Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.09.2017 19:12 - Буря
Автор: fantasta Категория: Лични дневници   
Прочетен: 265 Коментари: 0 Гласове:
0



                                                               БУРЯ

 

          

Седях на клона и гледах идващият облак според мен щеше да има огромна буря за това реших да сляза долу слезнах набързо и се отправих към най близкия бункер които бе доста близо и бързо го намерих почуках на вратата

-добър ден може ли да влезна ако може разбира се  -казах аз

-заповяданите това е обществен подслон –каза той

-благодаря казах аз и престъпих прага на масивната метална врата 

Вътре ме постресна една  музика това бе заведение тоест ресторант ресторанта бе пълен с хора до горе  аз седнах до най близкото место и се отпуснах скоро дойде сервитьора и попита

-добър вечер какво ще пиете или ако не пиете кажете –каза тя

-една водка с кола –казах аз

Скоро ми донесоха питието и аз отпих от него и се замислих

Да бъдеш на тези времена беден бе смъртоносно след тези огромни промени които настъпиха с тази избуяла огромна растителност и след тези внезапни бури  които скоро взеха да настъпват и бяха способни да отнасят всеки човек които не бе добре защитен дори при по силни бури цели местности се опразваха тоест всичката растителност изчезваше за секунди но скоро тази свободна местност набързо израстваше и пак запълваше дупката която отваряше в растителния облик на планетата а тя планетата бе цялата в гора скоро започнаха да изникват малки заведения на земята които бяха длъжни да приемат закъсали хора при всякакъв случаи .

Той отпи отново от питието погледа навсякъде хората се веселяха никои не мислеше за бурите и за промените в климата  те просто си пиеха и се веселяха а той се замисляше за всичко за това как с годините климата на земята се бе променил толкова че скоро навсякъде имаше буйна растителност която колкото да унищожаваха или кастреха скоро пак настъпваше и скоро толкова се ускори растежа че не успяваха да се защитят и скоро градовете бяха обрасли с растения и дървета

Войната скоро бе загубена градовете западнаха бяха зарязани и всичките градове преминаха в земята тоест отдолу  под нея много хора се заселиха по огромните дървета

Които предлагаха плодовете си за храна и огромните стебла за домове на тях и в тях

Така дори той си бе направил огромна къща на клоните на едно огромно дърво но досега му бе разрушавано много пъти но той не се ядосваше хората му помагаха и той отново си правеше огромно имение на клоните но той започна да се замисля защо да се мъчи така   всеки път бе му омръзнал знаеше за много хора които бяха зарязали това строене горе и започваха да дълбаят самото огромно дърво с диаметър най малко 10 метра и повече дърветата бяха станали огромни изглежда радиацията им действаше на скоростта на растежа и те хем бързо растяха хем ставаха огромни а и при наводненията и при бурите младите фиданки и слаби биваха задушавани и изкоренявани от бурите  и прииждащите на цикли речни морски вълни

И всичко това бе започнало с един малък конфликт между двете най велики нации на планетата преди 100 години двете държави по воюваха първо с конвенционални  средства и след това започнаха да си пускат биологични оръжия и накрая ядрени с няколко удара взаимно там където бяха държавите им сега бе гора и нямаше абсолютно никои и до днес след толкова години там радиацията бе смъртоносна хората по планетата не пострадаха но постепенно радиационния фон на планетата се повиши и с комбинацията от биологичните оръжия растенията подивяха станаха много агресивни и растяха като за световно и скоро хората загубиха войната с растенията хора се бяха или закопали в дълбоки и бетонирани градове под земята или се качиха по дърветата и клоните но с тези внезапни бури много хора започнаха наскоро да дълбаят стволовете отвътре и да си парват  малки и удобни жилища а корените на дърветата ги задържаха и при най силните бури дори растението оставаше абсолютно здраво започваха да се превръщат като нявгашните животни живущи някога по дърветата  хората започваха да се приспособяват но имаше и такива които бяха по подземните укрития и градове които дори грам не си бяха променили възгледите и мисленето пак имаше конфликти пак се мъчеха да унищожат околната среда и пак се опитваха да експлоатират планетата но не успяваха защото планетата се бе променила а те не те си бяха същите правеха пътища изсичаха дървета рушаха еко системи и крадяха от благата на планетата гори правеха пожари но заради честите дъждове и бързата регенерация на растенията те не можеха да нанесат големи рани имаше възгледи да се използва ядрени и неутрони оръжия за да се спрат растенията  и да се върнат по градовете над земята но за сега нямаха много привърженици защото по подземните градове хората се веселяха и купонясваха имаше много храна добивана от растенията и специалните хидропони оранжерии  които хранеха градовете но главното население постепенно се преселваше по огромните гори и дървета строяха си огромни и хубави жилища по клоните биваха разрушавани но те отново бяха строени с помощта на всички хората горе си помагаха много  .

