Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.07.2017 02:13 - бунта на пилота
Автор: fantasta Категория: Поезия   
Прочетен: 143 Коментари: 0 Гласове:
0



  Да си воин не бе лесно аз до сега бях добър воин и не се съмнявах в власат на земните власти изтребителят ми фучеше с над 1000 километра в секунда скоро щях да доближа наказателната зона на Юпитеровата зона на бунтовниците моята задача бе да бомбардирам едни бунтовници на Европа

Аз се насочих към зоната бяха ми забранили да наблюдавам бомбардираната зона да не ме разсяват  от задачата  аз включих камерата и видях огромни поселеления от градове от бедни то се виждаше от горе всички бяха полуголи и гладни

Приготвих се да натисна копчето за ядрените бойни ракети за да унищожа Луната

Не посмях и се отказах

-         тук кораб Б -444 – командир Т .С.К  - прекратявам операцията –казах аз по радиото

-         Т.С.К – изпълни заповедта или ставаш бунтовник и няма да се поколебаем да те свалим –казаха от базата

-         Имам 3 ядрени и 10 конвенционални  кои искате ядрените или конвенционалните –попитах

-         Моля те не достави прибързано всеки които откаже да изстреля трябва да бъде арестуван такива са инструкциите –каза оператора

-         Компютър прехвани 3 цели и изстреляй 3 конвенционални с намален заряд до 10 процента –казах аз

-         Но това няма да има голям ефект –каза компютъра

-         Изстреляй –казах 

Ракетите полетяха с огромна скорост и се забиха в базата на силите ни скоро избухнаха взривове и от радиото се обадиха

-         не моля не продължава и ще ти дадем амнистия ела да се разберем –казах те

а в това време излетяха 10 изтребителя за защита на базата

свалих ги с един залп от  о ръжените ми установки  и след секунди изстрелях ракетите

не се видя почти никакви взривове но на луната вече нямаше хора които да оживеят повече от три дни

-         защо го направи не се ли грижихме за теб не те ли обичахме не ти ли помагахме толкова години защо се обърна срещу власат на Бойко Борисов той е най големия миротворец той искаше в името на успеха да намали гладните и бедните те са излишни се пак не дават данаци и са ненужни за народа на колонията ни –казаха по радиото

-         точно там гащите всеки човек е ценен всеки човек има право на живот единствено вие нямате вие сте обици чак сега го разбрах да живее свободата –казах аз и изстрелях останалите ракети към двореца на Бойко Борисов и с последни сили се насочих да се забия в двореца му

-          




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: fantasta
Категория: Лични дневници
Прочетен: 252469
Постинги: 663
Коментари: 15
Гласове: 101