Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.04.2018 18:02 - Праскова
Автор: fantasta Категория: Лични дневници   
Прочетен: 276 Коментари: 0 Гласове:
0



 

 

Праскова

 

Стефан е тъп идиот но се пак въоръжен идиот а в конфликта бе много лесно да избухне кръвопролитие тоест тук на бара на дървото всичко може да завърши смъртоносно ,кои ме караше да обиждам така бях го нарекъл лъжец че бил намерил дърво с праскови та това бе огромна рядкост смокинята бе победила и задушила всички плодни дървета но се пак се намираха на места с по рядка растителност а такава нямаше от сто години всичко бе избу яло след ядрената воина

-- Извинявани Чефи не исках да те обида покажи дървото или плод и ти се извинявам от сърце -казах аз

Тои бръкна в торбата си и извади голяма колкото пъпеш праскова наряза я на парчета и ми даде резенче да опитам

опитах ги с страх но бяха сочни и много много фкусни

- Браво извинявай от сърце - казах му

Тои се отпусна и си дръпна ръката от големия пистолет на кръста му

- Расправяи кажи къде е -казах

- Далеч е и то много намерих го като търсих бункери на древните за богатство намира се на близо 100 километра о тук ...

 

 

 

 

Очаквате Продължение

 




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: fantasta
Категория: Лични дневници
Прочетен: 249870
Постинги: 663
Коментари: 15
Гласове: 101