Питието свърши това му прекъсна мислите почуди се да си поръча ли още едно се отказа бе опасно бурята сигурно се бе развилняла и скоро нямаше да свърши но ако бе пиян щеше да му е застрашен живота при прибирането за това просто седеше и продължи да  мисли  .Да планетата се бе променила много за тези 110 години от промяната насам той бе роден на едно малко ранчо на едно хубаво дърво бе доживял до сега и сега бе на 20 години бе млад  и неопитен бе работел като общ работник също като пазач бе гледал деца но сега се чудеше какво да прави имаше възможност да се запише я да стане полицаи или войник в някакъв град под земята или просто да си направи своя ферма на някое дърво и да добива плодове и да ги обработва и да търгува с тях можеше да направи малка спиртоварна и да произвежда алкохол и да го продава на градовете това го блазнеше най много и навярно щеше да си направи малка и спретната ферма и щеше да си направи и спиртоварна но нямаше капитала нужен за казаните дестилаторът и другите нужни работи а фермата искаше много труд цял живот можеш да береш плодове по дърветата и никога няма да ги обереш дървото по принцип бе огромно и имаше толкова много плод а и бе толкова трудно брането на плодове а и бе много опасно най лесно бе да събираш плода паднал по земята съборен от бурите и вятъра а долу бе пълно с плодове които бяха или цели или гниеха но бяха идеални за производство на алкохол само да имаш скъпата инсталация  .Той се ослуша на вън блъскаха огромни стихии чуваше се колосални звуци на чупене на клони и  дървета

Той пак се замисли да не си ли поръча нещо но знаеше че няма много пари и не искаше да се отпуска а тук  всичко бе скъпо много  не бе като горе където имаше в изобилие вино и ракия имаше и жени готови на всичко само да ги защитиш от всеки всички а и най голямото нещо което искаха е да им осигуряваш добра храна ако е възможно от долу или добро месо от дивеча   но на него му бе омръзнало горе с приятелите си обикаляше вилите където можеше да се напиеш и да хапнеш пощи без пари или с малко пари виното бе най евтино и най лесно за приготвяне и навсякъде го даваха почти без пари ,Той помаха и сервитьорката дойде

-Да моля какво да бъде –попита тя

-дай ми кана вино и порция сирене и кашкавал  -каза той

Тя си тръгна и след малко му донесе голямо плато и още по голяма кана поне литър и половина вино  донесе му и хубава чаша и прибори той отпи от виното и му хареса бе силно и хубаво сигурно щеше да бъде скъпо но не чак колкото алкохола

Той имаше доста алкохол у тях която сигурно щеше да се разлети на някъде с къщата му която бе на родителите му за сега той живееш там но смяташе да си направи хубава ферма и хубава къща в някое дърво след бурята смяташе да се заеме с това но тези пари от къде щеше да намери за сега смяташе да прави вино и без това по цялата планета сега щеше да е пълно с окапали плодове от бурята дори той чуваше как падат плодовете над бункера .Чудеше до кога щеше да продължи той знаеше че има и огромни бури но имаше и малки за кратко но според  него тази бе голяма бяха казали по радиото че продължи кратко няколко часа и нямаше да разроши всичките къщи но се пак имаше такава възможност и бяха предупредили хората да търсят убежища и да не рискуват горе    той пи от виното докато свърши поръча втора бутилка и след като я изпи се чуди какво да прави ходи до тоалетната и се опитва да повърне че се бе омотал  излезна и чук как си коментираха че бурята била спряла и много хора излизаха

