Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.09.2019 03:22 - Търсача
Автор: fantasta Категория: Забавление   
Прочетен: 232 Коментари: 0 Гласове:
0



                                              Търсача 1

 

Колкото и да искам с този пистолет нямаше да се опаза от тези мутанти в гората за това ми тряваше поне газов пистолет от онова време имаше ги много но и при тях бе проблем патроните но се пак бе по евтин и по се намираше в градъ в столицата имаше и боини реплики но бяха мака си и бащаси ние тук нямахме толкова срества аз живех на дърво и се изхранвах от плодовете на мутанта дърво с дияметър поне 15 метра и нагоре аз си бях ископал къща в него четери стаи бе ми отнело доста време и работа и дървото бе овяхнало но тук имаше много хлебни дървета които използвахме за храна за хляб ставаше много вкусен хляб някои се бе постарал и плодът на хлебното дърво бе точно копие на пшеница но с размер на зърната колкото ябълка имаше ги в изобилие бяха се распространили на цялата планета след голямата воина преди 500 години сега бе пълно с тях и нямаше почти никакво свободно място освен тях и техните огромни туловища имаше такива големи дървета че може да построиш,вградиш цяло село в него ...

На мен ми трябваше пистолет за да го носа за самобрана да се пазех от мутатите аз обичах да скитам да ловувам и да търса реликви от миналото те бяха много скъпи особено запазена електроника и машини и литература след Голямата Воина се бе отразила зле на хората и ние се върнахме почти в дивото градовете бяха разрошени и да се спасим се скрихме под земята или литнахме в въздоха сега имаше много градове и села под земята и малко летящи но те бяха стари и се распадаха някои бяха изоставени и летяха произволно в атмосверата и се движеха като призраци те не бяха много сега правеха нови но по упростени без електроника и с ръчно управление имаше произвоства но те бяха малки и с малка продукция нямаше суровини и материяли за тях а и кадърните учени хора бяха малко а знанието почти изгубено добре че се събуждаха отвреме на време спящи които имаха иформация и техника те помагаха но бяха малко а техниката се купуваше веднага и  изчезваше в небитието много хора обикаляха и търсеха по древните градове и села за спящи и знание и наи мниого за техника която да продадът и да си оляснят живота

Аз се занимавах с това търсех за сега не бях намерил нищо но и не ми трябваше имах храна имаше дивеч и огромно количество алкохол аз бях на 30 но не се притеснявах от нищо ходех по купони и се веселях по кръчми тук и сега живота за мен бе хубав но се пак исках да забогатея и да ида горе да живея там бе страхотно ходехме по дискотеки горе като имахме пари но бяха скъпи а превоза бе обиствен скъп и то много за това не бях доволен от еднозарядния си капсулен пистолет наслество от татко исках нещо по хубаво наи добре бе някои макаров но газовите бяха по евтини бяха преправяни и служеха добре на хората .

Излезнах да се раскарам зех пистолета и отворих голямата врата излезнах пред дървото и го погледнах то бе голямо и богато дърво но сега бе овяхнало и празно нямаше плодове сичко бе окапало и то зелено още но не се притесних на следващото дърво до мен бе отрупанос хлебно жито и другото и по другото аз бях заобиколен от дървета с огромно количество плод можех да го исползвам за храна или за алкохол или да храня животните си които ми бяха на четвъртия етаж там гледах пилета морски свичета и няколко прасета дори едно магаре не ми трябваха повече ако исках можех да си купя и други животни например овце но не ми се занимаваше имах гълаби те бяха много и вкусни бяха аз тръгнах напред в гората тя ставаше тя ставаше се по дива аз се оглеждах постояно но тук не бе чак толкова опасно скоро достигнах село Белащица и се почудих да вляза ли или не отказах с епродължих търсих богаство по едно време забелязах едно плодово дърво бе от каисия те бяха много рятки и бяха много скъпи дървото не бе обрано но бяха малко плодовете можех да ги преброя бяха около 20 плода но с размер на ябалка и бяха много вкусни ...

Заех се с обирането му и след като напълних торбата си с тях реших да се върна и да ги продам щях да взема доста пари за тях наи   малко двасет златни лева или 2000 сребърни или 20000 медни лева щях да копонясвам седмица с тях а можех да си купя много пиене с тях но не ми стигаха исках да си купя летяща кола която бе 2000 златни лева и бе много скъпа бе наи нова за сега шното време и с енадуваше с водород и хелии и с помоща на електрически двигатели тип на дрон летяха насякаде до 3 километра височина ...

Тъкмо толкова бе позижията на градовете можех да се повеселя в иозоставените градфове и села щях да доставям хора горе по градовете и да печеля пари и злато .

