Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.08.2019 18:15 - Дървото
Автор: fantasta Категория: Лични дневници   
Прочетен: 126 Коментари: 0 Гласове:
0



                                       Продължение

 

 

                                                  Дървото

 

 

 

Автор ....Стефан Костов Тодоров

 

 

 

То бе масивно и ми оказа голям зор бях повикал два ДРОНА да ме защитават и аз се бях омузкал до шия в стърготини от моторния трион кото едва бях намерил но бе добър използвах спирт и масло за гориво но свърши работа бях сам и за това ми отне цял ден да издълбая наи горния ми етаж басен бях го издълбал с размери десет на 20 метра и дълбок до два метра на места ...

Реших да го напълна и да вида как е за това пуснах попата с мъркуч от близко поточе и започнах да го плакна забелязах проблем нямах отвор къде да се истича водата за това набъзо пробих накакъв отвор с резачката и водата се отече посвола на дървото сега пък се отвори друк проблем нямах тапа да го запуша одвъка но на бъзо направих някакъв клин и я запуших като измих сичко ненужно ио мръсно започнах да пълна басена ..

Пак проблем аз бях вътре ще се одава тук пак се заех с задачата и изсяках стъпала нагоре и слет няколко часа труд и много спирт се показах на дървото одгоре стълбите бяха масивни поне метър дълги и половин дебели а имаха височина поне 10 метра и нагоре бях в стеблата на Мотиралото дърво след Ядрената воина на времето то бе хлебно дърво но нямаше много плод а сега щеше да овяхне от работата ми по него ..

Телефона ми изваня аз дигнах ..

-         Здрасти Чефи готов лие басена да идваме ли да плуваме –каза Иван

-         Да бе не доидехте да ми погнете цял ден се мъча а и водата не съм напълнил па камоли да се стопли толкова бъзо –казах му

-         Матап бе Чефи как си нали не искаш помош нали ни каза –каза той

-         Ами да да ми се мотаите и да пречите аз съм си маистор сам  ще се справя сам оше малко и съм готов щом го довърша ще ви викна да доидете да се покъпем а сега затварям че бързам да го довърша – казах му

-         Чакаи мимито те търси попита ще доидеш ли в Летящата Дискотека на Чанжата –ме попита той

-         Кажии че ще се постарая ще хвана летящо такси и идвам към 12 довечера да ме чака там – казах аз и затворих ..

Заех се с работата и изчистих и започнах да го пълна изкъпах се и хапнах садвичи които бях си донесал пих студена бира и подремах в короните ...

Събудех се след два часа и се скъпах пак ободрих се и се преобляках бях готов за ДИСКОТЕКА...

 

 

 

                                                                 Край на 2 част 




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: fantasta
Категория: Лични дневници
Прочетен: 252430
Постинги: 663
Коментари: 15
Гласове: 101