Той излезна през вратата и се насочи към неговото дърво качи се по стълбите които бяха малко поочупени но достатъчно да се качи без никакъв проблем качи се горе и си влезна в стаята майка му го видя но не му каза нищо тя знаеше че той е бил в укритието те си бяха останали у тях и се бяха скрили в една от стаите която бе закрепена с метал и най сигурната за такива бури там се спасяваха при невъзможност да се спасят навреме долу някъде и там по принцип държаха цените си  вещи и неща .Той влезна в стаята и посегна в хладилника си изкара месо и започна да го пече скоро миришеше чудесно направи някаква салата от  листата на едно дърво от която ставаше чудесна салата наля си чаша вино от тяхното и седна на масата наряза си малко хляб  и хапна на бързо пусна си телевизора и започна да слуша музика   взе телефона и набра номера на най близкия  си приятел 

-Здрасти Филипе ще дойдеш ли у нас да пипнем по едно вино ако е удобно че аз вече пих доста и искам да продължа ще дойдеш ли  -казах аз

-ок идвам колкото мога по бързо ще забера  и някои от твоите приятели  които поискат да дойдат да пийнем .-каза той

-я чакай да се обадя на Иван той ще дойде с сигурност ще го накарам и да донесе ракия –каза той на глас

-ало Иван  е  ще дойдеш ли у нас да направим едно малко парти –попита той

-да идвам Мимито е тук  и Христинчето също  ще ги докарам ще донеса и малко твърд алкохол имам хубаво уиски –каза той и затвори

-абе тоя много е тъб да бе казал какво да направя за да ги посрещнем тези мацки  -попита се сам той

-чакай да прибягам до близкото магазинче на отсрещното дърво да взема малко безалкохолни и нещо сладко за мацките  -си каза той

Той потича по въжената стълба и бе при малкото магазинче на комшиите  вътре имаше едно хубаво момиче и магазинерката изчака да си купи нужното и застана пред магазинерката

-Здрасти Мими дай някакво безалкохолно лимонада става една кутия сладки и   някакъв шоколад дай и малко бонбони  -каза той

Тя му даде поръчката той плати с кредитна карта на родителите и взе покупките се обърна да излиза .

-Стефан е приятно прекарване –каза магазинерката

-мерси и на теб същото ако искаш можеш да минеш у нас след работа да пийнеш по вино –каза Стефан

Прибра се бързо и започна да реди масата приготви още салата и изкара от хладилника салам и го наряза в малки чинии масата бе добре отрупана той си сипа лимонада и пи една чаша на екс след това си сипа вино и пак пи от нея изпи я на един дъх 

На вратата се почука той отвори бе Филип и още двама негови приятелю  Валентин и Марин брат му  те влезнаха без да си кажат нещо

-Фило да ти сипа ли вино или ще чакаш  Иван да донесе питиета с по твърд характер –казах аз

-абе една чаша няма да ми обърка работата –каза той

-добре да ти сипа тогава за вас винце –попитах

-да аз искам –каза Вало

-и на мен същото- каза Марин

-добре ето ви чаши  -казах аз и им дадох чаши от рафта които бе наблизо

Сипах им вино и седнах на масата те също седнаха и се отпуснаха станах и им сложих вилици и пак седнах  те взеха вилиците и опитаха от мезето

-Бурята не бе голяма изкарахме късмет сега стаята можеше да я няма  а аз щях да се напия с евтино вино в бункера и не знам къде щях да спя някъде на палатка на някои клон и без никакво удобство –казах аз

-да бе голям късмет за тази година бе третата огромна буря омръзна ми да строим къщи и да ни ги роши постоянно направо ми писна –каза вало

-да бе стига със това рушене аз като си избера дърво а съм си набелязал горе в пети район има огромни и свободни дървета мисля там да си направя една хубава ферма и всичко ще е с метал и ще имам хубав дом в самото дърво мисля скоро да почна да дълбая дървото но трябва да събера малко пари ще направя малко вино от новата реколта и ще я продам долу в града и като взема парите ще си купа дестилационна уредба ще правя голямо количество уиски и ще събирам плод от дървото и ще го продавам на градът и така ще се о деля от нас ще ми идвате ли нагости ще направя една стаи я  като кръчма и ще се събираме там  -попитах

