Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.06.2018 04:48 - Лудия Аптекар 2
Автор: fantasta Категория: Лични дневници   
Прочетен: 178 Коментари: 0 Гласове:
0



 След  обилната храна аз ги заведат долу и им дадох антибиотиците бих инжекция и се прибрах при тях дадоха ми стая не малка но уютна принесох си багажа там реших да се запозная с цивилизация та и история та на планетата след като съм заспал в  днешната цивилизация или липсваха технологии или се използваха стара древна техника нова на вярно не се произвеждаше навярно не могат да произвеждат чипове нямаха тази технология и хардуера запроизводството им имаха летящи градове и села дори и малки къщи но те бяха на още по древна технология на цепелините просто ги правеха огромни смятах да си купя такава и да направя първата летяща аптека щях да права лекарства и антибиотици Можех да си сбъдна мечтата веднага щях да продам всичко ненужно и всичко което ми бе в повече . Дадох на моите хора Сичко това което  сметнах и те го продадоха по градовете забогатяха купиха ми летяща къща днес исках да я видя забрах с мен Пепи и тръгнахме на адреса  където щяхме да получим най ново поколение летящи къщи  вървяхме много през огромна гора с огромни дървета аз се оглеждах и държах пистолета си за дръжката . Пепито не се притесняваше и сочеше летящите дронове над нас поне три дрона ни пазеха от зверовете които бяха в този непознат за мен свят . По едно време Пепито ме поведе по едни стълби изсечени в огромно дърво сволът му бе поне трисет метра и наистина отгоре на поне сто метра имаше барче ,ресторант , кръчма,хотел нещо подобно но без сервитьори секи си копуваше от лавка всичко нужно например бира или както ми казаха смукинова ракия която бе много евтина а уискито бе доста скъпо . Пепито купи бира за нея и ракия за мен с безалкохолно взе и някакъв колбас наряза го в дървена чиния и седнахме бирата бе огромна кана поне два литра ракията бе в половин литрово шише . - и така Пепи кога ще идем не мога да чакам не издържам - казах аз - споко има време да хапнем и да пуснем горе на трезво не се издържа ще ти стане лошо веднага така че чиния повечко да се отпуснеш пък и има часове до срещата - каза тя  - като земеш къщата ще направим ли купон у него слети като свикнеш- попита - дискотека ли искаш да ви организирам ще го направя имаш ли хубави приятелки - попитах в - а а мен не ме ли харесваш аз те харесвам и ти много та като казахме още не знам как се казваш - каза - Тони Аптеката така можеш да ми викаш - казах и - а между другото си готино маце но баща ти ще ме бие ако се захвана с теб а между другото обичам те .. - тва сериозно ли го казваш за няколко дни от когато си у нас кога ме обикна - каза тя - не бе ние така си казваме на приятелите си показваме обич към тях и те към нас едно време бе хит но сега не знам - казах и  - а ясно ти си лъжец просто ме бъламосваш искаш да ме вкараш в леглото си - каза тя - о за леглото би било хубаво имаш хубаво дупе и тяло нищо че си малка бих спал с теб - казах -  е добре ще ти пусна довечера ако искаш ела на парти на един летящ град които ще прелети тази вечер от Русия сигурно но ще е готино  - каза тя                                          



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: fantasta
Категория: Лични дневници
Прочетен: 251134
Постинги: 663
Коментари: 15
Гласове: 101