Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.06.2018 03:06 - ГЛАДЕН
Автор: fantasta Категория: Лични дневници   
Прочетен: 293 Коментари: 0 Гласове:
0



 Денят предаваше  аз се чудех с какво да се нахраня нямах оръжие и се чудех за това поставих примки и зачаках чаках но бях гладен за това започнах да търся гнезда на птици за яйца дърветата бяха огромни и на тях винаги имаше мутирали птици но бе трудно да се качиш при тях но аз бях гладен затова започнах борбата избрах по малко дърво с много птици и гнезда започнах да се катера клон по клон предолях  всичко и скоро държах в раце големи яйца пет поне кило тежаха а бяха доста големи слезнах доста трудно но бързо запалих орган и си опържех две яйца хапна без хляб но си останах гладен отидох да проверя капаните и скоростно се печеше част от голям заек едва го дочаках нахвърлиха се на заека и скоро след това вече не бях ГЛАДЕН



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: fantasta
Категория: Лични дневници
Прочетен: 252328
Постинги: 663
Коментари: 15
Гласове: 101