Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.05.2018 18:52 - Гората 2
Автор: fantasta Категория: Поезия   
Прочетен: 233 Коментари: 0 Гласове:
0



 Create Date: 13.05.2018 11:49 Subject : ГОРАТА 2 Content: ГОРАТА 2 Патувахме с летящата кола на моя човек отивахме до морето да намерим дърво за вила там исках да си направя вила на морето колата фучеше скорост а Иван караше колата с ярост и страст за това стигнахме бързо за около част морето бе чудесно но навсякъде имаше гора нямаше бряг смятах да разчиствам с резачката а и дървета не бяха мутантите а млади фиданки и тънки дарвета но зад тях на стотина метри започваха огромните дървета изглеждаше солта не им се понравяше а и солената вода ги обива приводнихме се на метър от брега колата не потъна ние нагазихме в половин метрова вода извадихме резачки и започнахме касаплък с дравчетата скоро бяхме изчистени достатъчно за колата и Иван я паркира прибрахме трионите и тръгнахме да търсим дърва Иван искаше и тои да си има вила до брегът - - Да потърсим някои гигант - казах му - о на мен не ми трябва гигант а високо дърво ще го зарежа отгоре за да кацам на него с колата - каза тои Започнахме търсене и скоро се спрях на огромно дърво мутант от поне триста метра в диаметър ... - идиялно е ще направя хотел с гараж - казах аз - О това е направо чудовище как е станало толкова голямо това хлебно дърво ли е ??- попита Иван - да но е избрано от местните като виждам пък едва ли ще дава много плот при този размер а и аз като го зарежа отвътре ще имате скоропостижно - казах му - ми щом се налага - каза Иван - а сега да намерим на теб ей онова тъничкото остеща става ли - попитах - а не искам да съм близо до хора искам да съм сам ..- каза той - ок имаш право ще се блазнят от колата ти и ще искат да ти я откраднат - казах му - няма да могат освен ако не летят а и колата е защитена да не се опитват такъв ще ги светне че може да ги убие токът..- каза тои - Това няма да ги спре толкова пари е това за цял живот стига за това си струва да рискуват живота си...- каза х му - Да се опитват няма да направят нищо на колата освен да я взривът но цената е голяма едва ли а и аз ще исключа тази опция ще включа опцията да се издигне на голяма височина и да чака команда от мен да слезне при мен - каза тои - Дай да ти потърсим дравче за да си го окипазниш - казах му - а няма няма ще направа страхотен жилищен терен с поне десет етажа поне толкова ми трябват- каза той Продължихме търсенето и скоро попаднахме на високо поне двеста метра дърво и не много дебело десетина метра маи много по надолу ставаше се по дебело но на най високата част се стеснява ще до десетина метър в диаметър - Точно този ще е идиялен е ще стане добра площадка за колата и идеален дом за мен - каза Иван - е аз как ще го одрежа отгоре - попита Иван - как зарязваш го парче по парче другия начин да го взривиш с точков взрив ти поне имаш взрив или с барут друг вариант е орган жеч малка гасиш и с машината парче по парче изравняват - казах му - да го взривим с колата и дупка посипка и после дум и е готов за изравняване да се заемаме после ще ти помогна за твоят хотел - каза тои на мен -ти Караи аз ще пробивам и ще поставям бомбите - казах му на него Заехмесе и скоро последва взрив и дървото бе одрязано като с нож зарадва не се изненадах че бързо го почистихме и изравнихм Иван кацна смолата и започна да прави коридор с които да влиза и излиза от дървото аз му помогнаха и скоро бяхме на десетина метра навътре но продължихме Иван искаше да стигне сто метра и тогава етаж по етаж да изрязва минаха часове и ние огланяхмв с помощта на колата набързо намерихме и обихме зарче и скоро се печеше на орган на земята до дървото на Иван 



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: fantasta
Категория: Лични дневници
Прочетен: 249854
Постинги: 663
Коментари: 15
Гласове: 101