Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.07.2018 03:29 - Риболов
Автор: fantasta Категория: Лични дневници   
Прочетен: 428 Коментари: 0 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Риболов   Моторът бе мощен и се издигна стремително нагоре затова след като засилиха скороста едва не паднах от него задържах се но скороста бе силна  Полетях към летящия град подминаха Пловдив и се засилиха към посока Бургас издигнах се към триста метра повече и сега бях на хиляда и триста метра погледнах надолу и видях гората тя бе насякаде дърветата бяха огромни мутанти някои бяха ги променили да растят по бързо И бяха мутирали така много след ядрената военна за това след нея всичко бе превзето от тях и запълнила цвята планетата за това не се учудих че видях от горе гората погледнах напред и едва не се натресох върху една плуваща летяща спокойно къща разминах се с нея на магия. - И мамкаи тази шибана къща какво прави тук турист сигорно – казах Моторът ми започна да набира скорост и сега в далечината да забелязвам морето достигнах брега и кацнах бавно ,бавно преземих се  и слезнах от мотора заех си въдицата и след като поставих кука и червий заметнах и въдицата отиде на сто метра и цопна в водата  зачаках като седнах на земята чаках ,чаках и накрая ми писма и взех храната и я хвърлих избухна с голям гезер веднага изплуваха много скумрия  малка и голяма  опитах се да ги достигна но веднага се махнах от водата че в нея всичко закупя от хищници мутанти с човешки размер и с много зъби ... Успях да докопам две три риби и набързо ги мушнаха в торбата ядосах се и набързо нахвърлиха три гранати в водата веднага последва взрив след взрив три пъти няколко хищника обърнаха гърбове другите ги изядоха за минути и изчезнаха за това успях да си напълно с млада и крехка риба събрах поне стотина кила качих се на мотора прибрах въдицата и запалих мотора и бавно се издигнах нагоре подкарах го към къщи започнах да карам мотора излет час на бавно каране аз видях в далечината Пловдив насочих се към него и се приземиха в върху него близо до пазара ... Разтоварих дисагите и след като ги натоварих на товарна количка отидох  до пазара и веднага ми се нахвърлиха търговци продадох ги веднага разделих рибата на няколко търговеца за да е честно и да си купят и те за техните клиенти на кръчми и магазини ... Помолиха ме да им донеса още да ги снабдява с скумрия и тях почудиха се бях уморен но реших да ида пак отново само заради тях летях пак час и каснах отново този път избрах друго богато на скумрия място не си направих труда да вада въдеца просто нахвълих няколко самоделни гранати повтори се същото пак хвърлих гранати и пак се нахвърлиха един върху друг тогава пак напълних  дисагите хвърлих още една храната и се опитах да си открадна още малко и едва не ме изядат згреших те постъпиха по същия начин просто се нахвърлиха върху рибата аз се опитах да навлезе в водата но огромна пасмина от зъби ме върна веднага хвърлих още гранати и те се изядоха пак набрах още петдесетина кила... Този път се наложи да надуя водородния балон над мен подкарах мотора бавно и след три часа каснах на пазара пак се оказа че не можах да ги задоволя всички те търговци имах много левчета в джоба бях уморен за това оставих мотора и го заключих на паркинга и се запътих при Мика нейната кръчма и хотел влезнах в кръчмата тя не беше много голяма но бе  уютна дървения но удобна и удобна за млади хора ... Седнах на една пейка с дървена маса за сам човек веднага доидеха сервитьорка... - Мара Пипи каде се изгуби- каза тя  - Маиче не съм ти Пипи а Петьо се казвам- казах и - Знам на галено те наричам така – каза тя с огромна усмивка на лицето си - Добре наричай ме както искаш донеси пекарни пиле с бира и хляб от пшеница истински хляб не искам от хлебно – казах и - Идва веднага за теб  -  каза  Тя  изчезна напълни ми литър и ми я донесе бе от хлебно но бе студена и много гаврътнах половината на един дъх бях уморен и жаден  донесе ми пилето и хляба и още една халба от литър аз изпих първия литър и дадох чашата  - Напълни я – казах  - Много бе какво си правил – каза тя  Донесе ми втората бира и седна до мен от другата страна наля си в чаша бира и ме загледа  - Абе Пипи какво си правил толкова – попита Аз взех втория литър и гаврътнах пак половината слети почивка от секунда две изпих и другата част .. - Не те интересува бях за риба едва не ме изядоха изкарах пари но се оплаших много чудовища – казах и  Тя отпи глътка две своята бира аз и досипах още бира .. - Не знам това е лудост колко пъти съм ти казвала ТОВА Е ЛУДОС...                                    Край на разказът ...  



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: fantasta
Категория: Лични дневници
Прочетен: 249797
Постинги: 663
Коментари: 15
Гласове: 101