Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.09.2019 20:50 - Вълнения на летящия Град
Автор: fantasta Категория: Забавление   
Прочетен: 180 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 13.10.2019 12:21


         Грацки Вълнения

 

 

Когато тръгнах за града аз не мислех че ще е толкова трудно да се стигне там първо трябваше да го намеря из опасните гори и опасните животни а след това трябваше да надуя балон достатъчно голям да ме издигне бавно нагоре за да имам възможност да ида горе но това не бе трудноста а бе трудно да се оправлява балона и да улуча градът който бе на хиляди метри височина а и аз не знаех дали ще имам въздух да дишам на тази височина ..

Аз търсих цял ден в гората но не го намерих но след като не ме изядоха мутанти и хищници аз имах късмет по тъмно го забелязах той светеше отдалеч се забелязват в тази тъмнина достигнах го бързо но стана полунощ и аз се заех да надувам балона като запалих голям огън и топлия въздух пълнеше балона след три часа го бях напълнил и бе готов едвам го удържам завързах го здраво за едно дърво и започнах да правя кош отне ми час и бях готов по изгрев аз бях готов и качен отрязах въжето и полетях бавно ,бавно се отправих нагоре след известно време го доближих приготвих се да хвърля въже с котва и зачаках добре че вятърът бе с мен и ме избута направо до градът хвърлих куката и тя се нави на предпазната ограда на градът издърпам въжето и след малко бях акостирал до оградата аз се прехвърлих в градът отрязах въжето и балона отлятя нагоре стремително по едно време нето го простреля и тои се запали сигурно имаха противовъздушна отбрана и го бяха свалили но изглеждаха не очакваха някои от долу да дойде ..

Градът бе голям и бе пълен с метални сгради имаше и много цветя и дървета бе красиво аз се оглежда като луд пред нормални и хората ме гледаха и се чудеха какво гледам те не разбираха моя проблем те си мислеха че гледам нещо интересно а аз ахвах от изненада и почуда ние нямахме такива чудеса по едно време се озовах на път на които се движеха малки машини коли знаех ги от историята и ги бях виждал на снимки те бяха малки и двуместни и не издават почти никакъв звук навярно бяха електрически ние имахме ток за осветление в градът ни но машини захранвани с ток бяха рядкост и бяха реликви понякога се намира хора които се осмеляваха да бродат по градовете изоставени горе и те носеха някакви чудни машини но повечето се разболяваха и умираха а машините им изчезваха чувахме че власта ги прибирала за изследване и ползване от тях но простите хора като мен бяха в неведение аз бях млад и се интересувах четох много в грацката библиотека и с ебях образовал сравнително добре но не бях работил на машини и не ги бях виждал за това сега те като бяха пред мен се чудех на тях и исках да ги докосна но не го правех ..

Пред мен застана човек с униформа той бе строк и намусен имаше пистолет на кръста в кобур ...

-         кой си ти и как се дяна тук –каза той като си държеше ръката на пистолета

-         ами аз съм от долу дойдох да ви видя не знам дали може –казах

-         не не може но се пак щом си тук ще те заведа в нашия приют за да те нахранят и искъпат после ще реши съвета дали да те върнем долу или ще останеш тук а сега ме последвай –каза строго той

-         добре – отговорих и го последвах

Той ме поведе и скоро се озовах в голяма зграда там ме посрешнаха той им обясни те ме настаниха в една хубава стая после ме нахраниха и изкъпаха след това се прибрах в стаята си тя бе голяма поне 20 квадрата бе с легло и маса в единия ъгъл имаше и телевизор на една от стените познах го от книгите но не бях виждал на живо знаех как се работи с него трябваше да има дистанционно или можеше с глас да се управлява дистанционното бе на масата натиснах червения бутон и телевизора светва предават новини водещата тъкмо съобщаваше за мен и каза съвета се събират за да реши съдбата ми аз смених канала имаше анимационен филм с рисувани картинки бе интересно загледах се по едно време заспах събудих се от шум някои говореше пред вратата аз отидох и я отворих бе пълна с хора младежи на моята възраст аз не се уплаши и се заоглежда ..

Една млада дама излезе от групата и ме заговори

-         здрасти ти кои си как се казваш как се озова тук от долу ли си колко ще останеш – каза тя

-         чака малко по бавно един по един въпрос не толкова много на едипът как ще ти отговоря та аз вече го забравих –казах и

-         Казвам се Стефан и искам да остана тук много ще може ли –попитах я

-         Ами не знам съвета ще реши а искаш ли да те разведа в градът аз се казвам Петя –каза тя

-         Добре петя искам ако ме пуснат от тук –казах и

-         Но тук никои не те държи насила ела с мен –каза тя и ми протегна ръката си

-         Добре идвам –казах аз и взех протегната и ръка тя бе мека и топла

-         Сега ще се разходим моля за внимание който иска да дойде с нас да ни последва останалите чау приятно прекарване моля –каза тя

Сички се разотиваха няколко ни последваха ние започнахме да обикаляме градът поне два часа го обикалях ме тя ми показа всички заведения и магазини обясни ми че при тях всичко е безплатно и секи може да си поръчва всичко което има в магазините и заведенията аз се учудих при нас всичко бе с пари и бе много скъпо искаше се много работа за да живееш добре аз взимах помощи с които едва се изхранват за това ходех на лов и събирах плодове от хлебното дърво рескувах да се разболея но аз пих йод за радиация и не се разболяваме бях го прочел по книгите и знаех трудно намират йод но го намирах и го купувах ...

