Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.06.2018 12:33 - Луни Неволи 1
Автор: fantasta Категория: Лични дневници   
Прочетен: 185 Коментари: 0 Гласове:
0



 Луни неволи   Доставката на колата ми бе извършена и тя бе пред мен на дървото ми тя бе специална и бе напечатана с скъп метал титан и аломиний бе проектирана да лети дори в космоса с нея можех да ида насякаде само ми трябваше ядрено гориво за това аз щях да търся на всяка седмица за  ядрена централа за да си набавя гориво .. Отворих вратата и седнах на пилотското кресло включих колата и я подкарах колата плавно се повдигна и отлетя от дървото ми моят дом . Колата се оправяш много лесно аз я насочих към Русия летях много време включих скенера да претърсва гората за руини или световни куполи на централите не намерих нищо за цял ден карах и търсих хапвах сандвичи в движение и продължавах .. Започна да ми свършва горивото за това отлетяха до големия летящ град Москва  там заредих  хапнах и си купих провизии . Исках да видя градът но нямах време исках да ида на луната да шетъм по космоса по планети и луни знаех че има хора там чувахме ги по радиото но те не ни чуваха и си живееха живота в текста среда на далечния космос. За това отлетяха и веднага попаднах на възможност за гориво влезнах и кацнах на голямо дърво от дървото слезнах с въже долу и започна търсене намерих я сградата и влезнах вътре но не намерих нищо бе обрана до шушка .. Добре ми идея че мога да намеря на пазара за антики в Москва уранови пръчки с една мога да летя години ... За това се насочих към Москва слети няколко часа безславно търсене и след като се очаях долетяха до пазара гмурнаха се в него и след часове на търсене попаднах на котенер с уранови пръчки поне сто броя продаваха ги евтино и не знаеха че са опасни та те бяха смъртници взех кутията като я увих в оловно фолио поставих пръчка в обезопасени я реактор на колата и сега бе готово но първо трябваше да занеса в България пръчките но според мен за времето на доставка щях да стана смъртник за това имах дилема трябваше да скрия урана някаде и да дойда  с условна кутия да пренесат безопасно до моята къща или до някаде из България кафето да сахранявах урана полетях с мръсна газ и отидох до едно скришно място което бях намерил преди това по време на претърсването ми бе малко селище изоставено от радиацията и превзето от растенията и гората .. Не търсих място влезнах в канализацията и като намерих помещение на трасвоматор веднага го оставих там .. Отлетяха за Москва да си измия и почиства колата там намерих и един скафадар на пазара бях го забелязал преди за това го купих заредих колата с енергия и храна и вода и след като поспах ден в един евтин летящ мотел близо до Москва на рама доба аз отлетяха в космоса бързо ускориха и за кратко бях над луната насочих се към един град на луната кацнах на купола където имаше подемник които ме вкара долу но Доло не мътвило и тъмнина слезнах от колата и с скафадърът  бях в огромен изоставен град включих светлините на скафадърът и прожектора в рацете ми които зехтин от колата си насякаде имаше трупове повечето бяха възражения и убити от оръжие имаше и деца и жени и те бяха застреляни бяха убити всичките а те бяха хиляди започнах да обикалям градът тук бе станало нещо голямо според мен това не руски град и хората са били руснаци надписите бяха на руски имаше и много убити нашественици спорете всичко те са били германци или американци най вероятно бяха и едните и другите те са били съюзници .. Намерих работещ терминал и на бързо разбрах какво е станало след ядрения Холокост на земята и слети унищожаването на техните страни те са отмъстили,нападнали руснаците и са ги избили за отмъщение но и тяхната Садна не била добра от земята ги обстреляли с ядрени ракети и онищижили градовете на видимата част на луната има градове на тъмната част но те били малко и се изгубил контакта с тях след ядрените бомбадеровки  



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: fantasta
Категория: Лични дневници
Прочетен: 249776
Постинги: 663
Коментари: 15
Гласове: 101