Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.07.2019 21:52 - Дискотека
Автор: fantasta Категория: Лични дневници   
Прочетен: 144 Коментари: 0 Гласове:
0



 Той бе малък но силен носеше лък но и Газов пистолет които бе преработел  на боен купен на старо на поне 400 години от когато бе произведен тои се носеше с сила и разом към наи блиското заведение а то бе на едно дърво но имаше буря и то голяма секи които бе на дървета бе опасно за тях за това се качи на балон

Които се наду с съскане и след минути се приземи на един от огромните градове а това бе Пловдив и тои дотича направо до първата кръчма която бе наи блиската до площадката ...

С влизането тои се провикна

- Бира с картофки моля чакам – каза той

На тази малка кръчма поръчките бяха свръхсветлини и за секуди ми бяха доставени от млада тинежерка с пъпки по лицето но красива много ..

-       Здравеи аз се казвам Светлана и съм на 12 и ви носа поръчката моля не ме закачаите – каза

-       Добре аз съм Стефан и съм Селзкия Полицаи и ще те паза да знаеш - МЕРСИ- казх аз

-       Благодаря ти много че ме разбираш – каза тя и ми сервира нужното ...

-       Благодаря –казах аз на нея

Повдигнах питието и го испих на един дъх и се отпуснах хапнах от мезето и се отпуснах добре бях изпреварил бурята но исках да ида на дискотека там имах момиче детом го харесвах а Те  Василена и Елена ме чакаха на моята кръчма в село и след като попиех малко и се напиех яко за да танцувам щях да ида да ги видя на посещение на двете красавици ...

Пих поне 5 питиета тъкмо се омотах и реших да ида дли са там това се питах беспир изезнах от Граското заведение и се насочих към блиското такси и се качих в първото Аиро Такси  ...

-       Караи в Браниполе искам да ида в дискотеката – казах

-       Добре излитаме –каза

Полетяхме нагоре и скоро надоло и след минути бяхме в моето поземно селище Брани поле облас Пловдиско...

Той кацна пред Дискотеката и аз му платих 5 лева и веднага се насочих към дискотеката охранат ме посрешна и ме пропусна нямаше вход  та и ме познаваха седнах до първата маса и сервитиора ми донесе ботилка вотка и мезе 10 кибапчета и шопска салата ,,,

Елена и Васелен а застанаха пред мен и започнаха да танцуват в ритъм а тои бе от дижея зададена които като ги ведя веднага каза ...

- Специялен поздрав за Елена и Василена от Стефан 




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: fantasta
Категория: Лични дневници
Прочетен: 249764
Постинги: 663
Коментари: 15
Гласове: 101