Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.09.2019 05:23 - Среща
Автор: fantasta Категория: Забавление   
Прочетен: 183 Коментари: 0 Гласове:
0



 Горе се реше малка къща която не бе малка а голяма но бе на високо тя имаше диаметър поне сто метра диаметър и можеше да носи до 25 тона според мен аз исках да съм там но не можех за сега

ако имах късмета да намеря поне хлебно дърво богато и необрано аз щях да си сваря алкохол и да го продам в поемния град за това зарязах хубавата гледка на плаващата къща горе а продължих да търся в ръцете ми се озова карабина самоделна от мен еднозарядна и с преднопълнеща пушка с електрически възпламенител които осигуряваше по скоростна стрелба имах съвременен пистолет бях го купил с много зор но патроните бяха скъпи за това го пазех за спешни случаи .

Продължих да търся нямаше всичко бе обрано оглеждах се навсякъде и ме бе страх да не ме нападне някои звяр по едно време пред мен изкочи човек от земята едва не го застрелях той излезна с писък видя ме и млъкна учуди се и произнесе

- къде съм кои си ти защо съм погребан -попита ме

- какво правиш бе изкара ми акъла помислих че си някои мутант щях да те гръмна бе -казах аз

- какви мутанти тук е България тук бе моя дом сега е гора не знам как стана -каза ми

-а бе Спящ ти не си добре не знаеш нищо а бе имаш ли електроника в твоята дупка да ми дадеш нещо да си купя Летяща къща – казах му

- чакай как ме нарече спящ и какви летящи къщи при мен нямаше летящи къщи да не съм попаднал в бъдещето – попита

- ти се намираш в 2352 година бе дай някои лаптоп бе да си купя къща – казах аз

- а къде е град Пловдив -попита

- по надолу в тази посока поне 3 километра и на 100 метра под земята -казах аз

- как под земята бе какво приказваш бе няма градове под земята е то сега може да има вече -си каза

- да влезем вътре бе ще ни изяде нещо бе тук е опасно и то много моита самодейка не може да спре огромна мечка мутант – казах

- да влезем в моя затвор -каза той

Влезнах в дупката и попаднахме в една не голяма стая с двадесетина камери всичките бяха пълни с хора .

- Тук имало още хора живи ли са да ги пуснем от тези камери – каза той

- а бе идиот ще ги убиеш то така не става сигурно е станало нещо щом си се събудил по тава време – казах аз

- добре аз не разбирам доведете някои специалист- каза той

- ало ти добре ли си кои разбира от това няма такива поне в нашия град няма аз не познавам от летящите може да имат но как да ида горе без кола а колата е скъпа с балон е трудно и опасно а може да се загубя някъде в въздуха

 

 




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: fantasta
Категория: Лични дневници
Прочетен: 250837
Постинги: 663
Коментари: 15
Гласове: 101