромна с огромни дървета с диаметър на дърветата най малкото от което имаше над 10 метра а имаше и от сто бяха мутирали бързо и растяха с огромна скорост .. Вгледах се в далечината и забелязах заек бръкнах пот масата и изкарах моята пушка посипах нужното количество барут пуснах и тапа след това пуснах сферична сачма пуснах втора тапа и я вдигнах и насочих към огромния заек той имаше размери на кенгуру дори колкото вълк бе мутант разбира се но и много вкусен померих се малко и стрелях заекът бе на повече от сто метра но го уцелех маи го и  улучих в главата която от силата според мен избухна .. На бегом слезнах и с скорост на бит педерас се отправих към заека стигнах го скоро та той бе на малко над сто метра взех го и го за влачих за вкъщи като го дърпах за краката скоро бе поставен на масата на беседката и аз го кормих с огромен  и наточен нож извадих му вътрешностите и ги измих на чешмата на беседката захранвана от филтрирана и почистена вода измих и заека веднага го нанизах на шиша на голямото ми барбекю от масивен камък то бе за чевермета имаше възможност и за поставяне на скара ... Поставих въглища и ги полях с газ и ги запалих скоро се разгоряха хубаво .. Пуснах дрона пазач да варди чевермето от хищници и гладници и аз отидох да се изкапа с подземна вода тя бе чиста и не радиоактивна взех си телефона и се качих горе поръчах по него алкохол и мезета от магазина на от летящия   Град Пловдив там бяха по евтини казаха че ще ми пратят поръчката по транспортен дрон да го чакам до половин час аз се заех да поставям найлона на беседката скоро всичко бе затворено нагласих функцията на дрона да почисти въздуха и след като свърши работата да се изключи и да започне да се зарежда от мрежата на беседката обадих се на Таифура и на Радко да дойдат те попитаха да викнат ли Йво и той да дойде аз им казах че няма никакъв проблем а ще се радвам да дойде Ратко попита да донесе ли бира аз му казах ако иска да си донесе смокинова има тонове в дървото отлежала поне 3 години 55 град осова а и уиски има  казах им за чевермето и че салати съм поръчал марули и домати от Горния град на добра цена .. След 1 или 2 часа започнаха да пристигат и скоро бяха на масата насядали ...  



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: fantasta
Категория: Лични дневници
Прочетен: 250902
Постинги: 663
Коментари: 15
Гласове: 101