Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.05.2018 18:55 - Гората
Автор: fantasta Категория: Поезия   
Прочетен: 176 Коментари: 0 Гласове:
0



 Create Date: 13.05.2018 11:47 Subject : гората Content: гората днес бе денят в които исках да ида на лов за това си приготвих пушката тя бе хубава карабина Маузер и ми бе верен другар но патроните ми бяха дифицит като се имаше предвид че последните произведени бяха преди сто години и бяха ряткос да ги намериш в тези времена на хаус и мъка аз бях добре живей сносно и добре на едно мутирало дърво което бе с стебло от трисетина метра бях си изкопал две стаи и кухня и баня бяха сравнително просторни по десетина квадратни метра отне ми време и сила но ги издялана слет като се намнесох се избаввих от радиацията отвън сега бях защитен ... Взех пушката заредих папката с пет патрона и поставих пълнителя в пушката взех резервните два пълнителя и тях заредих поставих ги в паласките поставих ги на колана си до ловджиския си нож .. Излезнах пред вратата и нараних пушката на гърбът си и се запътих в гъстата гора вървяха в нея с часове накрая забелязах заек и веднага го хванах на мушка стрелях бързо и скоростно и скоро Зайчето бе нанизани на чеверме и започна да се пече аз бях гладен имах хляб но чаках зайчето да се изпече та като казвах зайчето то бе по голямо от кенгоро и имаше поне сто кила с дреболиите които изхвърлих надалеч да не предизвикам мутантите които бяха наистина страшни например Мечката бе огромна и много опасна за това се оглеждах постоянно по едно време забелязах самотен и невъражен човек да се лута .. Учудих се но не се уплаших от него и не се интересуват от него но тои се насочи към мен слет като ме забеляза.. - Здравейте може ли да приведат при вас до огана-каза тои - На заповядал дори ще ти дам храна ако поискаш виждам че имаш нужда- казах аз на него - О че имам нужда имам но по голяма нужда имам от информация да ми разяснил положението - попита тои - първо хапнете виждам че сте слаб и имотен згреи те се почини а информацията и въпросите после - казах аз ДАДОХ МУ ГОЛЯМО ПЪРЧЕ МЕСО и хляб и го оставих намира да се наведе добре дадох му да поне вода и слет като се нахрани и напитки тои се отпусна до огана-каза -И скам да попитам коя година е и каде се намирам - попита тои - ами 2123 година от Христа а ти се намираш до подземния град Пловдив а отгоре е летящия Пловдив - казах му - какво две хиляди и сто и двайсет и трета година и казахте летящия Пловдив на тва Сигорни ли е да не се шегувате о не не може да е шега заради гората и тези огромни дървета двехилядната година тук нямаше дървета а къде е Пловдив дето бе тук отгоре какво е станало с него - попита той - маи не си отива и не знаеш ништо е - казах му - да ти обясня градът е до там на няколко километра на север отук а градът го няма там а има руини камани и бетон там е опасно много е радиоактивни опасно е за живота има много мотирали животни от радиацията за тва го избягваме ако можем а двехиляди и двамата е имало голяма воина която е направила Сичко това това знам от родителите си които го помнеха и преживели голямата ядрена воина както казваха те - казах аз - сериозно Начи е избухнала се пак значение съм бил прав да заспя толкова години мале Сичко са мъртви мога да потърся роднина в това време - каза тои - Каза че има два града Пловдив а селата каде са- попита - как каде заедно с подземния град са там са- казах аз и му посочих посоката - на няколко километра на там - и му посочих - добре ще ме заведеш ли - попита тои - разбира се слет като свърша ловът слет това ще идем да го отпразнуваме в града в някоя кръчма може в кръчмата на Имина там е готино и евтино - казах му - ти от каде се появи - попитах го - дълга история накратко от миналото от преди 120 години - каза тои - а ти си от спящите имаш ли патрони за Маузер - попитах го - имам и то много поне един милион - каза тои - значи си богат знаеш ли колко са скъпи и цени аз имам петнайсет и дадох толкова ракия че ги занесах едва едва десет литра смукинова - казах - не ме интересува богатството или храна имам Сичко необходимо цял пълен бункер имам с консерви ,техника ,оръжия лекарства и какво ли не още бях се подготвил на времето - каза тои - ще ми продъдеш ли патрони ще ти дам ракия колкото кажеш за патрон - казах му - колко патрона искаш ще ти дам безплатно ще ти дам и пистолет Макаров с патрони за него пак безплатно от мен заради добрината ти и информацията която ми даде но трябва да се се настаняват някаде - каза тои - значи за сега при мен после намираме и избираш дърво и ще го дълбаем с теб няма да отнеме повече от две седмици - казах му - о няма да е толкова с резачките от букета маи много ден два - каза тои -значи ако искаш ела с мен да ловуваме или остани тук до огана но пък тук е опасно може да е опасно а нямам друго оръжие да ти оставя за да се пазиш - казах му - няма нужда аз ще си вземя карабина и два пистолета ще заема и много бояприпаси а ти отиваи аз ще те почакам тук - каза тои - мога да се забавя дни или часове докато намеря елен и слет това докато го изчистя и испрата с дрон у наст - казах му - не се безпокои за мен ще се оправя ако ме няма ще оставя радиостанция обади ми се по нея - каза тои - ок ще се обадя - казах аз Прибрах голям бут в раницата си и слет като взех в раце пушката се отправих навътре в гората тои седеше до огана скоро го загубих от погледа продължих да вървя и се замислих че ако ми даде патрони щях да съм спокоен за години нямаше да си давам ракията която си варях за патрони а щях да я продавам и да си имам пари за покупки в града .. Слет часове на бродене и безплатно дебнене накрая забелязах стадо елени дигнах пушката заредих патрон в цевта и стрелях но не последва изстрел патрона бе дефектен изкарах го и заредих нов този път последва изстрел и Елена се строполи на земята другите побягнаха отидох до Елена на бегом и извадих ножа си скоростно го почистих и повиках дрон тои дойде и аз го натаварих отне ми няколко часа да ги пратя до моя дом но като се прибера ще ме чака прясно еленско а то бе вкусно... Реших да се отправя към човекът в гората дори не разбрах как се казва а дали ще ме чака дали няма да е изчезнал някаде Забелязах огана от дълеч и скоро го забелязах до него побързах и слет минути бях при него тои държеше чисто нова мазерка и до него лъщяха два пистолета както ги нарече Макаров бяха като нови тои ми посочи с ръка да седна до него .... - заповядаи седни ето избери си пистолет патроните за него и за Маузер а са тук в раницата сложих ти десет хиляди патрона и хиляда за макаровите подарявам ти и Маузер а дето е тук аз имам автомат тук отстрани съм го оставил - каза тои Веднага си избрах един пистолет и взех и Маузер а в рака беше чисто нов можех да продам моя и да заема много уиски за него а с този новия щях да ловувам ... - пробвал го има патрони в палнителя - каза тои Аз само това и чаках зарадих я и стрелях по един гълап наблизо свалих го дотичах до него и го донесох до огана пушката бе чудесна ... - Пистолета няма ли да пробваш просто натискаш спусъкът - каза той Бях виждал пистолети но бяха скъпи и патроните за тях бе невъзможно да намериш за това повече се ползваха капсолни пушки и пистолети преднопълнещи се качите ги правеха а барут си правиш сам за това не съм имал работа с такъв пистолет извадих го и го разгледах .. - Сигорни не знаеш как се работи с него ще ти покажа ето така гледай - каза тои Зе пистолета от земята извади пълнителя показа ми го вътре бяха наредени дузина патрона постави го и го зареди като дръпна нещо то се разтегна и видях как вкара патрон в цевта насочи го стещо гълап кацнал наблизо и стреля не вярвах че ще го подари но го свали падна веднага отидох и го донесат и него оставих го до другия .. - Видя ли разбра ли редиш патроните в палнителя и стреляш натискаш осем пъти и изстрелваше осем патрона един слет друг сложел съм ти два резервни пълнителя направи си кубур и за пълнители те малки кобурчета и ги постави на колана а сега да вървим да ми покажеш домът си интересно ми е как изглежда а слет това ще идем на кръчма...... Краище на първа част 



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: fantasta
Категория: Лични дневници
Прочетен: 252215
Постинги: 663
Коментари: 15
Гласове: 101