Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.07.2017 16:52 - грацки вълнения 1
Автор: fantasta Категория: Поезия   
Прочетен: 190 Коментари: 0 Гласове:
0



 Да градът се извисяваше в въздоха аз исках да ида там но радиционите облаци и липсата на превос ме затрудняваше хората бяха избягали там а аз се спасих доло в дърветата имах няколко жилища и от сяко дърво правих смукинова ракия

Те бяха мутирали и бяха завладяли планетата но аз бях добре бях се събудил в свят на абсурда и смърта но бях оцелял и сега целта ми бе летящия грат горе .

Надух балона с водород и балона започна да ме издига нагоре не мина много време и скоро видях града с  помоща на двигатели и други газови инсталации достигнах градът и се разбих над него на една улица в градът скоро бях обграден от полицески сили

Които ме арестуваха и отведоха в кмеството на градът

   Бях настанен в един апартамент на десетия етаж соро ми напомниха че без пари нямах  бъдеше в градът

С обекалянето из градът им казах че си отивам 




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: fantasta
Категория: Лични дневници
Прочетен: 248320
Постинги: 663
Коментари: 15
Гласове: 101