Достигнах село. Белащица и влезнах вътре отидох на пазара и ги продадох пребрах парите 20 златни в джоба и с еотправих там кадето бях надявах се на още малко касмет да намеря поне още десетина дравчета с толкова плод за да изкарам нужните ми пари

Вях на мястото според мен но не намирах други дървета обикалях часове но нямах късмет отказах се бях си  изхабил късмета а и прекалявах с опасноста с този еднозаряден пистолет си насилвах още повече късмета можех да загина за това се прибрах по тъмно бях пред пазара на оръжия и разглеждах пистолетите

-        колко са преправните газови –попитах продъвача

-        петарка като за теб ина че са по 8  - каза той

-        а боините по колко са –попитах

-        поне 50 за теб с патроните и два пълнителя –каза тои

-        нямам толкова за двасетачка кво ще ми дадеш – казах

-        5 газови с патрони за тях  боен не мога да ти дам за по малко от 50 няма как аз ги копувам за 45 нали и аз трябва да спечеля нещо –каза тои

-        Ами ди ми еи този подобния на макаров газов и 100 патрона и котия барут –казах аз и му посочих пистолета

-        10 за теб права ти остъпка ще ти дам и три слитъка олово за патрони от мен –каза той

-        Ок тъкмо ще ми останат за купон – казах си

-        Кубур искаш ли бонус от мен –каза тои

-        Иване браво бе не бях се сетил  да знаиш ще те почерпя накои ден като се видим горе на копон -казах му

-        Е няма нужда толкова златни зимам от теб а оде ги зе а – попита

-        Намерих касия продадох я в Белащица взех 20 за тях –казах му

-        Колко плода бяха –попита

-        20 що  -попитах го

-        Аз щях да ти дам 23 за тях що не мина бе и ти си ми приятел –каза тои

-        Абе не ми с ераскарваше а и бързах мислех че ще намеря още някое дърво ако потърся наоколо но не намерих утре ще ида по далеч мога да искарам късмет пак –казах му

-        Тогава ела при мен колкото и да имаш ще ти ги платя а и тарговия ще направим я патрони я пистолет ще се разберем – каза ми той

-        Добре само да имам касмет а не вярвам нали знаеш колко са рятко –казах му аз

-        Тогава догодина като станат при мен нали –каза тои

-        Нямаш проблем за догодина са за теб я да я приживем па ще мислим –казах му

-        Дано ,дано да си чив и здрав до тогава надявам се за теб –каза той

-        Е след година може да съм горе ама в някои град може тои да е мои знаели се –казах

-        Дано –каза тои

-        Ади чау – казах му и прибрах сичко което бях купил

-        Чау приятел да си жив и здрав може да се видим горе на някоя дискотека скоро –каза той

-        Може и дано ще те почерпа бира пиеш ли – казах

-        О още как –каза той

Аз си тръгнах и след половин час ходене бях пред моето дърво то ме посрешна с радос и вълнение както ми се стори движението на клоните му от вятъра да духаше и то силно едва се домъкнах отворих вратата и влезох едва я затворих качих се горе и нахраних добитака след това слезнах на втория етаж кадето ми бе кухнята направих си яица и хапнах на бързо наядох се слезнах долу в хола и седнах пред камината която запалих веднага бе стодено но не много дървото държеше стравнително топло след малко бе баня и аз отидох в бамята горе на третия в спалнята там бях си направил баня изкъпах с еи отидох пак долу в хола сипах си Уиски и си пинах той ме загря още сега да имах хладилник щеше да бъде добре за стодено безалкохолно една хубава кола би било добре но и с вода ще мина казах си изпих още две чаши след като мина час и нещо се качих горе днес бе петък но не ми с еходеше никаде просто заспах ..

Събудих се рано и веднаха хукнах сложих си пистолета и след като зех капсулната пушка на бащами се засилих в гората скоро бях там цял ден търсех навлезнах в дивите раиони дори една мечка ме нападна обих я с един истрел от малката капсулна пушка сачмите я направиха на решето и тя падна веднага аз се оплаших но бързо ми мина по едно време пред мен се появи цяла градина от череши те бяха мутанти но сега сичко бе мутирало опитах бе с страхотен вкус те бяха колкото ябълки и бяха хиляди имаше цяла гора от поне 50 дървета с много плодове много се зарадвах извадих от джоба телефона и звънах на един мои голям приятел ..

-        кое е – попита гласът в слошалката

-        аз съм бе Иво не ме ли позна одарих джактопа идваи веднага вземи и товарен дрон да натоварим плодовете –казах му

-        какви плодове бе идиот огледаи с еда не са на някои които си ги е засял –каза той

-        да бе не се огледах чакаи да с еогледам ами няма никои апсолутна джугла е някакси няма никого ела ти казвам пращам ти кординати а и ти ще ме проследиш по джипиеса –казах му

 

 

 

 

Краи на първа част 




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: fantasta
Категория: Лични дневници
Прочетен: 252346
Постинги: 663
Коментари: 15
Гласове: 101