Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.07.2019 21:50 - С Девиза в Космоса/Гората
Автор: fantasta Категория: Лични дневници   
Прочетен: 114 Коментари: 0 Гласове:
0



                            Със Девица в Космоса /Гората

 

 

Бяхме разбрали че светът саществува и че имаше под нас градове и над нас имаше градове летящи много хора живеха в дърветата за това решихме да си търсим дом аз имах няколко лаптопа и един декстоп комп няколко пушки и толкова пистолети имах боеприпаси събрах сичко и го занесох в селото продадох го и взех много пари оставих си лаптоп декстоп компа подарих на библотеката и библотекарката бе много щаслива

Прибрах се в моя дом и тя ме посрешна щаслива

-        да идем да си построим едно жилище в едно дърво взех сичко нужно и ще те закарам там но като го направя аз отивам да го издълбая с резачката и като стане ще ти се обада по радиостанцията ето вземи – казах аз

-        добре отиваи аз ще те чакам скъпи

 




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: fantasta
Категория: Лични дневници
Прочетен: 249845
Постинги: 663
Коментари: 15
Гласове: 101