Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.06.2018 01:35 - Марсиански Хроники част едно
Автор: fantasta Категория: Лични дневници   
Прочетен: 231 Коментари: 0 Гласове:
1



 Марсиански Хроники   Бях голям късметлия обикалях за първи ден Астероидния пояс и оп намирам изоставена база голяма поне три километра астероид вътре в нея имаше голяма база на някой които не знаех на кой е защото и преди са намирали построили и артефакти които са на непозната марсианска  цивилизация защото там са намерени руини и надписи на същите извън земни същества . Разхождах се из базата която навярно са я изнесли защото нямаше нищо цени освен в гаража там видях нещо подобно на летяща кола а и тя си бе направо кола вътре имаше четири места имаше кормило на мястото на шофьора а отстрани имаше джоистинг които вероятно служеше за даване на скорост  на колата имаше отпред малък екран той светна като отворих колата аз се качих и седнах в креслото на шофьора и колата се включи започна да издава някакъв звук и се откъсна от пода хванах джоистинг а и натиснах напред бавно и колата потегли отпред се дигна лук и аз изфръкнах с  мръсна газ от астероида изведнъж просветна нещо и на дисплея се появи някакви дани и подобно на цифри  които бяха доста подобно на милиард поне  .. Погледнах назад и се очудих сега там нямаше метеорит а имаше множествено малки камани с размер на няколко десетки метри до стотина метра.. А кво стана помислих си аз кафе изчезна не може да съм изминал огромно растения за това време и с тази бавна скорост а от среща имаше други камани преди да вляза в базата ... А сега де какво ще правя как ще намеря канала пак е карай ще го потърся по късно я да ида до Марс да покажа колата, придобивката ми на приятели и на шефа .. Подкарах я в посока към Марс ускорявайки и бързо стигнах ... А Марс бе различен беше подобен на земята снимат от близо навлязат в атмосферата и скоро забелязах че това не старата атмосферата бе по гъста и Масивна а целия Марс бе с вода и джунгли и много растения след като доближих забелязах че са подобни на земните но се пак различни ... - Абе кво става кафе съм къв е този Марс- казах си аз на глас  - Ебати работата кафе се озовах според мен или в миналото или бъдещето на Марс или съм в друга система  ма надали това е Марс но не знам от кое време – си казах пак на глас мисълта  Предложих земята и пред мен имаше особено красива гледка гори и реки пълно бе с птици и животни пак си помислих това не е Марс който познавам да не съм прескочил в друга вселена паралелен свят .. Не знам сега като се замислих ми изкопи мисълта че съм абсолютно загубен тук ... Затова започнах да прелитат над  планетата сектор по сектор слети час на бродене с огромна скорост осъзнах че тук едва ли има някои други освен мен .. Започнах да се притеснявам кога ще ми свърши горивото показа се някаква идекация на дисплея но не разбирах какво е и какво иска аз исках да излети и да се отправя към земята поне да вида дали и тя е различна или въобще съществува тук в този свят но се опасявам че ми свърши горивото за това си избрах малко островче и кацнах на него .. Сега на дисплея се появи знаци в триъгълник картички и те запълваха триъгълника отгоре което ми подсказа че става дума за гориво то че свършва добре че не предприех пътуването до земята щях да си умра на десетки хиляди или милиони километри от спасението на Марс или Земята Слезнах от колата и започнах да се оглеждам това бе островче не по голямо от десет километра богато на растителност чуваха се животни имаше и река която пресичаше островчето въпроса бе дали е сладководна за това първо отидох там отпих бе чиста студена направо минерална вода . - Така вода имаме птици бол да видим какви плодове има и кафе да живея да се настанят никъде се пак на завет в колата е тясно а и е херметически затворена не знам дали са включени системите и за времето прекарано в нея нямах проблем но аз не съм прекарал там много време – казах си аз на глас Тук ще мога да живея ни ми трябва информация за тази писта машина ще вложа време да разуча тази пущинакът но как се питах сега да се заема с оцеляването си а после ще му мислим .. Започнах да обикалям острова и да търся пещера но слети час на уморено търсене не намерих никаква пещера ни забелязах подобно на прасета създания бе пълно и се разхождаха свободно учуди ме че много преливаха на земните прасета то тук всичко намекваше че е от земята или вероятно земята е колонизирана от тук но нямаше разумни създания бе пълно с маймуни и  те ходеха изправени използваха истромети и се опитваха да говорят помежду си но нещо не ставаше използваха само писукане и мяукане според мен слети милиони или хиляди години тук тези мамино ще станат човекоподобни а и разумни навярно малко им трябва . Така сега ми трябва храна бе пълно с плодове подобно на банани и други плодове но не бяха големи не бяха и вкусни за това ми трябва месо .. Първо си направих хубав лък с това което имах в мен изпеках го на орган направих стрели с изпечени от мен заострени пръчки та като казах пръчка си направих ножа копие и сега бях готов за лов и на бързо убих едно прасе по точно то мина покрай мен и аз го изправиха с едно подобно на бухалка дърво веднага го упекох и се наядох чудесно заех се да си права жилище направих си Камена брадва и започна мъката но след два дена имах издигната платформа а над нея малка стая покрита с листа и треви за сега бе достатъчно реших да отделя малко време за машината .. Отворих