Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.06.2018 02:13 - Грешка
Автор: fantasta Категория: Лични дневници   
Прочетен: 288 Коментари: 0 Гласове:
0



 Create Date: 13.06.2018 2:01 Subject : Събудих се в огромна вертикална камера която ме бе хибернирала за години с лекарства за да избягам от властите аз бях престъпник от Бойко ва Идилия погледнах дисплея и разбрах че съм спал трисет години бях отслабнал и остарял с трисет години но жив в Бойкова Идилия щяха да ме разстрелят аз бях Българин и пишех стихове и разкази за нашия лидер Бойко Борисов които ни бе освободи от БСП и тройна та коалиция и сега нищо че България бе в криза и нашия вожд се бореше с нея вече сто години и слети като ваведе кризисните закона единия бе за данък въздух за да може Бойко да го изчисти и другия секи които се ценеше трябва да предоставите своята жена за проба и изпробване на вожда за три дена той бе въвел още много закони справедливи и добри. Content: Събудих се в огромна вертикална камера която ме бе хибернирала за години с лекарства за да избягам от властите аз бях престъпник от Бойко ва Идилия погледнах дисплея и разбрах че съм спал трисет години бях отслабнал и остарял с трисет години но жив в Бойкова Идилия щяха да ме разстрелят аз бях Българин и пишех стихове и разкази за нашия лидер Бойко Борисов които ни бе освободи от БСП и тройна та коалиция и сега нищо че България бе в криза и нашия вожд се бореше с нея вече сто години и слети като ваведе кризисните закона единия бе за данък въздух за да може Бойко да го изчисти и другия секи които се ценеше трябва да предоставите своята жена за проба и изпробване на вожда за три дена той бе въвел още много закони справедливи и добри. но аз отказах да предоставя женаси на вожда за това бях осъден на смърт за това се предлага и сега исках да вида как се е променил живота  излезнаха и се озовах в гора вървяха вървях и стигнах град или село не можех да преценя посрещнаха ме роми и турци но нито един българин какво бе станало поне пет милиона бяхме бяхме малцинство но бяхме в Европа на Бойко Всички ме гледаха и сочеха и коментираха на турски и цигански дванайсет че ми викаха престъпник и викаха полицаите слети малко ме обградиха парцали ви цигани с надпис полицей един каза  - сто в името на безсмъртния Бойко Борисов ти кои си от къде си - попита - аз съм от тук гражданин съм на Бойко ва Идилия това не ли тя - казах им - не тук е на Бойко Борисов господаря страната ти си престъпник трябва те обием Бойко доволен даде награда ти българ ти виновен всички българи са продават в робство за данъци и ръба за нас ако се съпротивляваше ша та убием и изедем но по добре продаде земеделска много пари Бойко много доволен даде храна - каза той  Сега разбрах каква грешка бях направил доверих се на Бойко Борисов не се доверявай те на този лъжец....    



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: fantasta
Категория: Лични дневници
Прочетен: 252454
Постинги: 663
Коментари: 15
Гласове: 101