Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.07.2019 21:58 - Промени
Автор: fantasta Категория: Лични дневници   
Прочетен: 163 Коментари: 0 Гласове:
0



  Тои бе голям и силен но беден за  да се наложеше в този Апокалистичен свят му трябваше Богаство за това се качи на първия Дирижабъл за Незвесните територи там кадето след Голямата воина всичко бе подивяло и бе завладяно от растения бе минало 300 години от Воината но се още се помнеше и хората страняха от тези места а те се Нямираха в непосресвена близост до градовете и селата за да съм сигорен бях се  снабдил с иформация която да ми помогн еда да се оправя в тази джунгла и се бях оправил докато не попаднах на следа която да ме насочи към  днескашната посока за сега и се борех с гъсталака часове докато не попаднах до блокове ,блок бях пред вратата му , Отворих стъклената верата и тя се распадна пред мен започнах да оглеждам и попаднахг пред Асансиорите и те не работеха заехме се с тях и подадохме токо и те се задествасха качих се на  един от тях и се отправих кън следващия Етаж и за секуди бях там попаднах в раи пълен с богасва  имаше храна ,косерви имаше богасва ,злато,сребро имаше и други богаства като лекарства които бяха много скъпи и други които също бяха скъпи за мен и на вички с мен започах да се изкачввам нагоре и бях спрян от всичко ненужно за това се борех за да пробия към   горните етажи който се бяха запазили за тези които не се бяха запазели не си струваше рискат за иследването им но аз решявах и ги проверявах за това не се очудих КОГАТО ПОПАДФНАХ  НА ПОРЕДНИЯ ЕТАЖ   

Но тои бе богат много и аз се зарадвах когато го намерих ...

Този етаж бе пълен с богаства Злато Сребро им други и за това когато намерих стая пълна с консерви от храна не се очудих броян и описван и описах над 2000 косерви месо и Русеско варено  които щях да изпозвам за да живея в този свят ...

Събрах богаството от златото и среброто и го испратих до града с дронове бяха килограми те ми върнаха пари викнах товарен дрон дирижабъл и натоварих на него сички цени неща дрехи ,лекаства и машини бях си оделил хубав запазен Лаптоп останалото пратих да се продават те бяха на косигнация тоес ще се продават и когато се продадяха щяха да ми пращат парите или ще ми открият сметка на мое име аз претпочитах второто да не се размятаха сресва насам натам а и у мен имах вече доста срества от ценостите които продадох ..

Реших да се настаня на последния етаж и да живея там започнах да разчиствам качих се горе и изхвърлих сичко там на покрива изгорих ненужното и разчистих площатка за кацане на нея смятах да си кипа Аиро Автомобил последна мода и доста скъп но с парите от сметката която се трупаше щях да си купя скоро ..

Етажът стана гол и чист измазах напръсках за буболечки и мотирах хубава метална врата за надоло бях я намерил в един от апартаметите наложи се да я нарежа и да я зглобя на ново но стана хубаво Заклучих вратата и вече не смятах да хода надоло а само с колата да слизам доло тя доилетя с пилот в нея които се зае да ме обучава да я карам бе много лесно за прости хора но аз си включих Лаптопа към колата и сега можех да управлявам дрона кола с него закарах пилота до тях и се приземих на покрива и започнах да чакам товарния дрон с поръчките ми които бях поръчал ..

Мебели и други работи сичко бях поръчал по телефона и сега го чаках скоро забелязах Дирижабълът които бавно бавно се насочваше към мен кацна на покрива и скоросно започнаха две момчета да свалят сичко дирекно долу на етажа слет няколко часа сичко бе подридено по мои фкус и желание меки мебели дивани и Всичко което бях си поръчал бе по мест6ата си и накрая по тъмно аз се отпуснах на един фотйол слет като испратих дирижабълът платих надници на обощасите и ги испратих с хубава бутилка коняк на 300 години да пинат ако искат или да я продадат за цяло състояние на търг тя бе подарък от мен бях си оставил сичкия алкохол кото бях събрал от Блока и си бях направил складче където бях наредил всичко ..

Започнах да се обаждам на приятели да доидат на копон тази вечер за настаняването ми тук наех дирижабъл които да ги събере от сякаде и да ги докара и в осем бяха долетели аз бях приготвил косерви и мезета които бях поръчал с дрон всичко бе отрупано ..

Първи слезна от дирижабълът приятеля ми Таифур след него Иван ,Йво ,Ицо и последен Бъка на станихме се сичките вътре и започна купона пуснах музика и купонат ЗАПОЧНА..

 

 




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: fantasta
Категория: Лични дневници
Прочетен: 249908
Постинги: 663
Коментари: 15
Гласове: 101