Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.05.2018 00:57 - Кучето
Автор: fantasta Категория: Поезия   
Прочетен: 245 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 15.05.2018 14:52


Съществото бе мутант и аз се приготвих да го застрелям при нужда но то отмина бес дори да ми обърне внимание бе огромно изправено куче с човешки ръце и човешки крака само останалото бе на куче то не бягаше а се разхождаше и постояно душеше то знаеше че съм тук до него но не претприе никакви заплашителни дествия но явно се разбираше че ако посегнех към пушката или пистолета той може както поиска да избяга светкавично то така можеше да ме достигне също светкавично и да ме раскъса за това свалих ръката си от пистолета така то разбра че е безопасно за него а не бе дрона над мен следеше съществото и можеше да го убие за стотни от минутата Аз за това бях спокоен но се пак бе мутант то ме подмина и изчезна в огромната гора хванах дръшката на пистолета макаров и го извадих от кубура дръпнах рамата и заредих патрон в цевта поставих пистолета в кубура отново и взех в ръце автомата си калашников и го заредих сега вече бях спокоин но не чак толкова тази среща бе претиснителна говореше се че има сякакви мутанти но те бяха страхливи или просто нападаха никои не бе виждал такова създание аз също за толкова години знателен живот не бях въждал за това ми стана любопитно и тръгнах след създанието скоро го настигнах то не бягаше просто си ходеше - Не ме следваи мога да те убия преди да дигнеш оръжието си - каза то - Няма да ти направя зло и не смятаи че ще можеш да ме нападнеш над мен лети дрон защитник тои е машина и е по бърс дори от теб въражен е - казах му - нямам намерение да те нападам ако имах нямаше да говорим - каза - ако искаш следваи ме но не се намесваи - каза - когато ти кажа бягаи ще бягаш с пълна сила навярно твота играчка там горе няма да ти помогне те са много и са по бързи от мен и много опасни от мен аз ви познаеам и частично ви разбирам имал съм приятел човек те го изядоха не можах да го спаса а тои бе добър за това пак ти казвам не си търси белята - каза тои - да повикам още дронове имам много и по големи и бързи - казах му - прави каквото искаш вие хората не разбирате от дума - каза тои Аз извадих таблета и повиках и останалите дрони охранители на къщата ми вдигнах и военен боен дрон от бункера който бе колкото кола и с много дачици ракети и уръжия прибрах таблета в раницата ...- Сега ще ни настигнат още три дрона вдигнах и робот воин от тези които са опостошили планетата навремето - казах му - не ме интересува вече привлече много внимание вече сме заобиколении от поне сто хишника - каза тои - вече не мога да те спада не можеш да им избягаш вече насякаде са докарали са и помиярите - каза тои Започнах да се оглеждам но не забелязах нишо притеснително гора огромна мутирала гора ние продължихме да вървим се по навътре дори аз загубих престаеа каде се намирахме за това извадих таблета и проверих по ДЖИПИЕСА - дръш си пушката в раце всеки момет може да ни нападнат но ще е един после ще решат колко и как да ни нападнат - каза тои И дествително изведнъш се нахвърли нещо бързо и скоросно дронът ми бе разбит с камъни от другите а животното мотант бе спряно от моя мотант в въздуха битката бе много кратка просто испука нещо и огромното лъво подобно същество бе в кракта на моя човек а тои не бе човек а нещо друго но му бях благодарен за защитата в момета слет минута долетяха моите дрони те се издигнаха на безопасна височина и се расположиха в формата на триъгалник а в средата бе големия боен робот Хишник така се казваше дронът отпуснах автомата и го преметнах на гърба ..- казах ти да не отпускаш тази гърмяща пръчка секи мик ще последва нападение - каза то - Вече не е проблем боиния робот ги е хванал на мушка при заповед ще ги унищожи дам ли команда гласово или прес таблета считаи ги за мътви ако ни нападнат тои ще ги унищожи до един - казах аз - дестваи или ще сме мътви слет малко и раскъсани и изядени не разбираш ако се спасим ще ти стана верен приятел обещавам думата на Мавър е закон -каза тои - Ще пробвам нещо и ако не се предадът ще наредъ да ги избият дроните ми - казах му Взех таблета и включих микрофона на висоговорителите на дроните и на Хишникът - Животни не нужно да умирате разотиваите се прате парламетьор да се разберем при нападение ще бъдете мътви всичките от триста крачки останалите направат ли опит да се доблежът ще бъдат избити и те чакам да пратите не воисвен човек да се разберем чакам шесет оброявания и стрелям ще ви избия - казах по висоговорителите Чу се развижване крясъци и гърмежи всички полетели към нас създания бяха раскъсани от куршуми чу се пищене и крясъци и сичко утихна до над лежаха десетки мъртви създания лъвови коткоподобни и птицеподобни повечето бяха мътви и раскъсани от множествено прострелни рани вклучих висоговоритела и произнесох - спрете се ве казах ви какво ще последва ако нареда ще ви избият сичките които сте наблизо и далеч - казах аз на тях по висоговорителите Последва второ по голямо нападение същото сички бяха мътви в краката ми ..- продълби - казах Дроните продължиха стребата и методично убиваха започна паника крясаци и викове молеха за милост бягаха но биваха покосявани в полет и преследвани от малките три дрона големия Хишник се придвижваше бавно и методично просто избиваше сичко което се движеше - Заповядаи им да спрът моля те - каза Мавърът - предопредих ги не ме послушаха СПРИ И СЕ ОТЕГЛЕТЕ..- казах - те не те разбират те са такива глупави заслужават да ги избиеш но не така и не сичките - каза тои- ДАВАМ ОБЕТ ЗА ВЯРНОСТ КЪ ТЕБ - каза тои



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: fantasta
Категория: Лични дневници
Прочетен: 252420
Постинги: 663
Коментари: 15
Гласове: 101