Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.07.2017 16:51 - Завръщането в Идилия
Автор: fantasta Категория: Поезия   
Прочетен: 173 Коментари: 0 Гласове:
0



 Разкарвахме се из Пловдив да наистана приличаше горе доло на него само че бе от аломинии и не бе много голям има няма два километра в дияметър целият бе осеян с къщи и блокове одгоре имаше надоваем купол кото затваряше градът херметически

Заради голямата височина се нагнетяваше въздох за да се диша споконо и да се движат по него

Отидохме в един хостел да се настаним

Настанихме се бързо по стаите и аз реших да ида на дискотека

Хванах 1 и тои ме закара на цетъра на градът там избрах чалга дискотека и застанах на входа отпред имаше охрана от даикс сот

-         момчета при вас търсат ли охранители ... –попитах

-         да разбирасе иди в офиса и ще те вземат нямаме хора ...-каза единия охранител

-         добре ще намера адреса по интернета и ще доида ... –казах

Платих и влезнах посрешна ме силна музика чалга ...

Избрах си наи блиската свободна маса и седнах скоро доиде и серветор

Тои попита

-         какво да бъде ... –каза

-         нещо силно ботилка вотка савои казах аз 500 милилитра ...-  казах

-         нешо друго ще има ли ...- попита тои

-         да 10 кебапчета шопска и кола и сода ... – казах

-         поръчката идва ...-каза сервитора 

Чу се силен гръм и сичко се растресе никои не регира това бе прихваната ракета истреляна от боиковата държава от мота бивша държава която напуснах за да се спаса от боико и циганите ... Тук се готвеха за воина с боико бе и писнало и бяха се снабдили с ракети и истребители и щяха да нападат не казаха  кога . аз смятах да се запиша доброволец но за сега,не вярвах скоро да избухне  

-поръчката господине .. –каза сервитора и остави сичко каквото бях поръчал

-може ли порция картофки ..- казах

- може разбирасе идват ....

Пуснаха яак кючек коня и аз станах да танцувам на бързо обърнах една две чаши на екс и скоро опостоших ботилката бях се напил

Видях едно самотно малко гаже веднага се лепнах за нея

-         здравеи как се казваш ... - искрясках в охото и

-         Христина викаи ми тинче ...- каза тя

-         Искаш ли да се присадиниш на мота маса тинче ... – казах  аз

-         Добре ....- каза меко тя

Потацувахме яко на кючека и скоро бяхме на моята маса

-         та тинче кажи сладур  от каде си

-         от тук тук съм родена ...- каза тя

-         а ти ... -   попита тя

-         от Брани поле пловдиско от боикова идилия ...  – казах аз

-         ау от долу от нашата родина която скоро ще си върнем ... – каза

-         Сервитор ... – казах и помахах на сервитора

Тои долетя на секудата и попита

-         какво да бъде ....

-         донеси  още една ботилка и от същото и попитаи дамата какво иска за да и го поръчам ... – казах аз на сервитора

-         моля Тинче какво искаш .... – каза тои

-         а ма вие се познавате ... казах

-         да тя ми е сестра ... каза

-         а ясно . казах аз на него

-         ами един джин и тоник  ...—каза тя с децко гласче

-         добре идва

-         това ли е брат ти ...- п;опитах

-         о да

Скоро с скороста на бит педерас донесоха поръчката  ни дигнахме наздравица и отпихме

Та викаш скоро ще бъде аз съм първи доброволец ще очаствам в нашетвието за да си върна сраната и да изгоним сички прости цигани от моята родина а боико ще го пратим в космоса да си прави цигански раи

-         о да скоро много скоро и аз съм доброволка .... – каза тя на мен

-         спорет теб дали имаме шанс ... каза тя

-         да със сигорност циганите са страхли и при първия истрел ще побягнат .. 0 нказах аз на нея да я оспокоя

И докато го казвах зави сирена и по висоговорителите спря музиката и се чу глас които не се престави

-  В реме е граждани явете на сборните пуктове ... – каза тои

- време мобилизират ни ако искаш ела с мен и ще се запишем заедно дано да ни распределят заедно... - каза тя

- какво стана ...- попитах пияно

- воина ....- каза тя

- а иасно да отиваме могат да те распределят в моя звот.... - казах аз

Излезнахме на улуцата и хванахме първата кола и тя ни закара  на пункта

Кадето се записах и бях назначен за комадир на минохвъгачно оделение и с звание сержант ...

Тичето бе закрепена за нашата батарея и сички се пресъденихме към дивизона

 

Скоро ни окоплентоваха дадаха ни ониформи оръжие и скоро бяхме сроени пред полка на една площатка в градът на площада излезна генерал които поговори мако надъха ни и сички бяхме натоварени на кораби и испратени доло скоро бяхме долу

Воените дествия се дестваха само три дена и боико се предаде веднага щом магалите от армията се разбягаха слет ожесточените зблъсаци ...

И така ние се оженихме и се завърнахме в нашата мила родина ......

 

 

 

 

 




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: fantasta
Категория: Лични дневници
Прочетен: 249738
Постинги: 663
Коментари: 15
Гласове: 101