-         да идем на Дискотека –каза внезапно Петя и ми прекъсна мислите

-         какво е дискотека –попитах

-         при вас нямате ли дискотеки – каза тя

-         не знам какво имаш предвид чел съм нещо по книгите да не е седянка ние така се събираме младежите –казах и

-         а нещо подобно о по добро тое кръчма с музика и танци ние и викаме дискотека по стила на музиката която се слуша диско ще идем ли тук има една малка дискотека Механа много е приятна –каза тя и посочи улицата нагоре

-         добре да идем но не мога да танцувам и ме е срам –казах и

-         аз ще те науча Стефане само се дръж за мен –каза тя и ме поведе нагоре

Ние тръгнахме нагоре и след продължително ходене се озовахме до дървена врата но тя не бе дървена а боядисана подобно на дърво вътре бе също подобно на дърво мебели бе не много просторна около тридесет  четиридесет квадрата имаше пейки и маси и бе много уютно седнахме на една от празните маси а те бяха няколко и след нас бързо се запълни от другите с нас които бяха ни последвали ..

Думна силен звук това бе музика тя бе хубава хареса ми

-         Това е чалга сега започва с чалга после ще минат с диско и хаус музика –каза тя

-         Какво е чалга –попитах

-         Народна музика на простолюдието –каза тя

-         Да поръчаме какво ще пиеш алкохол или безалкохолно мезето аз ще го избера

-         Ами какво е безалкохолно –попитах

-         Газирана напитка с захар в нея или подсладител –каза тя

-         А сок при нас няма газирани напитки има сокове всякакви с захар и без –казах и

-         А тогава опитай колата тук е правят по стара рецепта но е много газирана пии по малко не е вода а газирана вода вода с мехурчета дразни много но е освежаващо –каза тя и махна с ръка след малко дойде сервитьор

-         Какво ще поръчате млада госпожице –попита той

-         Ами една не две коли от литър и една бутилка водка за мазане марулка и една шопска моля и десетина кебапчета моля –каза тя и се усмихна

-         Господина какво ще поръча – каза сервитьора

-         Искаш ли нещо друго например бира или друго мезенце –ме попита тя

-         А не нищо може ли да ми донесе една студена бира че съм жаден да я гаврътна – казах и

-         Чу го – каза тя на сервитьора

След не много той донесе поръчките и ги остави на масата тя ми сипа в чашка от водката и ми подаде вилица ...

-         сега опитай от мезенцето да се насладите на вкуса на свинското –каза тя

-         аз ще гаврътн абирата и ще опитам от свинско но по вкусно от заек мутант от гората няма той има вкуса на свинското и деликатеса на пилешкото и е страхотен но е опасно да хода на лов мога да се разболея от Лъчева болест –казах и

-         о забравих да те заведа на доктор тои ще те направи нов влизаш в машината и заспиваш събуждаш се здрав и силен –каза тя а сега наздраве –каза тя

-         наздраве -казах аз и се чуках с нея аз с бирата тя с водка

-         та казваш как е долу с еискам да ви посетя сигурно е страхотно опасно и има много секси младежи като теб –каза тя и се усмихна

-         о не те съветвам там е гадно аз така мислех за вас но при вас е направо чудесно-казах и

-         ами не знам аз исках да го видя да живея интересно и опасно –каза тя

-         о то действително е опасно или лъчева болест или в стомаха на някои великан защото мечките са огромни и много опасни –казах и

-         аз имам оръжия ще намеря ако трябва ще ме заведеш ли долу да ме разведеш както аз теб тук –каза тя

-         ако ми дадеш пистолет и пушка а наи добре ако имаш автомат –казах и

-         о ще намеря на притера ще го напечатам ако трябва –каза тя

-         какво е принтер как ще напечатаме метални оръжия –попитах я

-         на металния принтер вие нямате ли – каза тя

-         не дори не съм го чел по библиотеките в града какво представлява-попитах

-         ами от нещото напечатва каквото си поискаш от вилица до автомат например тои печата и нашите коли например –каза тя

-         ще ме заведеш ли ДОЛУ-попита

-         ДА 





Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: fantasta
Категория: Лични дневници
Прочетен: 249877
Постинги: 663
Коментари: 15
Гласове: 101