Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.06.2018 03:13 - Откритието 2
Автор: fantasta Категория: Лични дневници   
Прочетен: 340 Коментари: 0 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 АкоРеших да полетя над града да потърся друга сграда за да потърся роботите но се оказа че нямаше друга подобна голяма и висока сграда всичко бе капина и треволяк които бе невъзможен за пробиване и единствения начин бе спорете мен орган... Потпалих някои и други храс  но всичко бе зелено и не гореше  това ме спря минаха два дни. а опити и мъки но не ставаше нищо   на третия ден престижна градът на които бях продал сградата те я ошушкаха за ден и си заминаха дори не се опитаха да ми помогнат в мои ти опити за на намиране решение просто ми казаха  - ако се справиш и намериш роботи или друго цени ще те позлатим двайсет и пет процента от продажбата на стоката ще ти дам обади се- каза той  - добре ще се обадя обещавам- казах им  На петия ден открих как да претърса целия грат намерих канализационна шахта  но и тук се сблъсках с трудности змии и всякакви отровното и буболечки имаше стооножка колкото котка оплаших се много изгърмяха си всичките патрони и в двата пистолета а дори не раних стооножка а тя си доведе друшки змии и оште стоножки .. Взех един М16 и започнах воина стреляй стрелях метър по метър по метър стигнах до една сграда качих се и се узовах в полицейското управление а то бе пълно както може да се очаква с трупове но изненадата ми бе голяма като видях управлението пълно с въражени роботи които просто седяха с автомати в раце всичките бяха Асимовци и бяха стиснали в раце един автомат Калашников или пушка  но изглежда не съ имали възможност да се зареждат за това се бяха изключени штеше да е опасно да се включат без да им се провери софтуерът им аз разбирах малко и веднага зачовърках един оказах се прав бяха в боен режим трябваше да се изключи но спорете моите възможности ми стана ясно че е някаква екстримна процедура,команда при воина за това едва ли ще я изключа но имаше начин просто рестарт на софтуера и би трябвало да премине в цивилен не боен режим затова се заех да свързваме робота поставих го до една колона и го възах с белезници и вериги започнах зараждане с един генератор наложи се да ида пак горе и да донеса литър два гориво за генератора . заредих батерията бързо за час вклучих робота и го реснах тои се рестартира и прознесенещо на японски започна на английски  - душ пита иглиш - каза - Ноу Български - казах аз  Той се зачуди анализира езика и заговори на Български език  - Здраве и аз съм робот помощник избери име - каза  - Джими така ще се казваш за сега - казах му  - името запеметено мола как се казвате вие ли ще ми бъдете Собственик - попита  - Казвам се Стефан и ще ти бъда за сега сопсвеник - казах му  - добре Стефане кажете какво да правя - попита  - може ли да те попитам имаш ли спомени от преди - казах му  - имам защитена буферна памет мога да я зареда ако искаш - попита. е той - зареди я внимателно да не  вземеш да преминеш в боен режим - попитах  - не е възможно тои се задейства с код по радиото или интернета - каза - зареждаи - назах му - качвам ще отнеме минута две ,готово заредена е - каза - какво се случи с тях - попитах  - Война те започнаха ядрена воина но загубиха радиацията ги уби за дни така и не повярваха че ще омрът до последно се надяваха че ще ги спаси правителството - каза той   - Добре  сега зареди колкото можеш машини и ги рестартира и сложи им мен за сопсвеник и ги повреди да чистят одвън искам да ми направите пъд до сякаш сграда в градът но само толкова и само вътре в градът не правете изхот навън или до мола никаква връзка или път насън и към мола за сега - му казах  - веднага се заемам - каза той  аз отидох да хапна и поспа бях толкова уморен затова извиках един робот и ми казах  - пази ме защитава и ме - му казах  - добре - каза  Дадох му автомат и тръгнах с него горе по канализацията той бе бърза и точен сваляше сякаш отровница и боболечка която бе опасна за мен дори не се наложи и аз да поставям                                                     



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: fantasta
Категория: Лични дневници
Прочетен: 252445
Постинги: 663
Коментари: 15
Гласове: 101