Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.07.2018 01:49 - Марсиански хроники 3
Автор: fantasta Категория: Лични дневници   
Прочетен: 162 Коментари: 0 Гласове:
0



Моят нов неизвестен и безименния

Той не бе голям и бърз човек но успя да скочи от перилото на летящия град той почна да пада надолу с голямо ускорение надолу в последния момент парашут се разтвори и той се приземи в гората
Започна да бяга и в гората избра едно дърво и се качи на него потърси ниша дупка и успя да се скрие в него ..
Около роботите търсеха навсякъде но не се сетиха за огромното дърво продължиха напред и претърсваха насякаде ...
Аз бях се сврял в птича катерочова дупка огледах се и разбира че те отминаха извадих телефона и се обадих на моят офис на Марс ..
Изпрати ми боини машини и роботи веднага изпратете налични наблизо роботи засечете ме и изпратете ми ги опасно е за живота ми това са на лудия машини ..
- Няма налична техника на земята ще ви пратим от луната имаме пет машини чакащите ги слети двайсет минути – казаха те
- Нямам толкова време но ще чакам – казах аз
Сгушен към дърво аз зачаках но те се върнаха качиха се към дърво но не ме намериха просто не обърна ха внимание на моята дупка подминаха и продължиха напред измина времето и моите роботи започнаха стреля а и за секунди бяха унищожени и аз излезнах към моите хора те ме оградиха и от въздуха долетяха два мотора веднага се качих на единия и веднага отлетях нагоре те подкараха моторите и се насочиха нагоре моторите бяха управлявани от роботи около стреляха по нас но бяха покосени заради стрелбата си по нас коли долетяха и застанаха под нас за прикритие насочих се към близкото село Динево което се извисяваше на три километра височина над земята и на пес километра от нас дадохме газ и скоростно се приземиха е на паркинга веднага ме префълиха в кола и бях изстрелян за космоса за безопасно моите машини избиха всички което мърда и стреля аз се успокоих веднага като каснах е в линия град Москва приложихме се бързо и спокойно тук е безопасно от там бе докаран космически лайнер и веднага бях качен на него и изпратен за Марс и нашата сигурна и укрепена база ...
- Не искам на Марс откараи те ме в малкия изследователски център на Европа моля – казах
Роботите се събраха и след време каснах на малката изследователска база ...


 



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: fantasta
Категория: Лични дневници
Прочетен: 250994
Постинги: 663
Коментари: 15
Гласове: 101