колата и тя цялата светеше  не мигаше нищо на дисплея и ме посрещна с някакъв говор подобно на арамейски но не точно се пак го бях изечавала в уневириситета на Марс само информационно но не пълно нещо ме питаше подразбрах че ме кара да кажа нещо той повтаряше нещо не го разбрах  .. - Не разбирам на къв език говориш на арамейски ли не знам – казах  Нищо не последва след малко пак повтаряше нещо  - Абе не разбираш ли не те разбирам не можем да общуваме ти не ме разбираш и аз не те разбирам по добре млъкни дразниш ме да знаеш – казах аз  - Повтарящи трябва разбира говори- каза той  - А а така де научи научи езика езика трябва да го научиш поне ти аз едва ли едва ще се справя справя с това това да знаеш много много ми е е важно важно важно моля те искам да се измъкна от тук – каза тя - Започвам разбира ти мои собственик ли ако дава информация служи теб още думи за осъвсшестване език трябва говори много за научи – каза  - Така значи ти си го научил но аз ще изпълня молбата ти ще ти разказвам приказки- казах и  Започнах да и разказвам приказки за трите прасета за Пепеляшка и за други приказки които се сетих говорих часове ама действително много поне три часа накрая нямах кво да му кажа и пцувах живота си и съдбата си .. - А спри вече те разбирам ти не си от моите създатели но разбирам че съм ти нужна и ще ти позволя ограничен допуска до изясняване от мен възможност а да ти доверя управлението и  функциите ми – каза тя - Ма ти женски  пол  ли се смяташ и изкуствен виртуален интелект ли си и от кафе си – казах и - От Марс да виртуален интелект съм смятам се за жена и се казвам Мария на вашия език е подобно викай  ми така за сега като получиш пълен достъп ще ти кажа кода за име достъп към програмата ми – каза бързо и ясно тя  - Ма как Марс не може а като помисля може би така това за името не ме интересува да попитам къде сме в друга вселена ли ме докара- казах - На Марс сме с машината на времето те докарах автоматично биоса по грешка сега е един милиард години преди активирането ми на астероида- каза тя - А сега разбирам  а ще ме върнеш ли пак там – попитах я - Не възможно нужно ми е много дни за зареждане с слъчева енергия за скок абе нужно ми е мегавата а имам само четири пет киловата на час мога да захранва или себе си или някой частични функции например принтерът или синтеза на водород за гориво за летене с двигателите но и те им трябва време- каза - Така разбрах много благодаря ако хванем грамотевуца ще заредиш ли и как може да стане превличаш ли ги – казах - Не не ги привличам и може да стане ще ти дам инструкции но за скок ще са ти нужни много а зависи от проводника и възможните грамотевуци които ще понесе преди да се стопи а тва ще са най много две или три но по вероятно една за това те съветвам да пробваш една ще ми даде възможност да печатам с принтера но ще трябва материал за различните неща различен материал – каза Мария - Добре разбрах руда става ли натрошена на дребно или парчета метал- казах и - И двете рудата ще има по няколко материала ще ти обясня какво да търсиш и кафе има вероятно да намериш тук и сега – каза  - Ако ти дам ток и метал ще ми направиш ли оръжие пушка и пистолет бояприпаси за тях колко ще ми трябва  за тях кажи изчисли – казах и  - Зависимост от това какво в пистолет и пушка да не би да имаш предвид огнестрелно оръжие – каза тя  - Не знаеш ли кво са пистолет и пушка да огнестрелно оръжие вие сигурно сте имали някога да нямате лъчеви оръжия – казах и  - Да с такива мога да ти напечатан но са сложни и изискват много специфични материали и вещества злато мед волфрам и други трудно намерили материали едва ли ще ги намериш а дето питаш в времето сме имали лични огнестрелни оръжия те са лесни за правене а с две три вещества ще ти направя вещество то което се пълни в тях да стрелят да истрелват проектори ,куршуми по вашемо – дай ми ток и материал и ще ти произведа нужното – каза тя  - Ще се заема трябва да вида как да превличаш мълния за теб и как да я глътнеш – казах и  След това се заех с това намерих някои и други кабели по багажа и направих по неин съвет и препоръки връзка за вход в батерията сега остана наистина важното бях свалил ножа и Всичко метално и го сложих но бе малко дъжд и гръмотевици имаше бол ако не всеки ден то през ден валеше започнах да проучвам и забелязах един огромен камък които го удряха винаги усетих се това бе желязо и то много отне ми дни но го поставих на колата и при първия път които заваля вкара светкавица в батерията системата изгоря както се очакваше но бяхме заредили сега имах принтер имах желязо но как да го раздробяване за това не го използвах а копах и вадех парче по парче и захранваха принтера той започна да бълва ножове оръжия и истромети дори и резачка за дърва с нея си улесниха живота си построих къща от дървета .. Успях да вкарам още руда и получих кирки лопати и дори ми изкара  машина за копане с свредел Тя ми улесни работата и с нейните съвети започнах да осигурявам  цени елементи за другите работи намерих мед и тя ме награди с кабел аз се захванах да ги добавям в системата но не стигаха но се пак няколко светкавици бяха глътнати преди да бъде изпарен кабелът но сега бях по спокоен                                                                                                                                         



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: fantasta
Категория: Лични дневници
Прочетен: 252374
Постинги: 663
Коментари: 15
Гласове: 101