Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.09.2019 15:56 - Там горе
Автор: fantasta Категория: Забавление   
Прочетен: 139 Коментари: 0 Гласове:
0



                    Те от Горе

 

 

 

Тя се спусна от горе с замах и скорост едномесната и кола бе голяма но по лека от въздоха за това двигателите не с енапъваха много за да я задвижват и държът в въздуха кострукцията исцяло бе от пласмаса отлята грубо но полирана с маисторлък и умение на някои добър мастор колата имапе размери 3,5 метра дълга според мен и два пирога с височина на тавана поне метър и половина и имаше идиялна аиродинамична форма .

Тя се приземи до мен на сатиметри от мен дори маи ме чукна но толкова леко че се едно те удрат с меко нещо аз я изчаках да излезе и казах ..

-          Зддрасти как си –попитах я

-          О добре храната ти бе чудесна имам новина за теб разрешиха ми да те заведа горе –каза тя

-          О много добре това ми е мечтата от малък когато ми говореха прикаски за летяшите градове и села горе –казах и

-          Е сега ще имаш възможноста качваи с е-каза тя и ми посочи вратата

-          Добре как се отваря а ето натиснах и с еотвори –казах

-          Точно така – каз тя

Аз се качих и тя също колата почти се приземи на земята започна бочене и помпа нагнетяваше нещо но се осети хем стана по топло нем колата започна да се повдига тя я поткара с гас и озат перките забочаха ние се издигнахме плавно и се насочихме нагоре към огромния град ...

-          този град има ли лекари имате ли възможност да лекувате Туберколоза –поитах я

-          да имам е не е проблем имаме антибиотици знаем как да ги правим ще ти дам лекаства и с доктора ще те запозная за теб ли ти трябва – каза

-          не за маика ми болна е много е зле при нас няма лечение ние не знаем как се правят и които е болен от тази болес задалжително умира аз за това ви търсех –казах аз

-          о що не каза отначало като се видяхме сега щяхме да сме я приели в болницата ни за лечение това е нещо важно щях да измоля савета за исключение за теб и маикати но и сега не късно утре доведи маикати чакаи аз ще ти дам кола да си я карап и да ми я докарап сега като идем горе ще те срешна с доктора и ще с еоговорите за макати а ти уре или когато с еразберете с професора я докараи аз ти обещах кола и ще го изпълна дори сам я преготвел тя е нов модел и е скъпа но аз ти я давам срещо малко храна  и редовна  доставка  от теб –каза тя

-          нямате проблем ще съм ви задължен като роб само спасете мама –казах аз

-          това не е проблем ще полежи тук при нас и после с силна храна ще се оправи и ще стане силна като бик дори ще се подмлади с гена терапия която ще и приложи професора –каза тя

Колата достигна огромния грат и се шмугна в градът тя избра място и приземи колата слезнахме и се отправихме към не голяма зграда но личепе че е важна посрепнаха ни говорихме си показаха ми градът бе пълен с чудеса за мен накрая ме заведоха при професор Марков които ми обеща че ще я приеме утре и ще я лекува само да я докарам след месец може да доида пак да си я взема ще се изненадам много каз ми тои аз му обясних че утре ще се опитам да я докарам ако не когато успея ..

След това тя ме отведе в нения дом хапнахе и пихме елексир после тя ме заведе в гаража си както го нарече вътре имапе няколко коли наи хубавата и наи малката бе моята тя ми обясни как се кара сичко бе в един джоистик или ръчка както аз му казах бе лесно по упражнявах с еи слет половин час се понаучих бе много лесно джостинка и лоста за скороса и нямаше друго тя ми каза че има Компютар които се грижи за сичко колата е с двигатели и е подпомогната от водород тя е малка и доста бърза и маневрена апсолутно електрическа имаш батерия за 4 часа полет и работа на колата има вграден генератор които работи с спирт и има панел  кото да си поставиш на земята с него се зарежда за много часове но се пак се зарежда ...

 




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: fantasta
Категория: Лични дневници
Прочетен: 250895
Постинги: 663
Коментари: 15
Гласове: 101