-ма разбира се аз ти обещавам че ще дойда и да ти помогна за издълбаването на стаите в дървото ще падне работа трябва да намерим някоя електрическа резачка –каза Валката

- а ние имаме ще донеса и аз ще помогна така скоро ще печем на скарата –каза Филип

-абе направо умирам от мерак и желание –казах аз

На вратата се почука и аз отворих бе Иван с мацките здрависахме се и те седнаха на масата

-донесох 5 литра уиски направихме го миналата година чудесна е –каза Иван

-мерси сядайте сядайте –казах аз

Налях на всички по уиски и отпихме  бе чудесно меко и с готин аромат

-абе Иван е от кво свари бе  -попитах

-от круши изкарах чист спирт 95 градуса и с есенция от аптеката и ето ви чудесно уиски  направих и коняк а също и малко джин той най скъпо се купува долу но аз си го запазих уискито бе доста и продадох изкарахме много пари долу се лее като вода и се купува нон  стоп долу само купони и нищо друго яки оргии правят там оп  да извиняват дамите абе яко е а дискотеките с хаос музика са чудесни оня ден бях голям купон до сутринта бяхме там яко бе –каза той на нас

-абе Иване зарежи дискотеките долу дай да пием и ако се напием достатъчно може и да идем да видим аз не съм ходил до сега но съм чувал приказки казах аз на момчетата и момичетата 

-да бе наздраво  –казаха всички в един глас

-и така момичета как сте доволни ли сте от яденето и  пиенето искате ли нещо –попитах аз

-ами чудесно ако имаше малко музика щеше да бъде чудесно мезетата ви са чудесни благодарим много –каза мимито

-а за мен и така ми е добре няма проблем мезетата ви са хубави ако може да ми сипете малко лимонада -каза Христина    

 -имате ги момичета само се забавлявайте че вече съм ви минал с много вино  -казах аз и им сипах безалкохолно и пуснах хубава чалга песента бе палатка на Илиян и Константин    

Песента бе чудесна момичетата станаха да танцуват и аз взех да денсам  с тях

Купона бе добър и ние се веселяхме чудесно всеки се слагаше на мадамите но аз хванах Мимито и на края на купона ние бяхме в моята стая а всички се бяха събрали в кухнята

Чукахме се яко и след като повърнах отново се присъединихме при другите

-абе в а толкова те чакахме да идем на дискотека долу в града всички искаме –Вало

О кей да тръгваме всички излезнах ме и по пътеките по въздушните стълби бързо се озовахме до стълбите които ни озоваха до входа на града

Почукахме на масивна метална врата и след като отвориха влезнахме в предверието на града а той бе се по надолу стъпало след стъпало къща до къща и заведение до заведение там навсякъде имаше движещи се хора градът бе огромен и се казваше Пловдив и бе част от едновремешното минало хората дори не се бяха променили за толкова време бяха същите ние тръгнахме по улицата и скоро стигнахме до малка спирка където ни качи малка кола такси което ни закара до нужното място до дискотеката Хали Гали  скоро бяхме пред нея от пред бяха двама идиоти бодигардове и те след като платихме входа ни пуснаха веднага а дискотеката бе в самата стена и бе огромна тя бе огромен дансинг и навсякъде в кръг бяха накацали маси и сепарета навсякъде бе пълно влезнахме и си намерихме маса където се настанихме всички скоро дойде  сервитьорката поръчахме няколко бутилки от евтината ракия и скоро бяхме на дансинга  аз скоро станах да денсам и бързо се развилнях и мадамите ме заобиколиха не ми позволяваха да напусна дори да пия питие купона бе голям

Пиенето вървеше дори поръчахме няколко бурета с вино и пихме от евтиното вино но купона бе в разгара скоро всички бяхме пияни дори ни предупредиха че ако продължаваме така ще ни изгонят а на нас не ни пукаше донесохме всичките и накрая на сутринта ни изгониха едва се прибрахме на моето дърво скоро всички  след това се разотидоха дори мадамите и се разбрахме че пак ще се съберем някои ден

