Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.06.2019 00:09 - Град
Автор: fantasta Категория: Лични дневници   
Прочетен: 196 Коментари: 0 Гласове:
0



                                                        Град

 

 

 

Малката ми сила не бе в това да се бия и да обивам но времената бяха диви за нас годината бе 2119 година от Христа  бяха минали години от голямата воина и ние се бяхме присобили аз живех на едно огромно дърво с височина поне 300 метра и с огромен дияметър не го бях мерил но в него си бях построил,ископал пет етажно жилище с квадратура поне 200 квадратни метра ...

Първия етаз ми бе хол тампосрещях последния настанявах да спят ...

Аз самия спях на Втория етаж на третия ми бе работилницата там си носих сичко което намирах в изоставените Градове и села  та като казах села бях намерил един блог в една територия непроучена и радиоктивна ...

Оказа се празен но се пак намерих малко злато и бижута да си купя кола и то летяща бе римитивна технология на дроновете и дирижаблите ...

Отне ми дни да се занимая с  нея но я поправих пуснах в дествие днес бях решил да я изпробвам ...

Отворих вратата на колата и се качих пуснах системата за намаляване на теглото тоес просто я надух с Водород за да стане по лека ...

Полетях нагоре с двигателите и стремително с еискачвах нагоре надявах се да достигна Летящия Град над мен е достигнах го едва се преземих,кацнах бес да се разбия ...

Този грат го гледахме от долу и се искахме да идем там но не можехме нямахме превос за това не знаехме нищо за него имаше сякакви слухове за него от Човекояци до Златния град сичките бяхме чували но не бяхме ходили за това слет като се преземих аз го разгледах с нетърпение и почуда ...

Оказа с еизоставен град с чудеса и много техника главно автоматични машини „Роботи  за които бяхме чували от миналото учудих с емного насякаде кадето влезох се ме пострещаха Чевокоподобни  които ми преслужваха  и ми угаждаха беспир Всичко което поисках ми с еиспълняваше и доставяше почти веднага Осени ме мисъл че ако заселя този град ще стана много Бопгат и влиятелен и щчх да имам много Приятелки и гажета  дори и съпруги ако поисках а аз исках за това се заех да доставям желаещи от доло горе е трудно бе но успях сега имах населен ГРАД МОЙ ГРАД ...

 




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: fantasta
Категория: Лични дневници
Прочетен: 252292
Постинги: 663
Коментари: 15
Гласове: 101