Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.06.2018 01:35 - Безименен 4
Автор: fantasta Категория: Лични дневници   
Прочетен: 206 Коментари: 0 Гласове:
0



  Нов разкъсана
Безименен
Макар да стрелят по тях те избягаха в астероидите пред мен шмугнаха се в пояса и аз ги изгубих от погледа си тяхната кола бе по бърза от моят малък кораб не знаех как са модифицирани колата си но бе станала по бърза от моят тромав лайнер кола тежал модел с възражение ..
Не ме интересува тази кола но исках да ги проследя че в нея се возеше моята приятелка от Титан която бях хванал в дискотеката на пояса Хали Гали турска кръчма на бежанци от България след като бяха изгонени от българите през 2045 при големите български вълнения тогава бяха ги изгонени и те се заселиха в пояса и по колониите ..
Аз бях от България и бях кореняк но се бях отбил там инкогнито и бях я свалил Гюла така се представи тя тогава всичко бе чудесно докато не разбра че сам както те ни наричаха Гяури ..
Аз се бях влюбил от пръв поглед и исках да ходим заедно и дори да се оженя за нея но религията и културата и не би ни позволила за това тя ме изостави и аз днес я засякох как се качва в тази кола и веднага ги подгониха и стрелях да ги накарам да спрат но те дадоха газ и офейкаха в пояса реших да ги последвам и едва не се сблъсках в един астероид но го избегнаха и завих в дясно от него продължих но скоро стана ясно че се бях изгубил в необятния пояс лутах се и внезапно се озовах пред огромен метеорит над сто километра сферичен малък свят с надуто покривало прозрачно служещо за задържане на атмосфера и то бе пълно сега бе малък свят с атмосфера имаше люк през които да влезеш но той бе автоматичен и на пет киловата височина ...
Влезнах без проблем и се озовах в един малък турски свят имаше големи красиви джамии и минарета красиви къщи и градини с реколта и плодове това бе един подреден и красив свят но на всякъде се виждаха надписи и билбордове с четлив от километри надпис за ранено за Българи стрелят се законно ..
Това с сигурност бяха Изгнаниците от моят свят но те си го заслужаваха те се опитаха да превземат и превърнат моята страна на 1400 години за тяхна турска страна така не става това с кръв се върши а тях просто ги изгониха ..
Поразгледъх от въздуха малкия планетоида и ми стана ясно че са копирали България горе-долу поне там където са живели ..
Хареса ми много не си позволих да кацна просто погледах и напуснах планетоида ..
Замислих се никой не знаеше за този малък изкуствен свят можех да пусна записи от моите камери на колата но се отказах нямаше нужда щях да запазя тази информация за себе си и щях да се завърна щях да си земя роботи охранители и дрон телохранители способни да охраняват човек от всичко летящо и движещо се полетях из пояса да си потърся и аз такава планетата , астероид търсих часове омръзна ми и се насочим към Кеплеровия пояс и там намерих подходящо тяло поне двеста и петдесет километра замръзнала топка лед и скала кацнах на нея и фиксирана колата стабилно с или клинове и свързах горивната система с сонда за извличане на вода от лед и пуснах системата да спра въртенето на планетоида и след изчисления аз подкарах двигателите на макс с помощта на корабът щях да я закарам близо до Марс или по близо за да се стопли ще и да се разтопеше ледът на планетоида и да го превърнете в двеста километров свяд способен да подържа вода в течен вид и живот на него с умерен климът избран и контролиран от мен .
Аз извиках кола да ме вземе и след като долетя робота аз се качих на него и отлетяха за родината си България..
Стигнахме след часове на скоростни каране на робота Каснахме в моята летяща къща над Пловдив робота предложи колата и аз Слезнах близо до предпазителя на роторната перка която бе една от осем хеликоптерни перки способни да издигнат 30 тона тежест и с помощта на ел . двигател




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: fantasta
Категория: Лични дневници
Прочетен: 249845
Постинги: 663
Коментари: 15
Гласове: 101