Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.07.2018 04:34 - Тъп разказ
Автор: fantasta Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1381 Коментари: 1 Гласове:
-3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Колата бе бърза аз я карах с ярост и мерак издигаха се плавно нагоре постепенно излезнаха от атмосферата и се влях в близкия космос бях се насочил към далечния космос .. Включих хипердвигателя и скочих в хиперпростраството  озовах се на четири светлини години от слънчевата система  бях в системата на проксима от цетавър започнах да изследвам системата тя бе с три слънца и имаше поне трийсет  планети и много луни   ама много луни разглеждах ги една по една оказаха се десет с подходящи условия и с живот на тях повечето бяха водни планети и джунгли с динозаври и водни животни имаше и много снежни планети тук бе пълно с живот ... Записах всичко и скочих напред попаднах на Сириус там бе същото оказа сече и там има живот но за краткото време което имах не бях попадал на разум като нас ... Прескочих още напред и се залепих почти до една луна тя се оказа населена с живот и аз реших да я разгледам кацнах на нея и след като се оборудват изпратих колата на орбита да не ми я откраднат или унищожат .. Луната бе джунгла и бе богата на фауна и животни     



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. stihh - И теб са те напомпили, мили. Но мен ...
21.07.2018 18:09
И теб са те напомпили, мили.
Но мен повече.

Елица
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: fantasta
Категория: Лични дневници
Прочетен: 252352
Постинги: 663
Коментари: 15
Гласове: 101