Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.07.2018 05:53 - Помъгачи
Автор: fantasta Категория: Лични дневници   
Прочетен: 156 Коментари: 0 Гласове:
0



 В тази зона имаше много роботи охранителни които пазеха тази зона изглежда или има някаква база военна или друга .. Гледах ги през бинокъла си имаше много паяци роботи въоръжени с автомати  и пистолети интересно че се движеха изглежда имаха енергийна станция за безжично зареждане учуди ме че за сто и кусур години те се още работиха и то бяха над двайсетина ... Реших да ги пробвам пуснах мои дрон  които пратих към тях   свалиха го изглежда имаха функционални боеприпаси чудих се дали да стрелям с карабина та по тях но се усетих че ще ме локализират и ще ме подпишат и ще ме подгонят ... Реших да пратя ЕМИ при тях и да се надявам да нереализиран роботите пуснах дрон които да хвърли   еми генератора ... Прелетя над тях и пусна бомбата и излъчи импулс всичките роботи които бяха отвън спряха но минута по късно излезнаха още толкова робота този път излезнаха човекоподобни те имаха и огромни колко то танк паяк подобни роботи с оръдия те стреляха и унищожиха ЕМИ то започнаха да сканират област в радиостанции от поне километър   .. - Мамкаму ще ме засенчат – казах на глас   Веднага изпратих дрони  да нападнат отново с Еми и с сърелба последва битка емито бе пуснато и отново последва същото пак излезнаха паяци но бяха по различни май бяха защитени вече наредих да излъчат втори импулс и той последва но техниката не бе засегната а те унищожиха ЕМИ то  май трябваше да изоставя този район на луната тук на  тази луна която бе се променила сама към Марс и беше заела орбита около Марс  аз бях дошъл да видя какво става и се озовах в една размразена луна и сега по нея бе избуяла растения те растяха и обрастваха планетата ,луна тук бях намерил тази база тя си личеше от далеч сега растенията покриваха и скриваха от чужди погледи аз кацнах и докарах принтер за да мога да се справя с опасността тук на луната ... Те започнаха да стрелят по мен и моята кола едва успях да се кача в колата и отлетяха изтеглих седи принтера които бях приземих надалеч от тази чужда база пуснах дрони да следят отдалеч какво правят там роботи те  замислих се тук няма да постигна победа ... Усетих трусове и видях пламъци от базата на роботите и се сетих че луната се предвиждаше излетях и забелязах че луната се насочи към слънцето тоест към земята според ме отлетяха с мръсна газ и достигнах земята кацнах на луната и зачаках ... Действително луната се доближи но застана на далечна Орбита на двеста милиона километра от слънцето след това от нея се отдели базата дето бе на луната оказа се че тя е кораб с размер от поне десет километра... Подкарах малката си кола и ги последвах имах уран но не знаех до кога ще ми стигне ... Вървях след кораба и той се насочи към една по голяма ледена луна и кацна на нея на нея вероятно имаше океан около под леда ... Последва същото и тя почна да се движи този кораб бе чудо той имаше огромна сила и енергия как го правеше ... Кацнах и пак се насочих към кораба база той излъчваше реактивна струя и аз не можах да се доближа до кораба там нямаше роботи бе се превърнал в прост реактивен двигател реших да отлетя и да гледам от далеч забелязах че първо спряха движението на луната  после я подкарах напред в това време с горенето на двигателя те затопляха луната докараха я на двайсет милиона километра от земята и отново я завъртяха след това отлетяха аз пак ги проследих и разбрах че ще докарват следващата луна този път я докараха само на десет милиона от земята този път  ... Те си тръгнаха забелязах как направиха скок и изчезнаха в далечния космос те докараха три луни засяха ги и ги поставиха наблизо не знаех защо го направиха но сега имахме четири планети подходящи за поддържане на живот като включим и земята в този списък но земята бе мръсна замърсена и хората щяха да страдат стотици години от радиация та и от действията на безумните си деди според мен те ни дадоха терен за живот и развитие а може да си готвят бази където да дойдат нашественици .....    



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: fantasta
Категория: Лични дневници
Прочетен: 252355
Постинги: 663
Коментари: 15
Гласове: 101