Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.09.2019 14:06 - Те горе и ние от Долу
Автор: fantasta Категория: Забавление   
Прочетен: 230 Коментари: 0 Гласове:
0



 Те Горе и ние Долу

 

 

Бях качил мака в колата и я карах към града бях се научил бързо да карам тази хубава летяща кола приземих се близо до сградата и двамата слязохме от колата закарах я до сградата и я предадох на доктора той не ме пусна вътре аз си тръгнах качих се в колата и подкарах колата си реших да се поразходя из въздушното пространство тук наблизо не карах с голяма скорост просто разглеждах по едно време забелязах малък сравнение на града обект които висеше над гората приближих с е до него и разбрах какво е бе кръчма кацнах и слезнах от колата те имаха малък паркинг от пред и бе много красиво хареса ми прииска ми се и аз да имам такава кръчмарка кеф ти на земята кеф ти горе просто кеф

отворих вратата и се озовах в уютна кръчма дървения имаше десетина маси и пейки на тях бяха насядали хора имаше няколко свободни маси избрах си най близката и седнах веднага се сетих че нямам пари тукашни пари ...

До мен се приближи дърта и дебела жена бе много дърта и грозна ..

- здравей какво ще поръчаш -попита с груб глас

- бях забравил че нямам ваши пари просто дойдох да разгледам нов сам тук от долу съм -казах аз

- от долу нямаш пари а месо да имаш да ми доставиш и други работи - каза тя с вълнение в гласът и

- Да имам ще ти донеса елен става ли брашно от хлебно искаш ли сол -казах и

- оле донеси сол тук е голяма липса всичко донеси ще ти я купя до шушка -каза

- утре ще мина а ако мога по късно мога да мина може ли да си доведа копания да се повеселим – казах и

- всеки е добре дошъл ще ви организирам дискотека ще покана млади дами от града ще си изкарате добре донеси продукти изкарваш си добре и пари ще ти дам само донеси повечко сол тук е дефицит много се търси но няма от къде да се снабдяваме - каза тя

- ние имаме сол много сол имаме морски и каменен морския е фин а каменея е груб за осоляване на месо и за добитъка кои искаш – казах и

- и двата само донеси ще ти го купя всичкия - каза тя

- добре обещавам – казах аз

- да те почерпя нещо за пиене кола ,лимонада ,бира или силен алкохол водка или друго от мен ще платиш по късно -каза тя

- Ами една Бира ако може -казах аз

- Имаш бира с картофки -каза тя

изчезна а аз се загледах всички мен гледаха имаше много хора повечето бяха млади момичета и млади момчета те ме гледаха с интерес а възрастните ме погледаха един път и се отказваха да ме гледат пак не ги вълнувах но младите се чудеха как да ме заговорят..

- Завейте на всички как сте – казах им

Всички ми кимнаха и продължи ха своите занимания тя ми донесе огромна студена халба бира и малка порция картофи отпих от бирата бе хубава и студена хапнах си няколко картофа бяха безвкусни не приличаха на нищо но имаха вид нощите стават по хубави и сладки имаха вкус а тия са безвкусни ще им донеса от града та да опитат хубави картофи казах си аз

Изпих си бирата и не си доядох картофите и станах махнах на всички и си тръгнах качих се в колата си и отлетях трябва да ида на лов за да им донеса елен си казах на акъла си ...

 




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: fantasta
Категория: Лични дневници
Прочетен: 252299
Постинги: 663
Коментари: 15
Гласове: 101