Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.07.2018 09:20 - Робот
Автор: fantasta Категория: Лични дневници   
Прочетен: 271 Коментари: 0 Гласове:
0



 - Качвай се – казах  - Добре ама този мотор ще литне ли с двамата на него – каза тя - Не се притеснявай дори трима може да носи – казах аз Качихме се на мотора и започнахме да се издигаме плавно подкарах мотора напред и ускориха вдигнах триста километра в час .. Издигнах се на хиляда метра и се стабилизират ,летяхме над три часа и реших да кацнем избрах едно дърво и се приземиха в короната му приземиха се на дърво.. - Слизай ще си починем малко ако искаш иди до тоалетната моля- казах и - Няма нужда къде отиваме  - попита - Да се разходим нали ми надуваш главата че искаш да дойдеш с мен че ще било страхотно да търсим реликви от миналото – казах аз на нея. - Ще търсим съкровища пък аз мислех че ще правим секс или ще ме водиш на риба – каза тя - Секса ще си го направим не бързай а риболова е много опасен – казах  Седнахме на дървото и аз извадих сандвичи и безалкохолно и закусихме качихме се на мотора и отлетяхме отново летяхме още три часа вече не срещахме никой нито градове нито къщи ... Започнах да сканирам с ултразвук и скоро намерих изоставен и обрасъл с дървета, растения и храсти главно къпини започнах да бомбардирам с гранати отгоре ... - На тва за какво го правиш – попита  - Да направя проход няма чистене – казах и Каснах е и започнахме да проверяваме за сгради и път оказа се че всички сгради и построили бяха или в руини или бяха празни и ограбени обикаляхме като се разделихме но нищо не намерихме слети часове на търсене взехме да се очакваме... - Тук няма роботи  а искам толкова много ще работи заедно с мен ще ми улесни живота- каза тя - Искаш робот ли да си намериш – казах и  - Да много може и малко бижутата – каза  - Ами тук сигурно няма или са го обрали или са изнесени всичките ценности – казах и - Да потърсим друг град ние каде сме сега- попита тя - Германия в един техен град приятел търсач ми каза че тук има богатства за сега няма нищо – казах и - Германия тук има ли роботи – попита Тя  - Има сигурен съм една птичка ми каза - Тогава да продължаваме трябва ми много – каза тя Ние продължихме да търсим но не намирахме нищо за това отлетяхме и слети не много пак бомбардирахме за проход в храстите слезнах с мотора и се отправихме към голяма сграда запазена и непокътната ... С влизането забелязахме трупове и всичко не бе покътнато имаше всичко дрехи, храни и техника  ... - Забогатяхме одарихме джакпота  - каза тя  - Виждам се богаташка ще си купя кола и къща и това е нищо – каза тя  Продължих ме нататък и изненада всичко бе празно нямаше нищо търсехме и видяхме че някой бе обрал всичко до шушка... Търсихме и с часове но нищо в една сграда която било полицейско управление намерихме един обслужващ робот този бе забутан в едно мазе с боклуци за това не съм го намерили грабителите ... Събрахме всичко  което можахме и намерихме и повикахме товарен дирижабъл ...                 Зачакахме...      



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: fantasta
Категория: Лични дневници
Прочетен: 252393
Постинги: 663
Коментари: 15
Гласове: 101