На сутринта бях скапан и ме болеше главата пих хапче и скоро тя ми отмина отидох на моето място като започнах с наръчните ми инструменти  като се сетих за приятеля с  електрическия трион и го повиках да го донесе той го донесе и започнахме да дълбаем сменяхме се постоянно и на края на деня стаята бе готова тя бе поне два метра висока и четири широка абе 16 квадрата и бе абсолютно празна направихме стълби за нагоре и част от прохода за бъдещата стая   бе много късно разотидохме се събрахме се у нас да празнуваме стаята и цяла нощ пихме евтино вино на сутринта пак  ме болеше главата но пих хапчета зял ден мъкнех бидони и бъчви и започнах да събирам плод вало дойде и сабира с мен вечерта имах няколко десетки бидона и всичко бе сплескано а бе топло за няколко дена щеше да ферментира и скоро щях да имам стотици кила вино а също и много пари на другия ден пак събирах пак пълних съдове 30 дена събирах съдовете бяха много според мен едно 10 тона вино щях да имам плодовете на дървото на земята свършиха  още 30 дена събирах от околните но бе голямо разкарване а брането на пресни плодове бе трудна и отморителна работа за това не се занимавах

Бях чел много книги и за това ми дойде на главата как да измисля летяща количка и скоро я бях конструирал скоро намерих матиралите и  след месец тя бе пред мен и  се надуваше с въздух и се нагряваше газта и по този начин зависимост от кубиците  въздух толкова бяха килограмите прототипът имаше форма на гума за кола която някога използваха и бе пълна с 5 кубика въздух пробвах системата и скоро с специален вентил аз регулирах температурата и по този начин дигнах 5 кила а това бе доста като се има предвид зора да дигаш огромните чували и да ги носиш на дървото бе много трудоемко и изискваше много време  а с този малък и монолитен апарат  се вършеше идеалната работа и не се искаше да го носиш тя машината свърваше тази работа направих няколко такива машини и скоро толкова си улесних работата че и от далече събирах плод и постоянно увеличавах количеството на материала и скоро имах над 25  тона и постоянно растеше количеството изминаха още месеци и аз имах и вино и вадех още за сега имах над 15000 литра вино и едва намирахме съдове но успявахме по някакъв начин а и при нужда и заявка на някое заведение пращах вино

Аз взех да се занимавам с един компютър как да направя софтуер които да направи пол у  интелигентно летящото ми средство с две думи летящата количка която бях направил да може да събира плодове сама с раздрусване  или с утра звук с утра звук пръскаше плодовете но раздрусване постепенно се пълнеше и като се напълни ми носеше директно на моето дърво и направо в касата и съдът се пълнеше равномерно и с постоянна скорост  аз толкова напреднах в материала че вече имах хиляди левове имах работници там където бяха съдовете тоест наложи се да преместя на отделно дърво че нашите  нямаха място и  съдовете бяха пълнени автоматично цикълът бе затворен аз се заех с обзавеждането на дървото си имах хора които ми помагаха давах им вино и те помагаха с удоволствие давах и пари всичко вървеше чудесно направих втори етаж направих и трети направих и четвърти построих дискотека имах огромна кухня имах цял етаж които бе хладилник имах и супер добри удобства  станах много богат правех купони пуснах машините за Продан като ги произвеждах скоро започнах да мисля за проект космически кораб

Скоро имах огромни количества пари имах работници които ми помагаха в конструиране имахме книги и литература и скоро първата ракета с първия        спътник бе изстрелян аз  получих достъп до другите спътници и получих толкова информация че системата ми едва се спарваше намерихме стари компютри и скоро ги свързахме и системата за управление бе адекватна за момента и получих голям достъп главно от системите на компютрите и управлението им  скоро всичко действаше перфектно и аз командвах всичките системи насочих ресурсите за контрол на полетите и скоро корабът които излетя достигна до международната станция а там изненада имаше се още хора и то живи които се свързаха с моите системи и поискаха помощ те ми обясниха че благодарение на експерименталните лаборатории бяха успели да се запазят бяха остарели много но се пак бяха живи и аз ги свалих всичките 10 човека на раба на моята възможност но те се приземиха чудесно и абсолютно здрави и то в абсолютна сила и характер ходеха  чудесно не бяха изгубели калций и бяха толкова запазени че човешките създания бяха горди с тях  .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: fantasta
Категория: Лични дневници
Прочетен: 249899
Постинги: 663
Коментари: 15
Гласове: 101