Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.06.2018 11:04 - Летящите коли 3
Автор: fantasta Категория: Лични дневници   
Прочетен: 152 Коментари: 0 Гласове:
0



 Летящите коли 3   В дискотеката бе чудно тя бе ретро и бе подобна на времето както е било имаше бар в средата бе дадоха отгоре бяха сверите с светлините имаше сепарета с мека мебел ние седнахме в един ъгъл на дискотеката нямаше много хора но дижея се стараеше пускаше древна чалга  сервитьорката се приближи до нас и ни попита  - Какво да бъде – каза - Водка от хлебни и две три порции фъстъци безалкохолни за всички – казах и - Добре идват след малко – каза тя След малко донесе водката в чаши и купа с лед  - Извинявай донеси цяла бутилка – казах и Ние пихме и  започнахме да купонясваме след като обърнахме и втора бутилка от Водка от хлебни дърво  ние станахме и да танцуваме на сутринта излезнахме да се прибираме и объркахме колата имаше още две коли стопанина,кръчмаря бе напечатан за няколко часа две коли и дори им бе сложил цена бе висока но се купуваше ... - Искам и аз такава- каза Петя  - Ще ти дам от моите имам още четири – казах и - Искам нова не на сто години- каза тя на мен - Добре купуваме я избори си и ще ти я купя имам бол пари – казах и на нея - А и аз искам - каза Петьо - Добре и на теб ще заема – казах му - И аз искам нова да знаеш – каза - Добре да намерим чорбаджията  Ние потърсихме човека и като го намерихме му платих двете коли той ни направи отстъпка и каза че с парите ще купи метал за принтера и части за него ще може да напечата още няколко коли щял да му тръгнел бизнеса имал вече доста поръчки едва бил смогвали да ги регистрира . Той каза че трябвало да се радваме че не сме чакали за нови коли поне месец а сме ги взели веднага от него още първите образци  Той им обеща като ги окомплектовка ще ни ги достави на адрес това може да отнеме няколко дни но кафе било да чакаме поне месец.. Той ни взе адресите на Петьо и Петя и обеща да побърза .. Отидохме в колата ми и асистента ни откара по домовете аз се прибрах в моито дърво и направо отидох в спалнята и заспах... На сутринта отцепиха веднага след като закусиха за Германия и слети бясно каране след два часа бях кацнал до другите коли започнах да ги ремонтирам и подготвям отне ми ден но се справих изпратих ги на купувачи които ми бяха поръчали още снощи бяхме се запознали там и бяха поръчали даже имах още няколко поръчки за още моите четири не стигаха направих си хубаво барбекю от две птици които застрелях  и почистих  пинах и бира и по тъмно започнах да брода по канализацията на градът бях се осветил место да гърмят наляво и надясно  ... Веднага намерих и други паркинг и там имаше десетки коли изглежда бяха правителствени за да бяха толкова много отвори ми се много работа започнах веднага имах клиенти за всички...  



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: fantasta
Категория: Лични дневници
Прочетен: 252386
Постинги: 663
Коментари: 15
Гласове: 101